هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403
ساعت 03:04
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 12 خرداد 1402 ساعت 15:09
جمعه 12 خرداد 1402 15:03 ساعت
2023-6-2 15:09:35
شناسه خبر : 368002
بازیکن سابق تیم استقلال گفت: هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال به ساپینتو تذکر ندادند.
بازیکن سابق تیم استقلال گفت: هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال به ساپینتو تذکر ندادند.
گروه ورزش-رجانیوز: شاهین بیانی درباره شکست آبی پوشان در فینال جام حذفی از پرسپولیس اظهار کرد: به بازیکنان استقلال که با تمام توان همه تلاش خود را کردند و تا فینال جام حذفی صعود کردند خسته نباشید می گویم. در لیگ برتر هم تا یک هفته مانده به پایان فصل شانس قهرمانی داشتند و تا آخرین لحظه جنگیدند اما با بدشانسی نتوانستند عنوان قهرمانی را کسب کنند.
 
وی ادامه داد: تیمی که در دقیقه ۱۰۰ بازی گل زده و روحیه بهتری دارد چرا باید به یکباره با اشتباه رفتار سرمربی اش شکست بخورد؟ بعد از به ثمر رسیدن گل استقلال، دقیقاً زمان آرامش تیم ما بود. کاری که پرسپولیس کرد را ما نکردیم. آنها تعویض‌های درست انجام دادند و توانستند سوار بازی شوند ولی ساپینتو دنبال شلوغ کاری بود و نتوانست آرامش را به نیمکت استقلال بازگرداند. حرکات سرمربی باعث شد تمرکز تیم به هم بخورد و حاشیه درست شود.
 
بیانی درباره رفتارهای ساپینتو کنار زمین در طول فصل بیان کرد: برای باشگاه استقلال زشت است سرمربی‌اش چنین رفتارهایی را انجام دهد. متاسفانه هیچ کدام از مدیرعاملان استقلال به ساپینتو تذکر ندادند. این مربی در طول فصل نخواست در رفتارش تجدید نظر کند و این به استقلال ضربه زد. دلیل اصلی ضربه خوردن استقلال از اول فصل رفتار و حرکات سرمربی پرتغالی‌اش بود. او از همان ابتدای فصل حاشیه به وجود آورد.
 
مدافع سابق استقلال و تیم ملی درباره تمدید قرارداد ساپینتو با این باشگاه افزود: اگر قرار شد همکاری او ادامه داشته باشد باید در رفتارش تجدید نظر کند اما ساپینتو آدمی نیست که رفتارش را تغییر دهد. اگر هم قرار است کادرفنی تغییر کند باید مربی خیلی خوب خارجی بیاورند. البته استقلال در بازیکنانش هم باید پوست اندازی کند. استقلال حداقل ۷-۶ بازیکن خوب برای فصل جدید می‌خواهد و باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی‌اش مشخص شود تا در نقل و انتقالات از سایر تیمها عقب نیفتد.
 
وی درباره مربیان ایرانی کادر فنی استقلال ادامه داد: مربیانی باید در کادر فنی حضور داشته باشند که بتوانند به سرمربی در سخت ترین شرایط بهترین نظر را بدهند. متاسفانه در استقلال چنین شرایطی نبود. در پرسپولیس افشین پیروانی و کریم باقری به یحیی گل‌محمدی روی نیمکت کمک شایانی کردند. امیدوارم فصل آینده در استقلال بهترین تصمیمات گرفته شود.