هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 31 فروردين 1403
ساعت 08:01
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت 12:41
شنبه 10 ارديبهشت 1401 12:40 ساعت
2022-4-30 12:41:28
شناسه خبر : 357339

زیبایی و پیچیدگی دو ویژگی ضروری هستند که هر ساعت مچی باید داشته باشد. ساعت مچی چه مردانه و چه زنانه، بیانگر شخصیت و سبک ذاتی فرد است و ظرافتی دارد که آن را به اکسسوری ارزشمند و ضروری تبدیل می‌کند. این کالای زیبا، می‌تواند در هر مناسبتی بهترین کادو باشد. اگر شما هم قصد دارید به عزیزانتان ساعت مچی کادو دهید و نمی‌دانید از کجا باید ساعت مچی بخرید، ما سورن گالری را به شما معرفی می‌کنیم که یک فروشگاه آنلاین معتبر در زمینه فروش ساعت مچی است. برای اینکه درباره انواع ساعت‌های مردانه و زنانه بیشتر بدانید، در این مطلب با ما همراه باشید.

ساعت‌های مردانه چه انواعی دارند؟

انواع ساعت مردانه به طور کلی به دو دسته رسمی و اسپرت تقسیم می‌شوند. برای استایل‌های رسمی بهتر است از ساعت‌های نازک و ظریف با بند چرمی استفاده کنید. ساعت‌های اسپرت یا ورزشی تنوع بالاتری دارند و معمولا با بند استیل یا لاستیکی ساخته می‌شوند.

یک ویژگی بسیار مهم که ساعت‌ها بر اساس آن به دسته‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند، نوع موتورشان است. موتور ساعت‌های مچی معمولا در دو دسته کوارتز و مکانیکی ساخته می‌شوند:

  • موتور کوارتز: این موتورها برای کار کردن به باتری نیاز دارند. ساعت‌های دارای موتور کوارتز معمولا دقیق‌تر هستند و به دلیل نیاز به تخصص کمتر در ساخت آن‌ها، با قیمت ارزان‌تری ارائه می‌شوند.
  • موتور مکانیکی: موتورهای مکانیکی به دو دسته کوکی و اتوماتیک تقسیم می‌شوند. ساعتی که موتور کوکی دارد را باید به صورت دستی کوک کنید اما ساعت‌های اتوماتیک از طریق حرکت مچ دست انرژی خود را برای کار کردن به دست می‌آورند. لازم به ذکر است که این ساعت‌ها دقت کمتری داشته و قیمتشان نیز بالاتر است.

ساعت‌های مچی مردانه بر اساس جنس بند و سایز نیز به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. اگر می‌خواهید با انواع ساعت مردانه و قیمت آن‌ها بیشتر آشنا شوید، می‌توانید سری به فروشگاه ساعت آنلاین سورن گالری بزنید.

خرید اینترنتی ساعت مردانه از سورن گالری

همانطور که اشاره کردیم، ساعت مچی یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی است که بر تیپ و استایل افراد تأثیر زیادی می‌گذارد. برای خرید اینترنتی ساعت مردانه شما به یک سایت معتبر نیاز دارید که بتواند بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را ارائه دهد.

سایت سورن گالری یک فروشگاه آنلاین است که به فروش ساعت مچی زنانه و مردانه اختصاص دارد و با هر بودجه‌ای که دارید، می‌توانید از این سایت خرید کنید. قیمت‌های ارائه‌شده در این سایت نسبت به سایت‌های دیگر مناسب‌تر بوده و کیفیت کالاها تضمین‌شده است. شما در این سایت می‌توانید از تمامی برندهای محبوب جهان از رولکس و هابلوت گرفته تا نیوی فورس، ساعت مورد علاقه خود را پیدا کنید.

محبوب‌ترین و خاص‌ترین ساعت‌های مردانه را از کجا بخریم؟

سورن گالری خاص‌ترین ساعت‌های مردانه برندهای مطرح و محبوب جهان را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی چند مورد از محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی پرداخته‌ایم تا شما بتوانید آگاهانه به خرید این اکسسوری مهم بپردازید.

  • رولکس: این یکی از برترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان است. این برند سوییسی اولین ساعت ضدآب جهان را با نام اویستر به بازار عرضه کرد.
  • هابلوت:‌ این برند که از زیرمجموعه‌های کمپانی فرانسوی LVMH به شمار می‌رود، بیشترین تمرکز تبلیغاتی خود را روی تیم‌های فوتبال یا ورزشکاران معروف گذاشته است.
  • امگا: این برند سوییسی بعد از اینکه در آزمایشات ناسا برنده شد، از آن زمان به طور رسمی برای کاوش‌های فضایی استفاده می‌شود.
  • کارتیه: برند کارتیه یکی از قدیمی‌ترین و گران‌قیمت‌ترین برندهای ساعت مچی به شمار می‌رود که لقب جواهر پادشاهان را از پرنس والس گرفته است.
  • سواچ: این برند که یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید ساعت در جهان به شمار می‌رود، خاص‌ترین ساعت‌های مردانه را ارائه می‌دهد و به نوآوری‌های زیادی در صنعت ساخت ساعت مچی دست یافته است.

شما می‌توانید تمام برندهایی که نام برده شد و برندهای محبوب و معروف دیگر ساعت مردانه با قیمت بروز در سورن گالری مشاهده کنید.

معرفی انواع ساعت زنانه

انواع ساعت زنانه در تنوع بسیار بالایی موجود هستند و برای بسیاری از زنان، نوعی زیورآلات به شمار می‌روند. با توجه به تنوع بالای این محصولات،‌ آشنایی با انواع آن‌ها قبل از اقدام به خرید بسیار مهم است. ساعت‌های مچی زنانه از نظر جنس بند به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، از جمله بند چرمی، بند فلزی، بند استیل، بند سرامیکی، بند لاستیکی و ... .

ساعت‌های زنانه همچنین بر اساس نوع کارکرد به انواع زیر تقسیم می‌شوند:

  • دیجیتال: این نوع ساعت‌ها بسیار شیک و ظریف بوده و با هر استایلی قابل ست کردن هستند. شما می‌توانید انواع مختلف ساعت دیجیتال مانند ساعت‌های دیجیتال اسپرت، رسمی و اسپرت را از سورن گالری تهیه کنید.
  • سه موتوره: این ساعت‌ها علاوه بر ضدآب بودن، دارای ظاهری شیک و صفحه‌هایی بزرگ و خاص هستند. چنین ساعت‌هایی برای سبک اسپرت و زمانی که برنامه رسمی ندارید، بسیار مناسبند.

از دیگر انواع ساعت زنانه که محبوبیت بسیار زیادی دارند، می‌توان به ساعت‌های طلایی و رزگلد اشاره کرد. چنین ساعت‌هایی با همه رنگ پوست ست می‌شوند و زرق و برق خاصی به استایل خانم‌ها می‌بخشند.

مناسب‌ترین قیمت ساعت مچی زنانه

بر اساس نوع استایلی که می‌خواهید ساعتتان را با آن ست کنید و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید ساعت مورد نظرتان را خریداری نمایید. شاید فکر کنید چون ساعت مچی کالایی جذاب به شمار می‌رود، قیمت آن بالاست و با بودجه شما همخوانی ندارد. اما لزوما اینطور نیست؛ کافیست به سایت سورن گالری از طریق لینک روبرو https://surengallery.com/watch-women/ تا با طیف متنوعی از قیمت ساعت مچی زنانه مناسب برای همه بودجه‌ها روبرو شوید.

خرید شیک‌ترین ساعت زنانه اصل از سورن گالری

برندهای معروف و محبوبی در زمینه تولید و عرضه ساعت مچی فعالیت می‌کنند که با داشتن محصولات آن‌ها، می‌توانید این اکسسوری مهم را با هر استایلی ست کنید و همیشه خوش‌پوش و جذاب باشید.

شیک‌ترین ساعت زنانه اصل معمولا ساخت برندهای معروفی مانند امگا، کارتیه، رولکس و تیسو است. این برندها علاوه بر جذاب بودن، قیمتی نسبتا مناسب دارند و با هر بودجه‌ای قابل خرید هستند. برای کسانی که بودجه بیشتری برای خرید ساعت مچی زنانه در نظر دارند، برندهای برتر دنیای فشن مانند دیور، شنل، ورساچه و گوچی ساعت‌هایی ارائه می‌دهند که در ساخت آن‌ها طلا و سنگ‌های قیمتی به کار رفته است.

برای خرید شیک‌ترین ساعت زنانه اصل، می‌توانید سری به سایت سورن گالری به آدرس www.surengallery.com سر بزنید. با توجه به تنوع بالا و رنج قیمت مناسب محصولات این سایت، هر نوع ساعتی که بخواهید را در آن پیدا خواهید کرد.

شماره تماس: ۰۹۱۶۴۵۰۵۰۹۵
اینستاگرام سورن گالری: suren_gallery