هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403
ساعت 09:46
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 9 فروردين 1402 ساعت 07:24
چهارشنبه 9 فروردين 1402 07:15 ساعت
2023-3-29 07:24:12
شناسه خبر : 365902
رمضان امسال، شبکه سوم سیما، ساعات منتهی به اذان مغرب را به پخش برنامه‌ای با محوریت قرآن کریم اختصاص داده است. «محفل» ویژه برنامه‌ای است متناسب با حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان، که می‌تواند مخاطبان را با حال خوبی محیای افطار کند.
رمضان امسال، شبکه سوم سیما، ساعات منتهی به اذان مغرب را به پخش برنامه‌ای با محوریت قرآن کریم اختصاص داده است. «محفل» ویژه برنامه‌ای است متناسب با حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان، که می‌تواند مخاطبان را با حال خوبی محیای افطار کند.
گروه فرهنگی-رجانیوز: ماه مبارک رمضان، ماه تولد قرآن است و کلام الهی جزء جدایی ناپذیر این ماه است. با این وجود همواره قرآن، غایب بزرگ ویژه برنامه‌های ماه مبارک بوده و خلا وجود برنامه‌ای با محوریت قرآن کریم در کنداکتور رمضانی شبکه‌های سیما احساس می‌شد. امسال اما شبکه سوم سیما، ساعات منتهی به اذان مغرب را به پخش برنامه‌ای با محوریت قرآن کریم اختصاص داده است. «محفل» ویژه برنامه‌ای است متناسب با حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان، که می‌تواند مخاطبان را با حال خوبی محیای افطار کند.
 
به گزارش رجانیوز؛ «محفل» بزرگ‌ترین پروژه قرآنی صداوسیما و با فضایی نوآورانه تولید شده است. این برنامه با حضور قاریان و حافظان برتر قرآن و استعدادهای برتر قرآنی ایران و جهان و ارائه‌های هنرمندانه و دیدنی از سوی آنان همراه است. اما این بدان معنی نیست که با مسابقه‌ای تخصصی در این حوزه رو به رو هستیم، بلکه هدف این برنامه تنها فراهم کردن فضایی جذاب و مفرح برای انس بیشتر با قرآن کریم و جذب طیف وسیعی از مخاطبین است. شرکت‌کنندگان از سنین مختلف با استعدادهای متنوعی که هر کدام به نحوی به قرآن کریم مرتبط است در برنامه حضور می‌یابند و توانایی آن‌ها توسط کارشناسان برنامه ارزیابی می‌شود.
 


توانایی ذهنی فوق‌العاده شرکت‌کننده برنامه محفل

 
حضور دو تن از قاریان بین‌المللی از کشور سوریه و عراق در میان تیم داوران یا بهتر است بگوییم کارشناسان از دیگر نکات قابل توجه این برنامه است. ماه رمضان، یک مناسبت مشترک در بین همه مسلمانان جهان است و حضور چهر‌ه‌های بین‌المللی در بین داوران و همچنین شرکت‌کنندگان، می‌تواند به دیده شدن این برنامه در سایر کشورهای جهان اسلام کمک کند. 
 
برنامه‌های گفت و گو محور، با حال و هوای حزن‌انگیز سال‌ها به عنوان ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان تولید شده و به روی آنتن می‌رفت. حال آن که ماه رمضان ماه نشاط است و سرور. محفل اما برنامه‌ای است نشاط بخش و در عین حال سرشار از معنویت. ساخت برنامه‌ای با محوریت قرآن که بتواند طیف وسیعی از مخاطبین را جذب کند چالش بزرگی است که این برنامه توانسته است به خوبی از پس آن برآید و  به سرعت مخاطبین بسیاری را پیدا کرده و به محبوبیت برسد. برنامه‌ای که در بهترین تناسب ممکن با ایام ماه مبارک رمضان قرار دارد.
 
انتهای پیام/