هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403
ساعت 20:52
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 15:10
دوشنبه 15 اسفند 1401 14:12 ساعت
2023-3-6 15:10:17
شناسه خبر : 365481
 رئیس اتاق اصناف تهران گفت: انواع کالاهای مورد نیاز شب عید مردم در فروشگاه های بهاره با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه می‌شود.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: انواع کالاهای مورد نیاز شب عید مردم در فروشگاه های بهاره با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه می‌شود.
گروه اجتماعی  - رجانیوز: رئیس اتاق اصناف تهران گفت: انواع کالاهای مورد نیاز شب عید مردم در فروشگاه های بهاره با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی عرضه می‌شود.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، علی توسطی رئیس اتاق اصناف تهران طی یک نشست خبری در اتاق اصناف تهران درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه‌های بهاره اظهار داشت: نمایشگاه‌های بهاره امسال در 5 نقطه تهران شامل پارک ارم، مصلی امام خمینی(ره)، حکیمیه، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود. 
 
رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با نیمه شعبان کار خود را آغاز خواهند کرد، گفت: بنابراین نمایشگاه‌های بهاره از 17 تا 26 اسفند به مدت 10 روز و از ساعت 10 صبح تا 22 شب فعالیت خواهند داشت. 
 
وی بیان داشت: تعداد غرفه های در نظر گرفته شده نسبت به سال های قبل کمتر است و این تصمیم با توجه به وضعیت واحدهای صنفی در شب عید اتخاذ شده تا در این ایام واحدهای صنفی نیز بتوانند فعالیت مناسبی داشته باشند. 
 
توسطی اظهار داشت: در این نمایشگاه کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، مواد شوینده، خشکبار و غیره عرضه می شود و بازرسان جهت نظارت بر فعالیت آنها به طور تمام وقت در نمایشگاه ها حضور خواهند داشت. 
 
وی اظهار داشت: کالاهای مختلف در این نمایشگاه ها با تخفیف 5 تا 30 درصدی عرضه خواهد شد.