هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 7 ارديبهشت 1403
ساعت 12:43
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 22 آذر 1399 ساعت 19:26
شنبه 22 آذر 1399 19:26 ساعت
2020-12-12 19:26:57
شناسه خبر : 342529

در بیشتر موارد، سیستم مدرن درب اتوماتیک برقی ، چه از نوع گردان، درب برقی شیشه ای یا کرکره برقی با رعایت ایمنی طراحی شده است. طرح های تولید کنندگان برای اطمینان از عملکرد ایمن و قابل اطمینان به منابع مختلفی متکی است. این نوع از درب ها عمدتا برای ورودی ساختمان های ورودی یا اداری یا مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع درب اتوماتیک برقی

 

نحوه کار درب های اتوماتیک برقی

درب های اتوماتیک برقی که در لولاهای ثابت به سمت داخل یا خارج باز می شوند و یا درب های برقی شیشه ای که روی هم می لغزند، دارای دارای چشم برقی هستند. این سنسورها برای محافظت از هر جسمی در در مسیر بسته شدن درب قرار می گیرد، استفاده می شود. به طوری که به کنترل موتور درب، سیگنالی ارسال می شود و سپس درب فعال می شود تا بدون هیچ ضربه ای به راحتی باز یا بسته شود.

علاوه بر این، سیستم های درب اتوماتیک برقی ، معمولاً دارای نوع سنسور پرده مادون قرمز هستند. این نوع سنسورها از نظر نوری قابل تشخیص نیستند و معمولاً در دو طرف درگاه قرار دارند. یک نور پرده مادون قرمز به موقعیتی که در جلوی درب قرار دارد وارد می شود تا وقتی که ناحیه محافظت شده توسط آن اشغال شود، باعث باز شدن و بسته شدن درب می شود.

سیستم های محرک، موتورهای کنترل و دیگر تجهیزات در درب اتوماتیک برقی در هر سازنده ای متفاوت است، بعضی از آنها پایدارتر و قابل اطمینان تر از سایرین هستند. برخی از محصولات ممکن است از چرخ دنده و قطعات پلاستیکی استفاده کنند که دوام کمتری نسبت به سایرین دارند،

اما اغلب اوقات برای اطمینان از کارکرد ایمن درب اتوماتیک برقی از طراحی های مناسبی استفاده شده و دارای کیفیت مناسبی خواهد بود  ساخته می شوند. در محصولات با دوام تر، محصولات با طراحی مستحکم تری تولید می شوند و معمولاً برای مدیریت درب به یک صفحه کنترل الکترونیکی پیچیده تر متکی هستند.

علاوه بر کنترل های سنسور، در بسیاری از درها همچنین سوئیچ دستی درب وجود دارد. این سوئیچ ها در کنار سنسورها برای باز کردن درب کار می کنند، هنگامی که سنسورها روشن بودن منطقه را کنترل می کنند و کنترل موتور را فعال می کنند.

در صورتی که نیاز به راه اندازی درب اتوماتیک برقی برای سازه خود هستید، می توانید از امکانات و خدمات آتی در استفاده نمایید.

 

درب برقی شیشه ای

 

درب برقی شیشه ای

درب برقی شیشه ای یا درب اتوماتیک شیشه ای نیز یکی از انواع درب اتوماتیک برقی است که برای ساختمان های پر رفت و آمد استفاده شده و ظاهری زیبا را به ورودی ساختمان های تجاری، اداری یا بانک ها می دهد. این نوع از درب ها را می توان در انواع متفاوتی همچون اتوماتیک کشویی، منحنی، تلسکوپی و ... مشاهده نمود که با عث می شوند تردد افراد ساده تر صورت گیرد.

این درب های شیک و مدرن، اغلب برای محیط هایی که دارای فضای محدودی است استفاده می شود. که با توجه به سازنده آن، از کیفیت های متفاوتی برخوردار است. استفاده از فریم های استیل و یا آلومینیوم در درب برقی شیشه ای آن را برای همخوانی با طراحی بهتر ساختمان ها، مهیا می نماید.

ورودی مراکز مسکونی، تجاری یا اداری می تواند با درب اتوماتیک برقی طراحی شده و باعث شود تا ضمن کنترل عبور و مرور افراد، از هدر رفتن انرژی داخلی ساختمان ها جلوگیری نمود. به خصوص که در این روزهای شیوع بیماری کووید 19 ، غیر تماسی بودن این نوع از درب برقی شیشه ای ، می تواند از انتشار بیشتر بیماری جلوگیری نماید.

گروه فنی آتی در، در راستای کمک به مشتریان خود در انتخاب صحیح نوع درب اتوماتیک برقی، مشاوره های لازم را پیش از اجرا ارائه خواهد داد. فقط کافی است مشخصات محل را به کارشناسان آتی در توضیح دهید.

درب برقی شیشه ای

 

 

چه عواملی در قیمت انواع کرکره برقی تاثیرگذار هستند؟

کرکره برقی در واقع یک حفاظ است که می توان آن را مانند درب غلتکی حرکت داد. آنها از یک سری صفحه تشکیل شده اند که بهم متصل شده اند و روی نواری نصب می شوند. این صفحات در کرکره برقی  به دور یک استوانه پیچیده می شوند تا بالا یا پایین بیایند.

به طور گسترده ای توسط ساختمان های تجاری به عنوان حفاظی که ورودی ها را پوشش می دهد استفاده می شود و به دلیل زیبایی که دارند و محافظت فیزیکی که انجام می دهند، کاربردی بوده و مورد استفاده زیادی قرار می گیرند.

کرکره برقی به راحتی در ساختمانهای تجاری، هتلها و ساختمانهای اداری مورد استفاده قرار می گیرد، به خصوص به جهت امنیتی به کار گرفته می شوند. از آنجا که آنها از مواد سختی ساخته شده اند، قادر هستند از ورودی در برابر ضربات محافظت کند.

از این نوع خاص درب اتوماتیک برقی، به طرز ماهرانه ای در خانه ها نیز استفاده می شوند. آنها به طور موثر از فضای داخلی ساختمان در مقابل گرد و غبار و آب  محافظت می كنند. آنها برای پنجره ها به خصوص در محیط های ساحلی و یا گرمسیری کاربرد خوبی دارند. همچنین مواد مورد استفاده برای ساخت کرکره برقی مغازه ای ممکن است نقش اصلی در قیمت نهایی آنها داشته باشد. سه نوع اصلی این نوع از کرکره های برقی  از جنس آلومینیوم، استیل و پی وی سی است.

مرجع طراحی و تولید درب های اتوماتیک برقی

برای تهیه انواع درب های اتوماتیک برقی، درب برقی شیشه ای و کرکره برقی می توانید با آتی در تماس بگیرید. کارشناسان آتی در  |  atidoor  متناسب با نیاز شما، جزئیات محصول مورد نیاز را برای شما شرح داده و در خصوص اجرای آن مشاوره های لازم را خواهند داد.

آتی در با سال ها تجربه در خصوص طراحی و تولید درب اتوماتیک برقی و یراق آلات آن، توانسته است به مرجع مطمئنی در این حوزه تبدیل شده و با ارائه کیفیت بالای محصول و خدمات، اعتبار بازار را کسب کرده و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

ارائه پروژه های موفق و کسب رضایت مندی مشتریان، از جمله عوامل رشد و توسعه فعالیت های آتی در بوده و آن را به یکی از برترین شرکت های فعال در این شاخه تبدیل نموده است.

وب سایت : https://www.atidoor.com/درب-اتوماتیک/