هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 26 ارديبهشت 1403
ساعت 11:02
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 17 مهر 1399 ساعت 10:13
پنجشنبه 17 مهر 1399 10:12 ساعت
2020-10-8 10:13:41
شناسه خبر : 340657

برای دزدان مهم نیست که درب ورودی از فولاد غیر قابل برش تولید شده باشه یا یک درب چوبی معمولی و ساده چون سارقین فقط از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک قفل‌های نصب شده روی انواع درب وارد می‌شوند . پس اگر درب ضد سرقت به جای 13 زبانه 300 زبانه هم داشته باشد، وقتی سارقین توپی قفل را تخریب می‌کنند، تمام زبانه‌ها را به عقب می‌کشند و درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد در چند ثانیه باز می‌شود. پس بهتر است حفاظ درب آکاردئونی ضد سرقت به صورت سه لایه پرچ مخفی روی درب‌های ضد سرقت نصب شود زیرا از هیچ طریقی امکان باز شدن از طریق توپی زنی، دیلم زنی، شاه کلید یا هک را ندارد .

 

قیمت درب ضد سرقت

 

برای قیمت گزاری درب آکاردئونی باید به نکات و موارد قابل توجه زیادی دقت کرد که در اینجا با برخی از آن ها آشنا می شویم . ۱- عرض در: هر چه در جمع‌وجورتر بوده و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت  که برای اندازه گیری آن  از بیرون به بیرون چارچوب می باشد ۲- ارتفاع در: ارتفاع درب هم در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. هر چه به درب کوتاه‌تری نیاز داشته باشید، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت. که برای اندازه گیری درب باید از ارتفاع چارچوب تا انتهای چارچوب باشد  ۳- طرح در: نوع طرح درب آکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر کم هزینه تر خواهد بود  ۴- تراکم درب آکاردئونی : هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب ضد سرقت آکاردئونی بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است.

امنیت درب آکاردئونی چه مقدار است ؟ درب هایی که بدین صورت توليد می شوند معمولا دارای يک سری استانداردهایی هستند که امنيت را در اين زمينه برآورده خواهند کرد. دقت داشته باشيد که در اين حالت، امکان نصب دو يا چند قفل مخفی و آویز هم برای اين نوع حفاظ درب آپارتمان وجود دارد . زمانی که اين حفاظ آهنی درب با جوش به درب منزل شما متصل شوند، امنیت خانه را تا حد بسياری برآورده خواهند کرد و به همين دليل هم گفته می شود که اين نوع حفاظ دربها کاملا ضدسرقت هستند. اين نوع حفاظ ها همچنين طرح های مختلفی دارند که از جمله آنها مي توان به درب 3 گل - درب 4 گل - درب 5 یا تمام گل ( منظور از گل تعداد 2 ردیف لوزی افقی ممتد روی حفاظ درب است ) و طرح های فانتزی حفاظ درب آپارتمان بصورت درب اکاردئون پیچی و درب اکاردئونی ایتالیایی که در زیر به این نوع حفاظ های درب آپارتمان اشاره شده است . نوع تمام گل با 4 لایه تسمه عمودی ( 4 تسمه اضافه پشت تسمه اصلی ) بهترين نوع حفاظ پشت درب آپارتمان است و شما ميتوانيد به آسانی برای تامين امنيت منزل خود از آنها استفاده کنيد.

 
accordion door
 
 

در خرید حفاظ آکاردئونی باید نکات زیر رعایت شده باشد:

1.کمتر ازسه گل (سه لوزی) نباشد. درب پنج لوزی بهترین نوع استاندارد کار است ، که هم باعث حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقین می شود و هم وزن آن مانع باز و بسته شدن آسان درب نمی شود.

2.قفل محکم و ایمن داشته باشد

3.قسمت ریلی آن روان باشد

4.پرچ های محکم و مرغوب داشته باشد

5.پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد

6.قابلیت بازشدن آن با سروصدا همراه نباشد

صنایع آهن حفاظ  در ساخت و نصب انواع حفاظ روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار و سر نیزه ای ... با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد . آیا شما هم میدانید که یکی از راه هایی که میتواند توسط آن دیوارها و همچنین منازل خود را از ورود غیرمجاز حفظ کنید، حفاظ دیوار است. نرده های حفاظ در واقع باعث می شوند که شما بتوانید امنیت خانه خود را حفظ کنید. شاید تصور کنید که این کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ دیوار یکی از کارهایی است که باید با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشید که موقع انتخاب حفاظ دیوار و همچنین نصب آن باید به چه نکاتی دقت کنید.

نقص درب‌های ضد سرقت نسبت به درب آکاردئونی در قسمت قفل آنها می‌باشد که ضعف آن در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم درب ضد سرقت را یدک بکشد .باید گفت که همه این وسایل ضد سرقت باعث می‌شود که تایم سرقت منزل بالا رود. هر کدام از این تجهیزات موجود نباشد سرقت برای سارق راحت‌تر و تایم سرقت کمتر خواهد بود.

 

درب فلزی آکاردئونی

 

درب آکاردئونی دارای مدل های مختلف و از لحاظ امنیت درب آکاردئونی در طرح های 90 درصد امنیت ( طرح 3 گل 4 خم ) و 99 درصد امنیت ( طرح های پرچ مخفی ) ساخته میشوند . اگر بدنبال انجام یکباره امنیت منزل خود هستید پیشنهاد ما طرح درب آکاردئون 3 گل  پرچ مخفی 3 لایه یا درب آکاردئون تمام گل پرچ مخفی با 4 لایه تسمه پشت هم قرار گرفته است که داری ضریب امنیت 99 درصد است و تنها راه باز کردن این درب ها با سنگ فرز میباشد که اصولا دزدان جای سخت را انتخاب نمیکنند .

یکی از راه های ورود افراد متجاوز به خانه شما ، از طریق درب ورودی خانه و یا از روی دیوار است که باید با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار و حافظ آکاردئونی پشت درب منزلتان را ایمنی کنید. استراتژی ورود سارقان به خانه شما که از چند روز قبل نشان کرده اند به این صورت می باشد که اغلب در ساعات ظهر یا غروب ۳ نفر از طریق درب ورودی خیابان ویا پریدن یک نفر از روی دیوار به داخل حیاط و باز کردن درب ورودی به اپارتمان شمامی باشد. سپس یک نفر از آنها بیرون خانه شما در ماشین مانده و دونفر بعدی به پشت درب ورودی خانه شما آمده. یکی از آنها که متخصص باز کردن درب های ضد سرقت می باشد مشغول ضربه زدن به اطراف قفل درب خانه شده و نفر بعدی به نیم طبقه بالا رفته تا اگر همسایه بالایی متوجه صدا شده بتوانند فرار کنند.

امروزه انواع مختلفی از درب های اکاردئونی کشویی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. که با قاب آهنی نصب می گردند. حفاظ آکاردئونی اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین ساختمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع گادها استفاده کنید، تا میزان حفاظت را افزایش دهید، به طور کلی می توان گفت: که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت کشویی حرکت می دهد. امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. که با قاب پروفیل نصب می گردند. درب آکاردئونی اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید. تا میزان حفاظت را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند. که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد. و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت ریلی حرکت می دهد.