هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403
ساعت 10:24
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 4 دى 1401 ساعت 14:51
يكشنبه 4 دى 1401 14:47 ساعت
2022-12-25 14:51:03
شناسه خبر : 363497
یکی از دغدغه‌های بسیار متداول در میان کارکنان، تمیز کردن سالن‌هایی است که از نظر وسعت بزرگ هستند و شست‌وشوی آن‌ها و تمیزکاری کف سالن دشواری‌های زیادی دارد. به‌طور معمول، این فضا‌ها تردد بالایی دارند و عملیات پاک‌سازی آن‌ها باید به‌صورت روزانه انجام شود. انجام تمیزکاری در این محیط‌ها به‌صورت سنتی تقریباً غیرممکن است و زمان بسیار زیادی می‌خواهد.
یکی از دغدغه‌های بسیار متداول در میان کارکنان، تمیز کردن سالن‌هایی است که از نظر وسعت بزرگ هستند و شست‌وشوی آن‌ها و تمیزکاری کف سالن دشواری‌های زیادی دارد. به‌طور معمول، این فضا‌ها تردد بالایی دارند و عملیات پاک‌سازی آن‌ها باید به‌صورت روزانه انجام شود. انجام تمیزکاری در این محیط‌ها به‌صورت سنتی تقریباً غیرممکن است و زمان بسیار زیادی می‌خواهد.

به همین دلیل، دستگاه کف شوی سالن طراحی شد که می‌تواند از طریق روش‌های مدرن محیط‌های مختلف را پاک‌سازی کند. این دستگاه انرژی زیادی از کارکنان نمی‌گیرد و زمان پاک‌سازی از طریق آن بسیار کم است. این نوع دستگاه‌های اسکرابر در اندازه و قدرت‌های گوناگونی وجود دارند تا بر اساس محل استفاده و میزان تمیزکاری مورد نیاز انتخاب شوند.

 

آشنایی با کف شوی صنعتی

دستگاه کف شوی صنعتی یک وسیله بسیار کاربردی برای انجام نظافت در سطوح بزرگ و سالن‌ها است که برای صنایع گوناگون استفاده می‌شود و می‌تواند بر روی سطوح مختلف مثل چوب، کاشی، سرامیک و کف‌پوش‌هایی از این قبیل به آسانی کار کند. استفاده از دستگاه شست‌وشوی کف سالن یک راه هوشمندانه است تا کسب‌وکارها محیط تمیزی داشته باشند و حذف آلودگی‌ها به آسانی انجام شود.

برخی از سالن‌ها هستند که تمیزی و نظافت آن‌ها نسبت به سایر محیط‌ها اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل امروزه کف شوی سالن متناسب با نیاز فضا‌ها طراحی می‌شود. به­طور مثال: در سالن‌های ورزشی کف شوی صنعتی مخصوص این نوع محیط استفاده می‌شود و زمان پاکیزگی سرعت بیشتری می‌گیرد. همچنین استفاده از این دستگاه ایمنی محیط را برای ورزشکاران حفظ می‌کند و رطوبت سطح را به­طور کامل خشک می‌کند؛ در نتیجه بلافاصله پس از نظافت می­توان بر روی محیط راه رفت و ورزش کرد.

 

 

عملکرد دستگاه سالن شوی

اسکرابرهای صنعتی برای استفاده در سالن‌های کارخانه­ها، کارگاه‌ها، بخش‌های مختلف صنایع، ترمینال‌ها، هتل‌ها و.... طراحی شده‌اند که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند. دستگاه یک سیستم جمع‌آوری آب دارد که سطح را به­طور کامل خشک می‌کند و باعث ایمنی تردد بر روی آن می‌شود. علاوه­بر این، تمیزکاری اصولی باعث می‌شود تمام باکتری‌ها و آلودگی‌های سطوح به درستی پاک شوند.

در قسمت جلویی زمین شوی صنعتی یک برس قرار داده شده و همزمان با حرکت این برس برای شست‌وشو مکش مخصوص جمع‌آوری آب نیز کار می‌کند. در واقع فرایند شستن و خشک کردن بلافاصله انجام می‌شوند و تمام آلودگی سطوح پاک می‌شود. همچنین این کفشور دارای دو مخزن مخصوص آب تمیز و پساب است.

 

کاربرد زمین شوی صنعتی

از کاربرد‌های زمین شوی کف سالن می‌توان به پاک‌سازی محیط فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، سالمندان، کارخانه‌های صنایع غذایی، سالن‌های تولید، تأسیسات لجستیک و... اشاره کرد. این دستگاه‌ها می‌توانند مساحت‌های بیش از 9000 متر مربع را در زمان مناسبی تمیز کنند. همچنین طراحی آن‌ها به‌صورت ارگونومیک است و امکان حمل‌ونقل آسان را در محوطه‌های مختلف فراهم می‌کند. این دستگاه‌های کف شوی از سیستم مکنده پر قدرتی برخوردار هستند که فرایند پاک‌سازی و خشک‌کردن محیط به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌دهند. در نتیجه در زمان و انرژی صرفه­جویی می­شود.

 

اهمیت استفاده از سالن شوی

سالن‌های مختلف صنایع باید به‌صورت مکرر و مرتب پاک‌سازی شوند. این محیط‌ها به­دلیل استفاده از مواد خاص در تولیدات خود و تردد زیاد کارکنان انواع باکتری‌ها و آلودگی‌ها را بر روی سطوح دارند. البته تمیز بودن محیط سالن در کیفیت محصولات تأثیر‌گذار است و سلامتی کارگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

تمیز بودن محصولات در بسته‌بندی مرتب و خوب آن‌ها تأثیر دارد و میزان فروش محصولات را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد‌؛ در نتیجه وجود یک کف شوی سالن می‌تواند تمام استاندارد‌های بهداشتی لازم را برای محیط کار شما فراهم کند؛ بنابراین اهمیت این اسکرابرها در نظافت محیط­ سالن بسیار زیاد است.

 

 

بررسی قیمت کف شوی سالن

این دستگاه‌ها بر اساس عوامل مختلف قیمت‌های متفاوتی دارند. از عوامل تأثیر‌گذار بر قیمت سالن شوی می‌توان به قدرت پاک‌کنندگی آن، طراحی حرفه‌ای بدنه، میزان قدرت موتور، نحوه عملکرد دستگاه، نوع اسکرابر، برند سازنده آن و کیفیت محصول اشاره کرد.

 

 

 

 

 

تولید کننده زمین شوی صنعتی

 

اسکرابر  کماک (COMAC)

 

اولین برندی که قصد معرفی آن را داریم، برند کماک است. این برند ایتالیایی، یکی از اصلی­‌ترین تولیدکنندگان زمین شوهای صنعتی است. محصولات کماک، مطابق با نیاز کاربران طراحی و ساخته شده است. متریال استفاده شده در زمین شوی ایتالیایی کماک COMAC از بهترین مواد اولیه است و به افرادی که قصد خرید زمین شوی صنعتی را دارند؛ اجازه می‌دهد تا سال‌های‌سال بدون هیچ خرابی از آن استفاده کنند.

طراحان این محصول، علاوه بر کاربردی بودن آن به داشتن ظاهر زیبای محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و نسبت به سایر محصولات مشابه از ظاهر خاصی برخوردارند. شرکت اتحاد صنعت صدرا نماینده انحصاری برند کماک ایتالیا در ایران است.

این شرکت که تنها واردکننده این محصولات درجه یک ایتالیایی است. کیفیت محصولات برند کماک کاملا توسط این مجموعه تایید و تضمین شده است و به همین سبب برای خرید زمین شوی صنعتی از برند کماک می‌توانید با خیال راحت اقدام کنید.

شرکت اتحاد صنعت صدرا، به عنوان تنها نماینده این برند در ایران برای حمایت از خریداران و تضمین کیفیت محصولات کماک، یک سال گارانتی بی‌قیدوشرط و 15 سال خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به سایت آن‌ها سر بزنید و از محصولات برند کماک و دیگر برندهای موجود در این مجموعه دیدن فرمایید و ازتنوع قیمت اسکرابر صنعتی آگاه شوید.

اسکرابر  کلمبوس (Columbus)

کلمبوس، یکی‌ دیگر از تولیدکنندگان زمین‌شوهای صنعتی است که مبدا آن در اروپا می­باشد. این برند، همواره به دنبال طراحی‌های خلاقانه کف شوها است. کلمبوس، انواع مدل‌های اسکرابرهای صنعتی را تولید می‌کند. پیش از خرید زمین شوی صنعتی کلمبوس بهتر است کارایی دستگاه‌های این شرکت را بررسی کنید و مطابق یا فضای خود، دستگاه مناسب را تهیه نمایید.

 

اسکرابر کارچر (Karcher)

کارچر، برند دیگری است که تجهیزات نظافت صنعتی را تولید می‌کند . این شرکت آلمانی، به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در ساخت کف شوی صنعتی شناخته می‌شود. محصولات این شرکت تنوع بالایی دارد که کار را برای خرید خرید این دستگاه­ها آسان می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که با هر بودجه‌ای و با هر فضایی یک مدل مناسب را تهیه کنید.

 

 

دیگر برند های اسکرابر و زمین شوی ایرانی و خارجی

  1. زمین شوی نیلفیسک nilfisk
  2. زمین شوی لاور LAVOR 
  3. زمین شوی IPC
  4. تنانت Tennant
  5. زمین شوی مارشال Marshal
  6. زمین شوی RCM
  7. زمین شوی MTCO
  8. زمین شوی گادلی Gadlee
  9. زمین شوی کلینفیکس CleanFix 
  10. زمین شوی کلین وک Clean Vac

 

نتیجه‌گیری

کف شوی سالن یک وسیله بسیار کاربردی با عملکرد مکانیزه است که امروزه صنایع مختلف از آن استفاده می‌کنند و جایگزین روش‌های سنتی پاک‌سازی محیط شده است. این دستگاه کاربرد بسیار زیادی در تمیزی فضا‌های بزرگ دارد و فرایند شست‌وشوی آن باکیفیت است. این دستگاه‌ها محیط‌های بسیار بزرگ را در زمان بسیار کمتری نظافت می‌کنند و میزان هزینه‌های مربوط به تمیزکاری محیط را کاهش می‌دهند. برای خرید دستگاه مناسب می‌توانید از طریق مجموعه اتحاد صنعت صدرا اطلاعات کافی درباره انواع دستگاه کفشور به دست آورید. شما عزیزان می‌توانید در صورت تمایل به خرید این محصولات به وب سایت اتحاد صنعت مراجعه کرده و از محصولات باکیفیت این مجموعه بهره‌مند شوید.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰