هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 9 فروردين 1403
ساعت 13:14
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت 17:22
سه شنبه 9 مرداد 1397 16:55 ساعت
2018-7-31 17:22:06
شناسه خبر : 290566
آیا زندگی مردم نزد نماینده های اصلاح‌طلب، به اندازه ادعاهای بی اساس احمد منتظری از اهمیت برخوردار نیست که در چنین شرایطی فراکسیون امید ترجیح می‌دهد بجای مطالبات مردم، اعتراض‌های تکراری احمد منتظری را پیگیری کند؟
آیا زندگی مردم نزد نماینده های اصلاح‌طلب، به اندازه ادعاهای بی اساس احمد منتظری از اهمیت برخوردار نیست که در چنین شرایطی فراکسیون امید ترجیح می‌دهد بجای مطالبات مردم، اعتراض‌های تکراری احمد منتظری را پیگیری کند؟
گروه سیاسی_رجانیوز: در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و گرانیها و تورم آنها را کلافه کرده است، دغدغه اصلی فراکسیون امید، بجای چاره اندیشی برای بهبود اوضاع زندگی مردم، رفع حصر فتنه‌گران است. به طوری که به نظر می‌رسد این جریان بجای نمایندگی مردم در مجلس، به نماینده های فتنه گران تبدیل شده است.
 
به گزارش رجانیوز، در سالهای گذشته نماینده های اصلاح‌طلب مجلس که حامیان اصلی روحانی هستند، هیچ گاه به طور جدی دولت را به دلیل بدتر شدن اوضاع زندگی مردم بازخواست نکرده اند اما بار ها مشاهده شده است که اصلاح‌طلبان روحانی را مواخذه کرده اند که چرا تلاشی برای رفع حصر نمی‌کند. نه تنها رفع حصر که بخاطر اجرا نشدن کنسرت شجریان، عدم ورود بانوان به ورزشگاه و ... نیز این رویه غلط جاری بوده و اصلاح‌طلبان برای هر یک از این مسائل حاشیه ای، گریبان دریده اند. اما دریغ از یک  اعتراض به ناکارآمدی دولت که منجر به وجود آمدن چنین مشکلاتی برای مردم  شده است.
 
احمد منتظری اخیرا پس از پخش مستند "قائم مقام" از شبکه سه که حاوی حقایقی تلخ از رویارویی آیت الله منتظری با جمهوری اسلامی است، در فرار رو به جلو ادعاهای تکراری و بی اساس خود به این مستند را دوباره تکرار کرده است. محمود صادقی از نماینده های اصلاح‌طلب مجلس نیز خبر از پیگیری جدی اعتراضات احمد منتظری توسط نماینده های مجلس داده است. صادقی در توییتر خود نوشته است: "پیرو اعتراض آقای احمد منتظری به تقطیع و تحریف مصاحبه‌اش در مستند قائم مقام و درخواست پخش توضیحاتش از سیما، نمایندگان از رییس مجلس خواهان پیگیری موضوع از طریق شورای نظارت صدا وسیما شدند".
 این که مستند "قائم مقام" به تحریف تاریخ پرداخته است و یا حقایقی را گفته است که بیت مرحوم منتظری از شنیده شدن آن ترس دارد، موضوع بحث نیست. سوال این است که آیا زندگی مردم نزد نماینده های اصلاح‌طلب، به اندازه ادعاهای بی اساس احمد منتظری از اهمیت برخوردار نیست که در چنین شرایطی فراکسیون امید ترجیح می‌دهد بجای مطالبات مردم، اعتراض‌های تکراری احمد منتظری را پیگیری کند؟
 
پرداختن به مسائل حاشیه ای از جانب دولتی ها و وکیل الدوله ها حتی صدای همه را درآورده است. به طوری که یکی از بازیگران سینما در واکنش به این حاشیه سازی ها اینطور به توییت صادقی واکنش نشان داد:
 
 
کارنامه اصلاح طلبان نشان می‌دهد که این جریان در مواجهه با مطالبات مردمی، به حاشیه های مورد اختلاف جریان های سیاسی داخلی متمسک می شوند تا خواسته های مردم دیده نشود و از همین رو بود که در روزهای پر التهاب اقتصاد کشور، جهانگیری بجای تشریح تصمیم دولت برای بهبود شرایط، صحبت از رفع حصر سران فتنه را به میان می‌کشد. 
 
مخلص کلام اینکه اصلاح‌طلبان برای سرپوش گذاشتن به بی برنامگی و ناکارآمدی دولت مورد حمایت خود در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، و فرار از پاسخگویی‌شان به خاطر حمایت از این دولت، با پرداختن به موضوعاتی مثل رفع حصر فتنه‌گران و ادعاهای احمد منتظری، سعی در به حاشیه راندن مطالبات به حق مردم دارند.
 


دیدگاه کاربران

این دروغگوهائی که به اسم نماینده رای مردم را دزدیده اند ووارد مجلس شده اند هیچ غلطی نکردند جز حمایت از شیخ مطرود وشیخ مغروق ومنافقین وکدخدا خاک برسرشان

مرگ بر مثلث شوم صهیونیستی .. اعتدال ....اصلاحات ... کارگزار .
انشاالله ملت روزی این خانه ملت را روی سر انها خراب خواهند کرد . انشاالله .

نمایندگان ، از فرصتی که خدا بوسیله مردم در اختیار شما قرار داده بخوبی استفاده کنید بخدا مشکل مردم منتظری وخاتمی کروبی وموسوی نیست ،استخوان های مردم درزیر بار گرانی وفشار اقتصادی داره خرد میشه،بخدا شما مسئول هستیدوشما به دولت اجازه دادید این بلا برسر مردم بدبخت بیاید.