هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403
ساعت 05:06
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 15 خرداد 1400 ساعت 16:22
شنبه 15 خرداد 1400 14:19 ساعت
2021-6-5 16:22:23
شناسه خبر : 348114
سیدابراهیم‌ رئیسی در بدو ورود به محل مناظرات در جمع خبرنگاران گفت: امام و شهدا به دنبال اجرای عدالت بودند. مبارزه با فقر، فساد و تبعیض. امروز موضوع مهم اجرای عدالت است.
سیدابراهیم‌ رئیسی در بدو ورود به محل مناظرات در جمع خبرنگاران گفت: امام و شهدا به دنبال اجرای عدالت بودند. مبارزه با فقر، فساد و تبعیض. امروز موضوع مهم اجرای عدالت است.
گروه سیاسی-رجانیوز: از ساعتی پیش نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم وارد سازمان صدا و سیما شدند تا در اولین مناظره انتخابات که از ساعت 17 آغاز خواهد شد، در رابطه با موضوعات اقتصادی به مناظره بپردازند.
 
به گزارش رجانیوز، سیدابراهیم‌ رئیسی در بدو ورود به محل مناظرات در جمع خبرنگاران گفت: امام و شهدا به دنبال اجرای عدالت بودند. مبارزه با فقر، فساد و تبعیض. امروز موضوع مهم اجرای عدالت است.
 
رئیسی اظهار کرد: ایجاد یک تحول در حوزه اجرایی کشور بسیار ضروری است. مردم تغییر را می‌خواهند. وضع موجود موجب نگرانی و ناامیدی مردم است.
 
وی افزود: لازمه تغییر حضور مردم در میدان است. مردم همیشه نشان داده‌اند که بهترین تصمیم را می‌گیرند.
 
رئیسی در پاسخ به این سوال که چه کسی را رقیب خود می‌داند گفت: من رقیب خود را ناکارآمدی، فساد و وضعیت ناپسند مردم می‌دانم.
 
وی در پایان گفت: مردم امروز کارنامه و برنامه را با هم خواهند دید. مردم باید با عملکرد افراد قضاوت کنند که آیا توان اجرای برنامه وجود دارد یا نه؟ باید داوری را به عهده مردم گذاشت.
 
سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز در بدو ورود به محل مناظره، در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرده و به سوالات آنها پاسخ داد.
 
جلیلی گفت: متأسفانه کشور در هشت سال اخیر روند کندی داشت و آنطور که باید اداره نشد و متوقف شد.
 

وی ادامه داد: در این هشت سال ما کارهای جدی انجام دادیم و سایه به سایه، دولت و تحولات را دنبال کردیم و برنامه ای را نوشته‌ایم.

 

جلیلی با بیان اینکه کشور امروز این ظرفیت را دارد که جهش پیدا کند و صرفاً اداره نشود، گفت: امروز رقییب ما کسی است که بخواهد کشور را متوقف و معطل کند و هر روز بهانه‌ای داشته باشد.

 

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: کشور در هشت سال آینده نه‌تنها اداره بلکه باید یک جهش در شأن ملت ایران داشته باشد.

 

جلیلی درباره روش خود در مناظرات گفت: روش ما این است که با اقناع و اخلاق اسلامی، برنامه‌های خود را به مردم عزیز اعلام کنیم.

 

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات و تعقیب مناظرات و در نهایت انتخاب آگاهانه، می‌تواند کشور را به یک جهش قابل اعتنا برساند.

 

قاضی‌زاده هاشمی نیز پس از ورود به صدا و سیما، پشت تریبون حاضر شد و گفت: من برای یک تحول عظیم در نظام مدیریت کشور پا به میدان گذاشته‎ ام.

 

محسن رضایی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز پیش از ورود به محل مناظره، در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت:  آماده هستم با وضعیت موجود در کشور و آقایانی که مقصر وضع موجود هستند مقابله کنم و رقیب من این افراد هستند، چه خودشان آمده باشند چه نمادی از وضعیت گذشته باشند.

 

عبدالناصر همتی نماینده دولت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نیز در بدو ورود به محل مناظرات حضور پیدا کرده و در پاسخ به این سوال که چه کسی را رقیب خود می‌داند گفت: اگر مردم با صندوق رای قهر نکنند من رقیبی ندارم؛ اقتصاد ایران را باید از حصر سیاسی خارج کنیم.

 

محسن مهرعلیزاده نماینده اصلاح‌طلب این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز پیش از ورود به محل مناظرات، در پاسخ به این سوال که چه کسی را رقیب خود می‌داند، گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده، فقط آقای رئیسی رقیب من است.

 

علیرضا زاکانی نیز که به‌عنوان آخرین نفر وارد محل مناظرات شد، در جمع خبرنگاران حاضر شده و گفت: آمده ام با اژدهای هفت سر فساد رقابت کنم.