هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403
ساعت 07:07
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 6 دى 1401 ساعت 11:33
سه شنبه 6 دى 1401 02:10 ساعت
2022-12-27 11:33:18
شناسه خبر : 363570
ریکاردو آلوز، کاوه رضایی و حجت حق‌وردی سه بازیکن مصدوم تراکتور، مراحل پایانی درمان را زیر نظر کادر پزشکی در کلینیک اختصاصی باشگاه طی می‌کنند.
ریکاردو آلوز، کاوه رضایی و حجت حق‌وردی سه بازیکن مصدوم تراکتور، مراحل پایانی درمان را زیر نظر کادر پزشکی در کلینیک اختصاصی باشگاه طی می‌کنند.
گروه ورزشی-رجانیوز: براساس اعلام کادر پزشکی تیم درخصوص وضعیت ریکاردو آلوز، دو نوبت MRI از دو ناحیه پای این بازیکن انجام شده و طبق نتایج به دست آمده، آلوز آسیب دیدگی جزیی از ناحیه عضله دارد که خوشبختانه روند درمانی او به خوبی طی می‌شود و ابتدا به صورت انفرادی و سپس به صورت تیمی تمریناتش را انجام خواهد داد. بر اساس نظر پزشک متخصص و کادر پزشکی تیم، طبق فرآیند فعلی درمان، این بازیکن به لحاظ پزشکی تا بازی مقابل نساجی به آمادگی نسبی خواهد رسید و تلاش‌ها برای آمادگی کامل جسمی او برای بازی هفته پانزدهم مقابل استقلال است.
 
همچنین کاوه رضایی که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده، فاز پایانی دوره توان‌بخشی را طی می‌کند و وضعیت بازگشت این بازیکن به شرایط بازی، بستگی به انجام موفقیت‌آمیز تست‌های عملکردی دارد که طی روزهای آتی انجام می‌شود.
 
حجت حق‌وردی نیز از ناحیه زانو احساس درد می‌کرد که بر اساس نتایج MRI و نظر پزشک متخصص، مشکل جدی ندارد و روند درمان را به طور کامل پشت سر گذاشته است و اکنون در تمرینات گروهی شرکت دارد.
 
باتوجه به تجهیز کلینیک باشگاه با دستگاه‌های فیزیوتراپی پیشرفته و به‌روز، تمامی مصدومان تیم روند درمان را در کلینیک باشگاه زیر نظر کادر پزشکی پیگیری می‌کنند.