هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403
ساعت 04:15
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 1 فروردين 1402 ساعت 23:51
سه شنبه 1 فروردين 1402 22:35 ساعت
2023-3-21 23:51:50
شناسه خبر : 365804
مراسم نهمین پاسداشت مربی شهید علی خلیلی که در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، سوم فروردین‌ماه در بهشت زهرا برگزار می‌شود.
مراسم نهمین پاسداشت مربی شهید علی خلیلی که در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، سوم فروردین‌ماه در بهشت زهرا برگزار می‌شود.
گروه اجتماعی-رجانیوز: مراسم نهمین پاسداشت مربی شهید علی خلیلی که در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید، سوم فروردین‌ماه در بهشت زهرا برگزار می‌شود.
 
به گزارش رجانیوز؛ در این مراسم رضا هلالی و امیر عباسی مداحی خواهند کرد و بناست کتاب‌های چاپ شده درباره خاطران و زندگی شهید نیز با حضور خانواده معظم شهدا رونمایی شود. اجرای این مراسم برعهده فضه سادات حسینی است.
 
این مراسم پنجشنبه سوم فروردین‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در قطعه ۲۴ بهشت زهرا برگزار می‌شود.
 
تیرماه سال ۱۳۹۰ حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد که در این حادثه جوان ۱۹ ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیأت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
 
این طلبه غیور بهمن‌ماه سال ۹۲ نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام عصر ۳ فروردین سال ۹۳ و در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.
 
پیکر شهید خلیلی در میان خیل باشکوه داغداران و مردم شهیدپرور تهران تشییع شد و در قطعه ۲۴ بهشت زهرا (س) به آغوش خاک سپرده شد.
 
انتهای پیام/