هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403
ساعت 06:18
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 11 مهر 1400 ساعت 09:19
يكشنبه 11 مهر 1400 09:17 ساعت
2021-10-3 09:19:01
شناسه خبر : 351486
خرید آیفون تصویری با وجود رشد تکنولوژی داخلی و افزایش امکانات آیفون ها نیازمند اطلاعاتی است از جمله آنکه آیفون ایرانی بخریم یا خارجی؟ باحافظه یا بی حافظه و...

خرید آیفون تصویری ایرانی

اگر می خواهید اقدام به خرید آیفون تصویری کنید با توجه به تنوع مدل ها و امکاناتی که در دربازکن های تصویری در حال حاضر وجود دارد نیاز دارید که آشنایی کلی درباره برندهای مختلف آیفون تصویری و امکانات آن به دست آورید. به همین خاطر همراه ما باشید:

اطللاعات بیشتر برای خرید آیفون تصویری

اولین قدم برای انتخاب و خرید آیفون تصویری انتخاب برند مناسب است. در حال حاضر برندهای زیادی در بازار خرید و فروش آیفون تصویری وجود دارد. این تعداد برند گاها باعث سردرگمی می شود و انتخاب را سخت می کند. از آنجا که میزان امکانات هر آیفون متفاوت است و قیمت های مختلفی دارد. بعضی برندها میزان گارانتی زیاد یا خدمات پس از فروش مناسبی دارند و برخی دیگر کیفیت و طول عمر زیادی دارند. برای همین وارد بازار شدن بدون اطلاعات و آشنایی قبلی از برندی که می خواهید از آن خرید کنید اشتباه است.

خرید آیفون تصویری ایرانی یا خارجی؟

همیشه سوال از خرید آیفون تصویری ایرانی یا خارجی برای مشتری پیش می آید. اگر ۱۵ سال قبل قرار بود به این سوال پاسخ دهیم احتمالا جواب آن خرید دربازکن تصویری خارجی بود. چراکه هنوز تکنولوژی تولید آیفون تصویری در ایران چندان رشد نکرده بود و امکاناتی زیادی را در آن ها نمی شد سراغ گرفت.

اما امروزه شرکت های زیادی مانند تابا الکترونیک یا الکتروپیک و سیماران محصولاتی مشابه و هم طراز آیفون های تصویری خارجی تولید می کنند که امکانات آ‌ن ها کم از امکانات آیفون های خارجی نیست. اما این یک بخش ماجراست. در اصل با افزایش قیمت ارز در سال های اخیر خرید آیفون تصویری خارجی مانند دیگر وسایل خارجی چندان به صرفه نیست. چراکه هزینه تمام شده آن بسیار بیشتر از آیفون تصویری ایرانی می شود.

از طرفی به علت وجود تحریم ها اکثر شرکت های خارجی آیفون تصویری دیگر در ایران نمایندگی ندارند و از خدمات پس از فروش دیگر خبری نیست. پس کاملا مشخص است که صرف با آیفون تصویری ایرانی است که هم قیمت آن مناسب است و هم خدمات پس از فروش آن در اکثر شهرها وجود دارد.

از کدام برندهای آیفون تصویری خرید کنیم؟

برندهای زیادی در بازار آیفون تصویری وجود دارد که ما در حال حاضر به دو تا از معروف‌ترین های آن اشاره می کنیم. برندهایی که در ادامه با آن آشنا می شوید:

خرید آیفون تصویری تابا الکترونیک

در حال حاضر برندهای زیادی در این زمینه در کشور فعال هستند. یکی از این برندها تابا الکترونیک است. تابا الکترونیک از موفق‌ترین شرکت های تولید آیفون در ایران است که نزدیک به ۴ دهه در این زمینه سابقه دارد. خرید آیفون تصویری ایرانی مانند خرید آیفون تصویری تابا الکترونیک مزایای زیادی دارد از جمله آن که دست شما در انتخاب انواع سایز و امکانات باز است. ۳ سال گارانتی تعویض دریافت می کنید و در اکثر شهرها نمایندگی آن را پیدا می کنید.

انواع آیفون تصویری ایرانی

مانند فروشگاه فارسیان نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و شرق کشور که دارای فروشگاه اینترنتی به نام فارسیان شاپ نیز می باشد. این فروشگاه به غیر از تابا الکترونیک دیگر برندها مانند آیفون تصویری الکتروپیک و آیفون تصویری سیماران را برای فروش عرضه می کند.

ضمنا شما می توانید برای خرید جک درب پارکینگ در انواع برندهای ایرانی و خارجی به فارسیان شاپ https://farsianshop.com/ مراجعه کنید.

خرید آیفون تصویری الکتروپیک

الکتروپیک نیز از دیگر شرکت های با سابقه و معتبر در زمینه تولید آیفون تصویری و دیگر وسایل الکترونیک در بازار است. معمولا در بازار عده زیادی اقدام به خرید آیفون تصویری الکتروپیک می کنند. محصولات این برند از نظر کیفیت و طول عمر معمولا در رده های اول بازار قرار دارند.

الکتروپیک از نظر طراحی مدل های زیبایی نیز به بازار عرضه می کند. گرچه مدت گارانتی آیفون تصویری الکتروپیک از تابا الکترونیک کمتر است با این وجود به علت کیفیت تولیدات آن شاید همین میزان گارانتی هم مناسب باشد.

قابلیت ها و امکانات آیفون تصویری

آیفون های تصویری اغلب غیر از باز کردن درب و نمایش تصویری جلوی پنل دم درب کارهای دیگری نیز انجام می دهند که این به امکانات آن بر می گردد. به تعدادی از این امکانات در ادامه اشاره خواهیم کرد:

خرید آیفون تصویری با قابلیت ثبت فیلم و عکس

برخی از آیفون های تصویری به علت وجود حافظه داخلی در آن از امکان ثبت فیلم و عکس برخوردارند. به این معنا که در زمان زدن شاسی زنگ عکس یا فیلم چند ثانیه ای از دوربین پنل دم درب ثبت می شود. این قابلیت باعث می شود بتوانید تردد به ساختمان را خصوصا در زمان که در منزل نیستید زیر نظر بگیرید.

خرید آیفون تصویری با قابلیت های ارتباطی

قابلیت های ارتباطی مانند ارتباط با دیگر واحدها یا همان اینترکام یا ارتباط با واحد نگهبانی، ارتباط با دوربین مداربسته یا پنل دوم، ارتباط با آسانسور و جک درب پارکینگی و همچنین ارتباط با وای فای و تلفن خط ثابت و موبایل از قابلیت های ارتباطی است که آیفون تصویری را از یک دستگاه درب بازکن صرف متفاوت می کند.

با این قابلیت ها می توانید امنیت منزل خود را بیشتر تامین کنید یا آسایش و راحتی بیشتری را تجربه کنید.

خرید آیفون تصویری با قابلیت صفحه نمایش لمسی و هندزفری

برخی نمونه های آیفون تصویری امروزه با داشتن صفحه نمایش لمسی دیگر نیازی به دکمه های فشاری ندارند و این خود به زیبایی ظاهری دستگاه کمک می کند. از طرفی قابلیت هندزفری که در آن گوشی یا همان دهنی وجود ندارد شما با یک صفحه رو به رو هستید که صرفا نمایشگر دارد و از طریق بلندگو و میکروفن می توانید با مراجعه کننده صحبت کنید.