هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 1 ارديبهشت 1403
ساعت 00:50
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 29 آذر 1401 ساعت 14:51
سه شنبه 29 آذر 1401 14:40 ساعت
2022-12-20 14:51:19
شناسه خبر : 363436
جام‌جهانی قطر با قهرمانی «آرژانتین» به پایان رسید. البته معادلات این جام‌جهانی به داخل زمین محدود نبود و خارج از مستطیل سبز نیز، این جام برنده و بازنده‌هایی داشت. یک پرچم در این جام روی دوش همگان بود و یک رژیم هیچ‌جایی در قطر نداشت.
جام‌جهانی قطر با قهرمانی «آرژانتین» به پایان رسید. البته معادلات این جام‌جهانی به داخل زمین محدود نبود و خارج از مستطیل سبز نیز، این جام برنده و بازنده‌هایی داشت. یک پرچم در این جام روی دوش همگان بود و یک رژیم هیچ‌جایی در قطر نداشت.

گروه ورزش-رجانیوز: سوت پایان مسابقه فرانسه و آرژانتین زده شد. جام طلایی رنگ جهان فوتبال روی دستان سفید-آبی‌ها قرار گرفت. البته معادلات قهرمانی در زمین مسابقه به این صورت بود و خارج از مستطیل سبز، این جام یک بازنده بزرگ و یک قهرمان واقعی داشت.

 

به گزارش رجانیوز؛ خبرنگار رژیم صهیونیستی نزدیک هواداران مصری می‌شود، مردمی که سازش با رژیم صهیونیستی به آنها تحمیل شده  است. مردم تا او را می‌بینند فریاد «زنده‌باد فلسطین» سر می‌دهند.

 

این ماجرا در برخورد خبرنگاران رژیم اشغالگر با هواداران ایران، مراکش، ژاپن، برزیل و حتی انگلیس تکرار شد. این اتفاقات نشان از شکستی سنگین برای اسراییل در این جام‌جهانی را داشت.

 

بلایی که تماشاگران سر خبرنگار رژیم صهیونیستی آوردند

 

برنده‌ی بیرون از زمین جام، جایی در سرزمین‌های دور دست نبود. «فلسطین» سرزمین اشغال شده توسط صهیونیست‌ها در این مسابقات معادلات زیادی را به سوی خود بازگرداند. خیابان‌های کشور قطر مملو از پرچم فلسطین شده بود، هواداران تیم‌های مختلف حمایت خود را از مردم این سرزمین اشغال شده اعمال کردند. نمایندگی فلسطین در این جام اما محدود به این مسائل نبود. آنها در این رقابت‌ها یک تیم داشتند!

 

 ولید رگراکی و شاگردانش در این جام، کارهای فوق‌العاده‌ای انجام دادند. آنها برای صعود از گروه خود «بلژیک» را کنار زدند. پس از آن به «اسپانیا» و «پرتغال» نیز رحم نکردند. بعد از هر پیروزی مراکش در این رقابت‌ها جز پرچم رسمی مراکش، پرچم دیگری نیز روی دوش پسران رگراکی قرار می‌گرفت.

 

 

بعد از بازی مقابل پرتغال، پرچم فلسطین همه‌جا بود، روی دوش «ال‌نصیری»، در اینستاگرام «حکیم زیاش» و به زعم بسیاری از کارشناسان پیروزی مراکش، بردی به نیابت از مردم سرزمین‌های اشغالی بود.

 

رسانه‌های غربی در ابتدا این وضعیت حاکم بر جام‌جهانی قطر را انکار می‌کردند. سعی بر این بود که همه‌چیز عادی جلوه داده شود اما گزارش خبرنگار گاردین همه چیز را عوض کرد. 

 

بیشتر بخوانید: در قطر جایی برای صهیونیست‌ها نیست/ پیشنهاد دیپلمات اسرائیلی «هویت خود را مخفی کنید»

 

خبرنگار گاردین در گزارشی بررسی کرد که رفتار هواداران فوتبال در سرتاسر جهان با خبرنگاران رژیم صهیونیستی چطور بوده است.

 

او همچنین شرایط حضور این افراد در قطر را بررسی می‌کند. خبرنگاران این رژیم پیش از ورود به قطر شکست‌خورده بودند. آنها تنها اجازه رفت‌وآمد با یک آژانس هواپیمایی را داشتند.

 

فیفا نیز برای کسب مجوز حضور خبرنگاران رژیم صهیونیستی در قطر مذاکرات زیادی را انجام می‌دهد. پذیرش نهایی قطر، در ابتدا نگرانی تحلیلگران جهان اسلام را برمی‌انگیزد. آنها معتقد بودند این اقدامات ریل‌گذاری برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در آینده است. اما آنچه که در یک ماه و اندی در بزرگترین فستیوال فوتبال جهان گذشت؛ تحقیر مجدد رژیم صهیونیستی در صحنه جهانی بود.

 

سال‌ها رسانه‌های وابسته به صهیونیسم در سراسر جهان شیپور پیروزی از عادی شدن روابط جهانیان با این رژیم غاصب سر می‌دادند اما این ادعا در اولین آزمون بی‌سانسور خود شکست خورد. شکستی که تاثیراتش احتمال از مستطیل سبز به پشت میزهای سیاست نیز سرایت کند.

 

انتهای پیام/