هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403
ساعت 14:41
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 15:41
دوشنبه 24 آذر 1399 15:39 ساعت
2020-12-14 15:41:20
شناسه خبر : 342587
استفاده از کد تخفیف دیجی کالا برای کاربران احساس خرید لذت بخشی به همراه دارد. این فروشگاه اینترنتی محبوب با هدیه دادن کد تخفیف دیجی کالا برای اولین خرید فرصتی را به وجود آورده تا در این روزهای قرنطینه ناشی از شیوع کرونا، افراد و کاربران جدید که تاکنون با خریدهای آنلاین آشنایی چندانی نداشته اند را نیز ترغیب نماید تا با دریافت رایگان کوپن تخفیف دیجی کالا، تجربه دلچسب و شیرین تری از خرید اینترنتی برای خود رقم بزنند.

 اگر شما نیز تا کنون محصولی از دیجیکالا تهیه نکرده اید،  پیشنهاد می­‌کنیم حتما با کد تخفیف دیجی کالا مخصوص سفارش اول، نخستین خرید خود را ثبت نمایید.

فروشگاه آنلاین دیجی کالا کاربران قدیمی را نیز فراموش نکرده است و به فراخور مناسبت های مختلف، بن تخفیف ، کوپن و کدهای تخفیف مختلفی را برای خرید دوم و چندم آن ها در نظر می گیرد. برای اینکه بدانید چگونه می­‌توانید به همه کدهای تخفیف دیجی کالا به صورت رایگان دسترسی داشته باشید، با ادامه مطلب همراه باشید.

جدیدترین کدهای تخفیف دیجی کالا

هدیه نقدی و ارسال رایگان برای مشترکین دیجی پلاس

دیجی کالا با راه اندازی سرویس دیجی پلاس، شرایط جذابی برای مشتریان خود به وجود آورد. این سرویس امکانات ویژه ای دارد که در ادامه بررسی خواهیم نمود.

  • کاربران دیجی کالا در صورت خرید اشتراک دیجی پلاس می‌توانند پس از خرید برخی محصولات منتخب هدیه نقدی در حساب کاربری خود دریافت کنند.
  • مشترکین دیجی پلاس علاوه بر پیشنهادات شگفت انگیز که برای سایر کاربران قابل مشاهده است، از تعدادی پیشنهاد مخصوص دیجی پلاسی نیز برخوردارند.
  • مشترکین دیجی پلاس تا 4 مرتبه درهر ماه می‌توانند از ارسال رایگان سفارش با هر مبلغی استفاده نمایند. این در حالی است که کاربران عادی فقط در صورتی می‌توانند ارسال رایگان داشته باشند که یا از کد تخفیف استفاده کنند یا حداقل مبلغ سبد خرید خود را به 200 هزار تومان برسانند. (البته ممکن است در آینده این مبلغ نیز افزایش یابد.)
  • هنگام انتخاب تاریخ و زمان دریافت سفارش اولویت با دیجی پلاسی هاست و می‌توانند سفارش خود را زودتر از کاربران عادی دریافت کنند.
  • پشتیبانی اختصاصی برای پاسخگویی به اعضا دیجی پلاس و امکان بازگشت کالا تا 30 روز نیز از دیگر خدمات این سرویس است.

 

کد تخفیف دیجی کالا برای کاربران جدید و قدیمی

چه محصولاتی را می‌­توان از دیجی کالا تهیه کرد؟

دیجی کالا یک بازار اینترنتی تمام عیار است که همه خریداران حتی کاربران حرفه‌­ای می‌­توانند ساعت­‌ها در آن گشت و گذار کنند. از کالای دیجیتال، لوازم خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی گرفته تا کتاب و لوازم‌ التحریر و محصولات سوپرمارکتی و تند مصرف. برای خرید از سوپر مارکت دیجی کالا می توانید از انواع کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا برای سفارش اول و بدون محدودیت سفارش اول و یا کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا استفاده نمایید. با استفاده از این کوپن های تخفیف برای خرید جزیی‌­ترین مواد غذایی و مایحتاج روزانه خود نیز می توانید روی دیجی کالا حساب کنید و خرید ارزان تری داشته باشید.

همانطور که ممکن است گشت و گذار در راسته‌­های متعدد بازارهای قدیمی ساعت‌­ها از شما وقت بگیرد، جستجو و دیدن محصولات در دسته­‌بندی‌­های متعدد دیجی کالا نیز برایتان لذت­بخش خواهد بود. می‌­توانید با همان دقت، کیفیت و حوصله از ویترین دسته‌ بندی‌ های متفاوت دیجی کالا دیدن کنید، مشخصات محصول را بررسی نمایید، از زوایای متعدد تصاویر محصول را ببینید، رنگ دلخواهتان و حتی ابعاد مورد نظرتان را انتخاب کنید و در نهایت از فروشنده­ دلخواهتان در مارکت پلیس دیجی کالا خرید کنید! این فروشگاه با ارائه کد تخفیف دیجی کالا به کاربرانش، آن‌­ها را برای خرید­های بعدی مشتاق ­تر می‌­کند. امروزه با دیجی کالا خرید طلا و زیورآلات، اسباب بازی، لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، لوازم خانه و حتی لوازم جهیزیه و سیسمونی نیز تنها با چند کلیک و از منزل امکان پذیر است. 

خرید ارزان اجناس سوپر مارکت از دیجی کالا

در روزهایی که کرونا بسیاری از کسب و کارها را تعطیل کرده و خانه نشینی، ایمن ­ترین راه حل برای در امان ماندن از این ویروس منحوس است، کد تخفیف سوپر مارکت دیجی کالا برای اقلام کامیون سبز یا ارسال سریع، این امکان را به کاربران می‌­دهد که مایحتاج منزل خود را با مناسب‌­ترین و ارزان­‌ترین قیمت تهیه کنند. علاوه بر استفاده از کد تخفیف دیجی کالا، این فروشگاه محبوب هر روزه لیستی از محصولات خود را با قیمتی شگفت انگیز ارائه می­‌کند که با چک کردن روزانه پیشنهادهای شگفت انگیز دیجی کالا در وب­سایت و یا اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی، می‌­توانید لذت خرید ارزان از دیجی کالا را تجربه کنید.

هم چنین استفاده از کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا موجب می‌­شود تا بدون پرداخت هزینه پیک و پست ، به رایگان محصول موردنظر خود را درب منزل دریافت کنید. در حال حاضر سوپرمارکت دیجی کالا یا کالاهای دارای نشان سبز ارسال سریع در شهرهای تهران، کرج، قم، پردیس، اسلامشهر، لواسان و قزوین قابل سفارش است و بزودی شهرهای بزرگ دیگر تبریز، اصفهان، همدان، اهواز، شیراز و مشهد و.. نیز اضافه خواهد شد.

 

دریافت کد تخفیف دیجی کالا از سایت آف چنل

دیجی کلاب، باشگاهی پر از کد تخفیف و جایزه

یکی از اصول مشتری مداری که امروزه در بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ به آن توجه ویژه می‌­شود، ارائه خدمات ویژه به کاربران است تا آن‌­ها را از مشتری مقطعی به مشتریان دائمی تبدیل کند. دیجی کالا در راستای وفاداری مشتریان همواره کوشیده تا امتیازات شگفت انگیزی به آنان اعطا کند. از جمله این امتیازات ارائه کوپن تخفیف رایگان فروشگاه های اینترنتی از جمله کد تخفیف اسنپ، بن هدیه دیجی استایل، کوپون تخفیف خرید رایگان سرویس خدمات پلاک و آچاره است که در بخش دیجی کلاب با کسب دیجی پوینت به کاربران داده می شود.

در مواردی نیز تخفیفات ویژه ­‌ای به مناسبت‌ های مختلف به عموم مشتریان پیامک می شود. کد تخفیف 50 هزار تومانی، کد تخفیف 100% خرید رایگان، کد تخفیف برای خرید بیش تر از 100 هزار تومان، کوپن تخفیف دیجی کالا برای سفارش بیش از یک میلیون تومان و کد تخفیف اپلیکیشن دیجیکالا از جمله این آفرهاست. در واقع ارائه چنین آفرهای شگفت انگیزی سبب می‌­شود تا در ذهن مشتری خرید ارزان و با تخفیف های واقعی از دیجی کالا در مناسبت های مختلف شکل بگیرد. همین امر سبب می‌­شود کاربر در بین صدها فروشگاه انلاین دیگر به پاس خدمات و لذت خرید در دیجی کالا مجددا برای خرید دوم و چندم به سراغ این سایت برود.

کد تخفیف دیجی کالا در مناسبت‌­های مختلف نیز به کاربران اهدا می­‌شود. مناسبت‌­هایی که به طور ملی برای مردم کشور ما مهم تلقی می­‌شود و بهانه‌­ای برای کنارهم بودن است. ارائه کد تخفیف شب یلدا دیجی کالا، کد تخفیف بلک فرایدی دیجی کالا یا جمعه سیاه، کد تخفیف عید نوروز دیجیکالا و نیز کد تخفیف تولد دیجی کالا، از معروف ترین مناسبت‌­هایی است که دیجی کالا برای کاربرانش آفر ویژه در نظر می­‌گیرد.

جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا را از کجا دریافت کنیم؟

خرید از دیجی کالا آنقدر جذاب است که کاربران دوست دارند بارها آن را تکرار کنند. این فروشگاه اینترنتی با ارائه بن تخفیف و خدمات ویژه دیجی پلاس تلاش می‌­کند کاربرانش را به خرید بیشتر ترغیب نماید. اما قطعا برای شما هم این سوال پیش آمده است که چگونه از همه پیشنهادات شگفت انگیز، طرح های فروش ویژه، محصولات با بیش از 90 درصد تخفیف در سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا، جشنواره ها و کمپین ها و کدهای تخفیف دیجی کالا مطلع شویم تا خرید ارزان تر و به صرفه تری داشته باشیم ؟!

البته می توان برخی از کوپون ها را در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و توییتر و از طریق ایمیل و پیامک دریافت نمود ولی مطمئناً جستجو برای یافتن آنها کاری پر دردسر و زمانبر خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد میشود قبل از ثبت سفارش در دی جی کالا به سایت آف چنل (www.offch.com) سری بزنید و به جدیدترین کدهای تخفیف دیجی کالا و هزاران سایت و اپلیکیشن دیگر از جمله کد تخفیف اکالا ، افق کوروش، اسنپ، اسنپ مارکت، فیلیمو، نماوا، ماز، باسلام و... به صورت رایگان و  یکجا دسترسی داشته باشید.

وبسایت آف چنل مرجع اشتراک گذاری رایگان کوپن و کد تخفیف فروشگاه­‌های آنلاین و کسب و‌ کارهای اینترنتی است که کدهای تخفیف بلیت هواپیما و بلیط اتوبوس و قطار، تاکسی های اینترنتی، کلاس های انلاین کنکور و.. در آن به صورت روزانه قرار داده میشود.

با آف چنل، همیشه خریدی ارزان تر را تجربه کنید

آف چنل در کنار شماست تا برای خرید آنلاین از فروشگاه‌­های اینترنتی با استفاده از کد تخفیف، سفارشی ارزان­ و با قیمت مقرون به صرفه داشته باشید. آف چنل با ارائه خدماتی نظیر:

  • قابلیت جستجوی سریع وب­سایت­‌های فروشگاهی و ارائه کد تخفیف آن‌­ها
  • درج مهلت باقیمانده تا انقضای کد تخفیف و مدت زمان اعتبار آن
  • ایجاد فضایی مناسب و ارزان برای تبلیغات کسب و کارهای اینترنتی
  • راستی آزمایی و تست کدهای تخفیف پیش از ارائه به کاربران
  • امکان ارسال کد تخفیف توسط کاربران بر روی اپلیکیشن و سایت آف چنل

به یکی از بهترین وب­سایت‌­های ارائه کننده کد تخفیف فروشگاه­‌های اینترنتی و اپلیکیشن­‌های پر کاربرد تبدیل شده است. اگر شما هم یک استارتاپ یا اپلیکیشن کاربردی دارید و یا فروشگاهی آنلاین را مدیریت می‌­کنید، به راحتی می­‌توانید برای توسعه کسب و کار خود، به معرفی فروشگاهتان و ارائه کد تخفیف آن در آف چنل بپردازید و علاوه بر برندسازی و افزایش فروش آنلاین خود بر تعداد کاربران و میزان رضایتمندی آنان بیفزایید.