هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403
ساعت 03:27
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 13:56
يكشنبه 26 بهمن 1399 13:53 ساعت
2021-2-14 13:56:59
شناسه خبر : 344284
برگزاری تورهای داخلی نوروز 1400 با توجه به اعمال محدودیت های جدی و شدید توسط مسئولان مربوطه وضع شده است و نیز شما مسافران عزیز قطعا با شرایط خاص و زیر سایه پروتکل های بهداشتی مربوط به کشورمان ایران از جمله تست پی سی آر در مبادی ورودی به شهرهای توریستی ایران از جمله کیش، مشهد و قشم اعمال می شود. با توجه به کنسل شدن تمامی تورهای نوروز 99 ، بیشتر مسافران عزم خودشان را جزم کرده اند تا تعطیلات عید نوروز 1400 خود را به هر شکل ممکن بتوانند در این شهرهای محبوب و جذاب سپری کنند و قطعا شما هم به دنبال مکانی امن و به دور از منطقه حاد بیماری برای خود انتخاب کرده اید و در ادامه قصد داریم تورهای داخلی نوروز 1400 امسال که توسط آژانس مسافرتی نامی گشت برای شما مسافران تدارک دیده شده است، نام ببریم.

تور کیش نوروز 1400، پرطرفدارترین تور داخلی امسال

همانطور که همه شما علاقه مندان به سفرهای داخلی بخصوص کیش می دانید، قیمت هایی که در تور کیش نوروز 1400 عرضه می شوند با توجه به تعداد ستاره های هتل، تعداد شب های اقامت، نوع خدمات و به خصوص نوع پرواز و فصلی که برای سفرتان انتخاب می کنید، متغیر است. از این گذشته قیمت های ارائه شده از سوی آژانس های هواپیمایی به عنوان نرخ پایه در نظر گرفته می شود و تا قبل از بهمن ماه سال 1399 نمی توان قیمت قطعی تورهای کیش 1400 را بطور قطع بیان کرد. شما از این تاریخ به بعد است که با قطعی شدن قیمت پروازها و سایر وسایل حمل و نقل و نهایی شدن قیمت اقامت در هتل ها می توان قیمت تور کیش نوروز1400 را قطعی مشاهده کنید و طبق برآورد هزینه هایتان یکی از متنوع ترین تورهای این مقصد را انتخاب نمایید.

 

 

 

همچنین با توجه به اینکه درخواست تور کیش در عید نوروز در سال های گذشته افزایش زیادی داشته است، تورهای نوروزی کیش اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال دارند. در حالت عادی و معمول، این اختلاف قیمت نیز به 1,000,000 تومان نیز میرسد و دلیل اساسی اختلاف قیمت تورهای نوروزی کیش افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت میباشد و البته لازم به ذکر است که این اختلاف قیمت فقط به تورها و هتل‌ های کیش ختم نمی شود و شما این لفزایش قیمت ها را در  خرید سوغات و خورد و خوراک و تفریحات متنوع و هیجان انگیز کیش هم شاهد خواهید بود.

در نظر داشته باشید که تور کیش نوروز 1400 مثل سال های گذشته در معروفترینو عالی ترین هتل های کیش برگزار می شود. انواع هتل های 2 ستاره تا 5 ستاره با توجه به بودجه شما عزیزان برای تور کیش از تهران در نظر گرفته شده است و گردشگران این امکان را دارند که با خیال راحت سفری راحت و بی دردسر را در این ایام تجربه کنند. از هتل های 2 ستاره کیش که امکاناتی در حد هتل های 3 ستاره دارد می توان به: هتل پانیذ کیش اشاره نمود که با ساحل تنها ده دقیقه پیاده روی دارد و در نزدیکی میدان پردیس کیش میباشد و مسافرانی که به کیش سفر کرده اند، میدانند که این میدان جزو مهمترین میدان های کیش برای خرید کردن بشمار می رود و همچنین بازارهای پردیس 1 و 2 و رستوران های محبوب و مطرح در آن قرار گرفته اند که می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

 

 

 

ضمنا در این محدوده هتل های 4 ستاره و 5 ستاره ای همچون: هتل کوروش، هتل لیلیوم، هتل سارا و بسیاری هتل های دیگر قرار گرفته اند و افرادی که ترجیح می دهند در تور کیش 1400 سفری اختصاصی و منحصر به فرد را تجربه کنند و گرفتار شلوغی های ایام پر گردشگر کیش مثل عید نوروز نشوند، میتوانند هتل های مارینا یا هتل داریوش را جهت اقامت انتخاب کنند. این هتل ها با برخورداری از ساحل و دریاچه اختصاصی بسیاری از تفریحات کیش را به صورت اختصاصی در اختیار میهمانانشان قرار میدهند و نیازی نیست برای این تفریحات به اسکله تفریحی عمومی بروید و در صف های طولانی زمانتان را از دست بدهید و نیز از دیگر امتیازات این هتل های گفته شده، می توان به امکانات عالی و لوکس رستوران ها و بوفه های متنوع صبحانه و نهار و شام اشاره نمود. موضوع حائز اهمیت بعدی اینکه با توجه به استقبال زیاد از تور کیش در بهار 1400 ساعت پذیرش و خروج از هتل به صورت جدی در این ایام تعطیلات اعمال خواهد شد. بنابراین باید دقت داشته باشید که ساعت پروازتان را به گونه ای تنظیم نمایید که راس ساعت 14 (ساعت چک این هتل ها) پذیرش بشوید و ساعت 12 برای خروج از هتل (چک اوت) آماده باشید و نیز اگر به هر دلیلی نتوانستید در این ساعات به هتل وارد یا از آن خارج شوید می توانید چمدان هایتان را برای چند ساعت به اتاق چمدان هتل به امانت بسپارید.

 

مقصد هیجان انگیز تعطیلات عید، تور قشم نوروز 1400

با توجه به نوسانات ارزی و مهمتر محدودیت هایی که در سفرهای نوروزی امسال با آن مواجه هستیم بهترین گزینه برای ما مسافران ایرانی استفاده از تورهای داخلی 1400 می باشد. خوب تور قشم یکی از همین گزینه های فوق العاده برای گذراندن این ایام است و تور قشم نوروز 1400 یک سفر هیجان انگیز به جزیره قشم واقع در استان هرمزگان می باشد، این جزیره به ‌عنوان بزرگترین جزیره ایران و خلیج‌ فارس در تنگه هرمز جای گرفته و جزیره قشم یکی از مقاصد پر‌طرفدار در ایران است، چرا که این جزیره جزو معدود جزایری است که وسعت آن از 23 کشور جهان بیشتر میباشد.

 

 

 

اگر برای گذراندن تعطیلات عید امسال تصمیم گیری نهایی شما تور قشم است بهتر است هر چه سریع‌ تر یکی از هتل ‌های مناسب قشم را رزرو کنید، وگرنه تا اواخر بهمن ماه احتمالا هیچ از آن ‌ها ظرفیت خالی برای رزرو را نداشته باشند. همچنین توجه داشته باشید که اگر بیشتر از 5 نفر هستید، اقامت در سوئیت برای شما به ‌صرفه‌ تر از هتل ‌های لوکس قشم خواهد بود و اینکه کیفیت هتل ‌های قشم به اندازه هتل ‌های کیش شاید نباشد اما می توانید اقامتی نحصر به فردی با کلی تجربیات جدید را بدست آورید. اما با کمی بررسی می ‌توانید چند هتل عالی در قشم را برای اقامت در تور قشم نوروز 1400 رزرو کنید که از جمله این هتل می‌ توان به: هتل آتامان، هتل ارم، هتل بهشت، هتل آرتا، هتل فولتون، هتل بوتیک ایرمان، هتل فلامینگو و هتل سینگو و... اشاره نمود. تور قشم نوروز یکی از تورهای بسیار محبوب برای سفرهای نوروزی ما ایرانیان محسوب می شود و از آنجاییکه آب و هوای قشم در ایام نوروز بسیار مطبوع و قیمت‌ ها نیز به نسبت تور کیش و دیگر مقاصد داخلی پایین تر است همیشه دارای طرفداران زیادی بوده و هست. از این جهت بسیاری از افراد، جزیره قشم را برای سفر در ایام نوروز انتخاب می ‌کنند و دلیل این انتخاب وجود جاذبه ‌های تاریخی و طبیعی متنوع و نیز امکان سفر به این جزیره به صورت زمینی و هوایی می باشد که همگی از جمله عوامل جذابیت تور قشم در نوروز 1400 بشمار می رود. در این جزیره دیدنی شما می ‌توانید اقامتگاه‌ های بوم گردی را برای محل اقامتتان انتخاب کنید و یا می ‌توانید در هتل ‌های 3 ستاره تا  5 ستاره مدرن و لوکس این مقصد اقامت داشته باشید. معمولا مسافران قشم یا از طریق راه هوایی و یا از طریق راه زمینی که به وسیله قطار خود را به بندرعباس میرسانند و بعد از آن سفر دریایی را تا جزیره تجربه می‌ کنند که بسیار هم هیجان انگیز است.

ضمنا شما در تعطیلات نوروز در قشم حتما طعم انواع غذاهای محلی و دریایی را تجربه کنید و از غذاهای معروف در قشم می توان به: کباب بز، کوسه ماهی، قلیه ماهی و... اشاره نمود. در کنار تمام این مناطق بکر برای گردشگری شما می ‌توانید به تفریحات آبی با هزینه مناسب همانند غواصی، پاراسل، جت اسکی و موج سواری و دیگر تفریحات مهیج بپردازید. در آخر شما اگر اهل خرید کردن آن هم با قیمت های باورنکردنی باشید، می ‌توانید از مراکز خرید مدرن تا بازار سنتی درگهان بازدید کنید و سوغاتی مخصوص قشم را هم خریداری کنید و معمولا در قشم خرما، نان تموشی، پوشاک سنتی، گلیم، ادویه ‌جات و... را میتوانید به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

 

تور مشهد نوروز 1400، پر طرفدارترین تور داخلی

تور مشهد نوروز 1400 برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر هستیم، یک فرصت منحصر به فرد و بی نظیر محسوب میشود. از آنجاییکه بیشتر افراد در این روزهای سخت و شلوغ زندگی به دنبال آرامش می گردند، شهر مشهد می تواند همان گزینه ای باشد که هم آرامش و هم هیجان را یکجا میتوانید تجربه کنید و در کنار خانوادتان کلی خوش بگذرانید و چه فرصتی بهتر از نوروز 1400 که هم آب و هوای مشهد فوق العاده است و هم تعطیلاتی چند روزه را به بهترین نحو سپری می کنید. مشهد، پایتخت معنوی ایران، شهری که به‌ واسطه‌ قرار گرفتن حرم امام رضا در آن سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست و به همین دلیل به پر گردشگرترین شهر ایران تبدیل شده است. اما مشهد، علاوه بر زیارتی بودنش، دارای جاذبه ‌های تاریخی و طبیعی متنوعی در طیف گسترده ای می ‌باشد که باعث این حجم محبوبیت تور مشهد شده است. وجود آرامگاه فردوسی سراینده‌ شاهنامه، مسجد گوهرشاد، بازار رضا و طرقبه‌ شگفت انگیز این شهر و... تنها بخشی از جاذبه ‌های این شهر زیبا محصوب می شوند.

 

 

 

بهترین زمان خرید تورهای هوایی مشهد در نوروز برای شما مسافران، اسفند ماه و بهترین زمان خرید تور زمینی مشهد نوروز از اواسط اسفند ماه معرفی می شود. توجه داشته باشید که زودتر از این زمان موفق به خرید تورهای نوروزی مشهد نخواهید شد. ضمنا بهترین محل اقامت از نظر هزینه ‌ای، هتل آپارتمان‌ ها برای شماست و البته اگر بتوانید تورهای چارتری در نوروز 1400 پیدا کنید، قطعا اقامتی ارزان در هتل‌ های مشهد را تجربه می‌ کنید برای این کار تنها کافیست در سایت نامی گشت متنوع ترین تورهای نوروزی مشهد را مشاهده نمایید و تور بهار مشهد را خریداری نمایید. ضمنا تورهای مسافرتی مشهد به طور کلی برای مدت زمان 2 شب و 3 روز و یا 3 شب و 4 روز برگزار می شوند که هزینه تور بسته به نوع پرواز و هتلی که برای اقامت در نظر گرفته اید و مدت زمان سفرتان متغیر محاسبه میشود. قیمت همیشه یکی از مواردی است که در هنگام رزرو تور مشهد مورد توجه مسافران بوده است. در واقع یکی از دغدغه های مسافران هزینه های سفر می باشد، به همین علت اولین چیزی که گردشگران به دنبال آن هستند، روش هایی است که هزینه سفرشان را بتوانند کاهش بدهند. البته یکی از مواردی که قیمت تور مسافرتی را تحت تاثیر قرار می دهد همانطور که می دانید زمان سفر شماست. از آنجاییکه سفر به شهر مقدس مشهد در تمام فصول سال انجام می شود، درست در برخی زمان ها و مناسبت ها با توجه به وجود تعطیلات و همچنین آب و هوای مناسب با استقبال بیشتری نسبت به دیگر ایام سال صورت می گیرد که مسلما سفر در این زمان ها پر هزینه تر خواهد بود، بنابراین این موضوع را در هنگام خرید تور مشهد مدنظر داشته باشید.

برای گذراندن تور بهار مشهد لازم است بدانید که خرید در شهر مشهد یکی از اجتناب ناپذیرترین کارها برای گردشگران و مسافران این شهر است به این دلیل که شهر مشهد دارای تعداد زیادی بازار و مراکز خرید متنوعی است. بازار رضا که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار گرفته؛ دارای تعداد زیادی مغازه است که انواع و اقسام اجناس مورد نیاز عموم مردم را می فروشند، در حالیکه سرای بازار رضا محلی برای فروش منسوجات و پارچه است. مراکز خرید مهمی همچون: مرکز خرید شرق زیست، بازار کویتی ها، مرکز خرید پوما، الماس شرق، زیست خاور و بازار بزرگ مرکزی در شهر مشهد هستند که می توانند تمام نیازهای شما از صنایع دستی، منسوجات، جواهرات گرفته تا انواع عطر، زعفران و سوغاتی های مذهبی را در نوروز 1400 برآورده سازد.

 

نتیجه گیری نهایی

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای داخلی نوروز 1400 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای مشهد در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس www.namigasht.com ، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی بخصوص تورهای کیش، مشهد و قشم در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.



86
پسندیدم