هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 1 ارديبهشت 1403
ساعت 08:41
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 1 فروردين 1402 ساعت 23:56
سه شنبه 1 فروردين 1402 22:35 ساعت
2023-3-21 23:56:09
شناسه خبر : 365805
بر اثر تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو در جاده تهران- مشهد، هشت نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
بر اثر تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو در جاده تهران- مشهد، هشت نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
گروه اجتماعی-رجانیوز: مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به وقوع حادثه‌ای در محور تهران- مشهد اظهار کرد: بر اثر وقوع تصادف زنجیره‌ای پنج خودروی سواری در کیلومتر ۵۸ محور شاهرود به میامی تعدادی از هم‌وطنانمان مصدوم شدند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.
 
به گزارش رجانیوز؛ وی بیان کرد: بر اثر وقوع این حادثه ۹ نفر توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر خدمات‌رسانی شدند که هشت نفر از آنها مصدومان حادثه بودند و یک نفر نیز متأسفانه سر صحنه حادثه جان خود را از دست داد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه 2 نفر از مصدومان توسط عوامل هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافتند، گفت: 6 نفر از مصدومان نیز توسط نیروهای اورژانس استان سمنان برای درمان به مراکز درمانی این استان منتقل شدند.
 
محمدخانی با قدردانی از خدمات‌رسانی نیروهای امداد و نجات پایگاه شهدای میامی خاطرنشان کرد: وقوع حوادث رانندگی در استان سمنان در ایام نوروز افزایش یافته و از این رو باید تلاش شود تا با نظارت و کنترل دقیق جاده‌ها و همچنین توجه رانندگان از حجم وقوع سوانح رانندگی کاسته شود.
 
انتهای پیام/