هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403
ساعت 10:11
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت 14:44
يكشنبه 7 ارديبهشت 1399 14:41 ساعت
2020-4-26 14:44:26
شناسه خبر : 336429
دانلود فیلم ماجرای نیمروز رد خون دنباله قسمت دوم از همین سری این فیلم است که اتفاقات پیرامون عملیات مرصاد رو روایت میکند.
دانلود فیلم ماجرای نیمروز رد خون دنباله قسمت دوم از همین سری این فیلم است که اتفاقات پیرامون عملیات مرصاد رو روایت میکند.

عملیات مرصاد یا فروغ جاویدان یکی از سه عملیات گروه مجاهدین خلق بود که با فرماندهی عباس زریباف بعد از پذیرش قطعنامه آتش بس ایران انجام شد. بعد از فیلم “ایستاده در غبار” و “ماجرای نیمروز (قسمت اول)” همه ی نگاه ها سمت این کارگردان با استعداد نوظهور سینما رفت. اما فیلم “لاتاری” آنچنان که باید و شاید نظر منتقدان را جلب نکرد. بعد از فیلم “لاتاری” گمان بر این می‌رفت که مهدویان سیر نزولی رو توی حوزه کارگردانی طی کنه. اما فیلم “ماجرای نیمروز- رد خون” جور نقد های سنگین فیلم”لاتاری” رو برای محمدحسین مهدویان به دوش کشید و باعث شد باز هم این کارگردان جوان و البته جسور، کیفیت خودش رو به همه ثابت کند. دانلود فیلم ماجرای نیمروز رد خون در ادامه مطلب از سایت کافه فیلم قرار داده شده است.

داستان فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

ماجرای نیمروز 2 رد خون (نام اصلی : Majaray Nimrooz: Radde Khoon) پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است. نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مأمور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، عباس زریباف فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد.

 درباره فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون

فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون : دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین ( بهترین صدا گذاری ، بهترین طراحی لباس و بهتری جلوه های میدانی ) را بدست آورد.

محمدحیسن مهدویان در « ماجرای نیمروز 2 : رد خون » سعی کرده روایتگر این واقعه در تاریخ جنگ باشد و البته این بار برخلاف قسمت قبل، تصمیم گرفته تا دوربین را به درون تشکیلات سازمان مجاهدین هم ببرد و بخشی از تفکرات آن ها را به تصویر بکشد. اما فیلمنامه جدید مهدویان با ایرادات ریز و درشتی در روایت همراه است که باعث چندپارگی داستان و مدت زمان طولانی اثر گردیده است. نخستین ایراد بزرگ فیلم، خرده روایت های فراوانی است که در طول قصه شکل می گیرد اما به خوبی پرورش نمی یابند و یا به خنثی ترین شکل ممکن به سرانجام می رسند.

 

دانلود فیلم خروج

 

 

 

سینمایی خروج را می توان جزو جنجالی ترین و البته جذاب ترین فیلم های اجتماعی سال ۹۸ دانست که حواشی و نظرات بسیاری را به دنبال خود کشید . این فیلم که اثری اجتماعی از ابراهیم حاتمی کیا بود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. دانلود فیلم خروج به سایت کافه فیلم مراجعه کنید. این فیلم که در واقع مضمونی اعتراضی دارد به نویسندگی و کارگردانی شخص ابراهیم حاتمی کیا به مرحله تولید رسید اما در برخی از موارد نتوانست توجه منتقدان را به خود جلب کند به گونه ای که این فیلم را در سطح حاتمی کیا نمی دیدند. البته باید یادآور شد که در بسیاری از موارد نیز توانست تحسین منتقدان و مخاطبان را بر انگیزد که این مورد برای کارهای حاتمی کیا بسیار معمول است .

داستان فیلم خروج

فیلم خروج محصول ۱۳۹۸ ایران به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا است. این فیلم داستان گروهی از کشاورزان روستایی را روایت می کند که شرکت سهامی آب، هنگام تخلیه سد آب شور به اشتباه آب را روانه زمین های کشاورزی آنها می کند و باعث خرابی تمامی محصولات آنها می گردد و....

درباره فیلم خروج

فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، جهانگیر الماسی، سام قریبیان، کامبیز دیرباز، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، رامین پورایمان، محسن صادقی نسب، آتش تقی پور، اکبر رحمتی , حمید ابراهیمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

هنرمندان :

فرامرز قریبیان, پانته آ پناهی ها, جهانگیر الماسی, گیتی قاسمی, محمدرضا شریفی نیا, مهدی فقیه, سام قریبیان, محمد فیلی, آتش تقی پور, اکبر رحمتی, فرزاد حسنی, رامین پورایمان, محسن صادقی نسب, کامبیز دیرباز…

 

دانلود فیلم تورنادو (تورنا2)

 

 

 

دانلود فیلم تورنا۲ (تورنادو) جدیدترین ساخته سید جواد هاشمی با سبکی موزیکال و شاد در اواخر فروردین ماه  ۱۳۹۹ برای شما عزیزان با بهترین کیفیت های HD و Full HD و Bluray امکان پذیر خواهد شد. فیلم سینمایی “تورنا۲” اثری علمی تخیلی است که در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است. دانلود فیلم تورنا2 (تورنادو) از سایت کافه فیلم را به شما پشنهاد می کنیم. تورنا۲ چهارمین فیلم سینمایی سید جواد هاشمی در مقام کارگردانی است که نویسندگی و تهیه کنندگی  آن را هم خودش بر عهده داشته است. اکبر عبدی ، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی و الناز حبیبی از جمله بازیگران سرشناس این فیلم هستند. در فیلم سینمایی تورنا ۲ از موسیقی های نوستالژیک بسیار استفاده شده و در واقع یک فیلم موزیکال است تا علاوه بر کودکان و نوجوانان، خانواده ها هم مجذوب این فیلم شوند.

بازیگران تورنا2:

در فیلم سینمایی تورنا2 بازیگرانی چون اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی، الناز حبیبی، عباس جمشیدی فر، وحید نفر، امیر رونقی، فرزانه زهره وند، محسن رستمی، هادی نجفی، راستین عزیزپور، امیر رضا احمدی، نگار نافذ و محمد مهدی به ایفای نقش پرداخته اند.

اخبار ساخت فیلم تورنادو :

تورنادو یک فیلم تخیلی کمدی که به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی در سال 1397 تولید و سرانجام در سال 1398 به اکران عمومی سینماهای کشور در آمد.

 

سید جواد هاشمی نیازی به معرفی ندارد همه ما اورا با آثار محبوب و ایفای نقشش در فیلم های محبوب نیز می شانسیم از جمله آن ها میتوان به سه سری عنوان محبوب اخراجی ها اشاره کرد همچنین تجربه وی در نویسندگی و کارگردانی بیشتر در نمایش های رو صحنه بوده و از  1363 فعالیت حرفه ای و زیادی در این زمینه ها داشته است حال او با تورنادو به عرصه فیلم سازی آمده است.

آخرین اخبار , این ساخته هم اکنون چند هفته از اکرانش گذشته است و در جدول فروش هفتگی توانسته خودش را به خوبی بالا ببرد و بزودی در ماه های آتی شاهد پخش آن از شبکه نمایش خانگی خواهیم بود و مسلما میتواند مورد استقبال کم نظیر مخاطبین قرار بگیرد.

عوامل ساخت فیلم سینمایی تورنادو :

کارگردان و تهیه کننده: سید جواد هاشمی – مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی – طراح صحنه: علی شایان فر -مجری طرح و سرمایه گذار: حسین احمدی – مدیر صدابرداری: آرش برومند- مدیر تولید: ایرج طایفه – جانشین تهیه: عباس دلدار