هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 29 اسفند 1402
ساعت 04:49
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت 15:29
دوشنبه 30 آبان 1401 15:23 ساعت
2022-11-21 15:29:28
شناسه خبر : 362635
پدر مهدی ترابی بازیکن ملی‌پوش کشورمان در آستانه بازی نخست تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 قطر گفت: آرزوی داریم ایران در تمامی بازی‌ها سربلند و پر عزت از از زمین بازی خارج شود؛ بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم حداقل یک امتیاز را از این بازی بگیریم و مردم را خوشحال کنند.
گروه ورزشی - رجانیوز: پدر مهدی ترابی بازیکن ملی‌پوش کشورمان در آستانه بازی نخست تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 قطر گفت: آرزوی داریم ایران در تمامی بازی‌ها سربلند و پر عزت از از زمین بازی خارج شود؛ بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم حداقل یک امتیاز را از این بازی بگیریم و مردم را خوشحال کنند.
 
 جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر امروز از ساعت ۱۶:۳۰ شاهد نخستین بازی تیم ملی کشورمان خواهد بود که به مصاف انگلستان خواهد رفت.
 
به همین بهانه سراغ گفت‌وگویی کوتاه با گمظاهر تراپی، پدر مهدی ترابی هافبک خوش تکنیک تیم ملی فوتبال کشورمان داشتیم تا از حال و هوای او را در فاصله چند ساعت تا بازی اول ایران سوال کنیم.
 
 
 
 
پسرم عاشق ایران است
 
 آرزوی داریم ایران در تمامی بازی‌ها سربلند و پر عزت از از زمین بازی خارج شود؛ بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم حداقل یک امتیاز را از این بازی بگیریم و مردم را خوشحال کنند.
 
تیم ملی کشورمان در گروهی سخت قرار گرفته‌ایم، اما امید داریم و دعا می‌کنیم با تکیه بر توان و بازی‌ خوب بچه‌ها بتوانیم دست پر از زمین بازی خارج شویم.
 
مهدی عاشق ایران است، همیشه با تمام توان برای تیم ملی و سربلندی ایران بازی می‌کند، مهدی جانش را برای ایران می‌دهد.
 
 وقتی مهدی عازم مسابقات بود آرزو می‌کرد تا بتوانند از این بازی‌ها سربلند خارج شوند.
 
 
 
 
 
گل‌های مهدی تقدیم «سید روح‌الله عجمیان»
 
اگر پسرم موفق به گلزنی شود، دوست دارم گلش را به شهدای کشورمان از زمان انقلاب تا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت تقدیم کند، خصوصا شهید استان البرز «سید روح‌الله عجمیان» که مظلومانه جان خود را فدای وطن کرد خواهیم کرد.
 
مهدی پیش از این نیز به عنوان کاپ اخلاق گرفت که این را نیز تقدیم شهید مدافع حرم البرز کرده بود. بدون شک تمام موفقیت‌ها و پیروزی‌های تیم ملی تقدیم ایران و شهدای این مرز و بوم خواهد شد.
 
همیشه دعای ما برای همه بازیکنان تیم ملی این است که اولا با سلامت از زمین بازی خارج شوند و در ثانی تلاش‌هایشان در بازی موثر باشد تا همه مردم ایران خوشحال باشند.