هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403
ساعت 12:16
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 19:19
شنبه 10 خرداد 1399 16:39 ساعت
2020-5-30 19:19:57
شناسه خبر : 337017
یک خبرنگار اصلاح طلب نیز چندی قبل با جدی شدن تایید صلاحیت تاجگردون توسط شورای نگهبان به انتشار اسنادی در فضای مجازی دست زد.
یک خبرنگار اصلاح طلب نیز چندی قبل با جدی شدن تایید صلاحیت تاجگردون توسط شورای نگهبان به انتشار اسنادی در فضای مجازی دست زد.
گروه سیاسی-رجانیوز: نمایندگان پرشائبه‌ای که با هر روشی بوده خود را به صندلی‌های سبز بهارستان رسانده‌اند اما شواهد بسیاری نشان میدهد سلامت اقتصادی آنها با علامت سوال‌های بزرگی روبه روست. تاجگردون احتمالا اولین نفری باشد که برای حفظ کرسی مجلس روزهای سختی در پیش داشته باشد. اما به نظر میرسد علاوه بر این نماینده حاشیه‌ساز و نزدیک به دولت، اصولگرایانی هم هستند که اگر قبیله‌گرایی جناحی و سیاسی مانع نبود باید به دلیل رانت‌خواری‌های نیامده با صندلی‌های مجلس خداحافظی میکردند. 
 
به گزارش رجانیوز: امروز ۳ نماینده مجلس یازدهم نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی اعتراض کردند.
 
این نامه توسط علی‌اکبر کریمی، علیرضا زاکانی و روح‌الله نجابت خطاب به موسوی لارگانی رئیس شعبه ۱۲ بهارستان تنظیم شده است.
 
 
علی‌‌اکبر کریمی منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم بعدا خبر داد 6 منتخب  دیگر هم نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اعتراض کردند. 
 
وی خبر داد: به غیر از روح‌الله نجابت، بنده و علیرضا زاکانی که نسبت به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعتراض کرده بودیم، سیدنظامالدین موسوی، مالک شریعتی، احمد نادری، علی خضریان، مجتبی رضاخواه و اقبال شاکری از جمله منتخبان جدیدی هستند که نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اعتراض کردند.
 
منتخب مردم اراک در مجلس یازدهم شورای اسلامی ادامه داد: اعتراض این منتخبان نسبت به احتمال جعلی بودن مدرک دکتری، ایجاد شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیر دولتی و همچنین کسب منافع اقتصادی ویژه از طریق رانت و سودجویی از طریق سواستفاده از جایگاه نمایندگی بوده است.
 
کریمی در خاتمه عنوان کرد که این 6 منتخب نامه خود را خطاببه حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی رئیس شعبه 12 مجلس ارسال کردند.
 
 
اما غلامرضا تاجگردون کیست؟
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم غلامرضا تاجگردون بود. او در سال 1384 در انتخابات میان دوره ای مجلس شرکت کرد که توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد. اما در سال 1386 با تایید شورا و رای مردم بر کرسی مجلس تکیه زد و تاکنون به عنوان نماینده گچساران در مجلس حضور دارد.
 
این نماینده اصلاح طلب پیوند ویژه ای با دولتی ها دارد. خوش خدمتی او به دولت در تصویب تبصره های بودجه 99 که مورد انتقاد اکثریت کارشناسان اقتصادی است این مطلب را باز هم تایید میکند. حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص مدیریت وی در بحث تصویب بودجه میگوید: تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با خنده همه تبصره‌های لایحه بودجه را تصویب می‌کند و می‌رود!
 
 
تاجگردون از پاسخگویی نیز به شدت ابا دارد. او قبلا در پاسخ به سوال یک دانشجو در ارتباط با رای‌اش در طرح شفافیت‌آرا، با توهین جواب داده بود: به تو چه!
 
دانشجو ابتدا فکر می‌کند که تاجگردون با او مزاح می‌کند، اما این نماینده مجلس اعلام می‌کند که پاسخش جدی است.
 
یک خبرنگار اصلاح طلب نیز چندی قبل با جدی شدن تایید صلاحیت تاجگردون توسط شورای نگهبان به انتشار اسنادی در فضای مجازی دست زد. او با انتشار اسامی افرادی که میگوید از اقوام تاجگردون هستند در این خصوص فاش کرد تاجگردون شبکه ای مافیایی در کشور را اداره میکند و پست‌های متعددی به نزدیکان او داده شده است.
 
حالا باید دید در خصوص رد و تایید صلاحیت مجدد این نمایندگان پرحاشیه چه توضیحاتی داده می‌شود؟