هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 29 اسفند 1402
ساعت 07:16
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت 12:52
چهارشنبه 12 بهمن 1401 12:22 ساعت
2023-2-1 12:52:37
شناسه خبر : 364626
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام برگزاری ۹۰۰ برنامه فرهنگی و مردمی بسیج در ایام دهه فجر در این شهرستان، گفت: دانش‎آموزان دختر آملی در قالب اردوی راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام برگزاری ۹۰۰ برنامه فرهنگی و مردمی بسیج در ایام دهه فجر در این شهرستان، گفت: دانش‎آموزان دختر آملی در قالب اردوی راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
گروه فرهنگی-رجانیوز: عابدین داغمه‌چی شب سه‎‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن ایام‌‎الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر ایام اقتدار، شکوه، بالندگی و عظمت ایران اسلامی و باید همه مردم در جشن‎‌های پیروزی انقلاب شرکت کنند.
 
وی با اشاره به برگزاری مناسبت‌‎های دهه فجر با شعار «ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار» افزود: امروزه جهاد تببین از مهمترین منویات رهبر انقلاب اسلامی است که باید در برنامه‎‌های دهه فجر در رأس امور باشد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه باید دستاوردها و خدمات بیشمار طی ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم و نسل جوان بازگو شود، تصریح کرد: امیدآفرینی از مهمترین وظایف مسؤولان در برخورد با مردم است و باید با جهاد تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای مردم تشریح شود.
 
وی با اشاره به اینکه باید در دهه فجر مردم از ارائه خدمات و دستاوردهای دولت باخبر شوند، بیان کرد: در روزهای قبل پیروزی انقلاب اسلامی پزشکان هندی در نقاط مختلف کشور حضور داشتند ولی امروزه با پیشرفت‌‎های چشمگیر حوزه علمی و پزشکی، پزشکان توانمند کشورمان نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای پیشرفته دنیا سرآمد هستند.
 
داغمه‌‎چی با اعلام برگزاری بیش از ۹۰۰ برنامه بسیج در ایام‌‎الله دهه فجر در این شهرستان، بیان کرد: دانش‌‎آموزان دختر این شهرستان در قالب اردوی راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس در مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور حضور دارند همچنین در دهه فجر انقلاب نیز دو دستگاه اتوبوس دانش‌‎آموزان پسر هم به مناطق جنگی اعزام می‌‎شوند.
 
وی با اشاره به برگزاری مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی، رژه خودرویی و موتوری توسط بسیجیان در حوزه‎‌های مختلف، یاداور شد: حوزه بسیج جامعه کشاورزی در طرح همگام با کشاورز دستاوردهای خود را نمایش عموم درآورده و در طرح مبارزه علیه بیماری نیوکاسل و واکسینه کردن طیور گام بردارند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اجرای طرح ویزیت رایگان توسط ۱۰ گروه بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون، گفت: سه گروه مشاوره نیز در کنار بسیجیان به افراد متقاضی خدمات مشاوره‎ای ارائه می‎‌کنند.
 
داغمه‌‎چی با اعلام افتتاح نخستین مرکز مشاوره نفس برای نجات فرزندان در آستانه سقط جنین برای نخستین بار در مازندران، ادامه داد: تنها یک مرکز مشاوره نفس در مشهد مقدس فعال است و این مرکز برای نخستین بار در آمل به عنوان پایلوت استان مازندران افتتاح می‎‌شود.
 
وی با اشاره به افتتاح دو واحد مسکن محروم توسط بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی، یادآور شد: در این حوزه یک واحد مسکن بهزیستی، سه مورد ساماندهی گلزار شهدا در روستاهای مهدی‎خیل، پل مون و شاهاندشت، ایجاد اشتغال ۲۰ متقاضی واحد تولیدی در قالب طرح اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‎‌ها است که در مجموع با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار بهره‌برداری می‎‌شود.
 
داغمه‌‎چی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پدران و فرزندان شهدا با عنوان گرامیداشت میلاد امام علی(ع) و روز پدر، افزود: تعداد ۲۸۰ نفر از مادران، همسران و فرزندان شهدا در سالروز شهادت حضرت ام‌البنین(س) تجلیل شدند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به برگزاری نشست‌‎های معرفتی و بصیرت‎‌افزایی با حضور هادیان سیاسی در قالب جهاد تبیین، گفت: هر پایگاه مقاومت باید در محلات شهری و روستایی برنامه‌های متنوع اجرا کند همچنین گشت ویژه رضویون در محلات برای حفظ ارامش و امنیت، برگزاری رزمایش الی بیت‎‌المقدس با حضور گردان‌‎های بیت‌المقدس و کوثر در سطح شهرستان و طرح بصیرتی در فضای مجازی و مسابقه عکس با قهرمانان انقلاب از دیگر برنامه‎‌ها است.
 
وی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف در مدارس، پایگاه‎‌های بسیج و مساجد‌، ادامه داد: بازدید از کارگاه‌‎های تولیدی که از تسهیلات اشتغال‌زایی بهره بردند در دستور کار قرار دارد و مبلغ تسهیلات براساس پیشرفت کار به صورت مرحله‌‎ای به متقاضیان اختصاص داده می‌‎شود.
 
داغمه‌‎چی با اعلام میزبانی آمل از جشنواره سرود مازندران در ۱۹ و ۲۰ بهمن امسال، تصریح کرد: ۲۲ گروه سرود برتر مازندران با هم رقابت می‎کنند و همه گروه‎‌ها در مناطق مختلف شهری اجرای پاتقی دارند.
 
وی گفت: برگزاری مسابقات فوتبال در قالب جام شعبان، برپایی اعتکاف دانشجویی و مردمی، نشست‎‌های تبیینی در مساجد، برپایی محافل قرآنی انس با قرآن، محافل ادبی و شعر، یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، طنین‎‌انداز شدن گلبانگ تکبیرالله اکبر در شب ۲۲ بهمن، نورافشانی در نقاط مختلف شهر و حضور باشکوه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از برنامه‎‌های متنوع است.
 
انتهای پیام/