هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403
ساعت 04:24
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 26 خرداد 1401 ساعت 13:47
پنجشنبه 26 خرداد 1401 13:29 ساعت
2022-6-16 13:47:17
شناسه خبر : 358390
سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: به رافائل گروسی مدیر کل آژانس دوستانه توصیه می‌کنم از اظهارات رسانه‌ای غیرحرفه‌ای و با رنگ و بوی سیاسی فاصله بگیرد.
به گزارش رجانیوز، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: به رافائل گروسی مدیر کل آژانس دوستانه توصیه می‌کنم از اظهارات رسانه‌ای غیرحرفه‌ای و با رنگ و بوی سیاسی فاصله بگیرد.
 
 بهروز کمالوندی در گفت وگویی درخصوص اظهارات اخیر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خاطرنشان کرد: روشن است چنانچه مطالبی فنی مطرح باشد، باید به صورت حرفه‌ای در چارچوب وظایف آژانس مطرح شده و از مسیر خود، از طریق مجاری و ساز و کارهای معمول آژانس مورد پیگیری قرار گیرد. بدیهی است که عرصه این گونه تعاملات رسانه نیست.
 
وی ادامه داد: انتظار می‌رود مدیرکل آژانس به عنوان مسوول یک نهاد بین‌المللی حقوقی از اظهارات و موضع‌گیری‌های سیاسی فاصله گرفته و مراقب باشد با اظهارات خود موجب پیچیده شدن روابط اعضای آژانس با هم نشود.
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: تردیدی نیست که برخی اظهارات غیرسازنده و موضع‌گیری‌های سیاسی پیچیده‌تر شدن شرایط را به دنبال خواهد داشت.