هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 11:20
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت 11:04
دوشنبه 19 مهر 1400 11:02 ساعت
2021-10-11 11:04:30
شناسه خبر : 351579
کمتر خانمی پیدا می شود که به طلا و جواهرات علاقه نداشته باشد. طلا و جواهرات از جمله هدایایی است که برق رضایت را در چشمان طرف مقابلتان می نشاند و نشانه احترام و ارزش گذاری شما به طرف مقابلتان می باشد. شاید به دلیل ارزش بالای طلاست که خیلی ها از خرید یا هدیه گرفتن طلا لذت می برند. امروزه با گسترش بستر های خرید اینترنتی و بالا رفتن اعتبار سایتها با نماد های اعتماد الکترونیکی و درگاه های پرداخت امن، تقاضای مردم هم برای خرید آنلاین بیشتر شده است. طلا و جواهرات نیز از این موضوع مستثنی نبوده اند و به دلیل تنوع بیشتر طلا در سایتهای مختلف، خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین بیشتر طرفدار پیدا کرده است.

البته خرید طلا و جواهرات همیشه به عنوان هدیه یا یک خرید شخصی نیست، گاهی شما برای سرمایه گذاری تمایل به خرید طلا دارید. گاهی طرح خاصی جهت سفارش و ساخت مد نظرتان است. گاهی قصد تعویض طلایتان را دارید. همه و همه باعث می شود سری به سایتهای مختلف برای خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین بزنید.

برای خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین  چه مدل هایی می توان سفارش داد ؟

خرید دستبند طلا آنلاین

بعضی از زیورآلات بین خانم ها و آقایان مشترک است. یکی از این ارقام دستبند طلا می باشد. طراحی دستبند طلا به صورت اسپرت و رسمی، ترکیبی با چرم، همراه با نگین یا سنگ و .... از تنوع بالایی برخوردار است. گاهی شما ساعت ها وقت می گذارید، گالری های مخصوص فروش طلا را یکی پس از دیگری نگاه می کنید. اما چیزی مطابق میلتان پیدا نمی شود. این موضوع مخصوصا برای آقایان که در زرگری ها تنوع کمتری برای طلاهای مورد پسندشان وجود دارد، بیشتر به چشم می آید. اینجاست که سراغ خرید دستبند طلا آنلاین می روید تا هم در سایتهای مختلف مدلهای بیشتری را ببینید و هم قیمت ها را با اجرت های مختلف با هم مقایسه کنید. همچنین خرید دستبند طلا آنلاین برای خانم های سخت پسند نیز یکی از بهترین گزینه هاست.

 

 

خرید گوشواره طلا آنلاین

خانم ها از دوران کودکی با گوشواره انس می گیرند. اکثر والدینی که خداوند به آنها دختر هدیه داده است، از سنین پایین، گاها زیر یکسال، گوش دخترانشان را سوراخ می کنند. این موضوع در تمام دنیا تقریبا یکسان است. به همین دلیل یکی از اکسسوری های مورد پسند خانم ها گوشواره می باشد. اما خرید گوشواره طلا آنلاین این فرصت را به شما میدهد تا هرچقدر دلتان میخواهد در سایتها و فضاهای مجازی بگردید، مدلهای مختلف را ببینید و سرانجام مطابق سلیقه خود یک مدل را برای خرید گوشواره طلا آنلاین سفارش دهید.

گوشواره های طلا دو نوع لولایی و خشک هستند. گوشواره هایی که با حرکات سر و بدن حرکت می کنند ومواج می شوند در زمینه گوشواره های لولایی قرار می گیرند و گوشواره هایی که در گوش بدون حرکت قرار می گیرند گوشوارهای خشک هستند.

برخی گوشواره ها در گوش با یک سوراخ قرار می گیرند و برخی طوری طراحی می شوند که در گوش پیچیده می شوند وبه دو یا چند سوراخ نیاز دارند.برخی از گوشواره ها نیز با گیره های محکمی که دارند نیاز به سوراخ کردن گوش ندارند.

یکی از مزیت های خرید گوشواره طلا به صورت آنلاین این است که می توانید با خیال راحت قیمت و وزن هر طلا را در زیر هر عکس مشاهده کنید تا مدلی مطابق بودجه تان بیابید. یکی از مشکلات خرید طلا به صورت سنتی این است که شما باید برای هر طلایی که می پسندید وارد مغازه شده و زرگر قیمت آن طلا را برایتان محاسبه کند و اگر مطابق با پولی که برای خرید در نظر گرفته اید نباشد با شرمندگی باید مغازه را ترک کنید اما در خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین با خیال راحت می توانید قیمت و وزن طلایتان را ببینید، کارمزد ها را با هم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را در سبد خریدتان قرار دهید.

 

خرید انگشتر طلا آنلاین

انگشتر طلا یکی از اکسسوری هایی می باشد که باز میان خانم ها و آقایان طلبه خاص خودش را دارد. مخصوصا خرید انگشتر  طلا آنلاین برای حلقه های ازدواج. در این چند سالی که با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنیم بسیاری از جوانانی که در آستانه شروع زندگی مشترک هستند، از گرفتن جشن عروسی محرومند. به همین دلیل دلخوشند به خوشی ها ساده. خرید حلقه ازدواج یک خرید ماندگار است که باید سالها در انگشتانمان بدرخشد. پس باید برای خریدش حساسیت به خرج داد و مدلهای زیادی را بررسی کرد، تا یک حلقه مطابق با سلیقه مشترک خانم و آقا پیدا شود. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین، زوجین به راحتی می توانند با گشت و گذار در سایتهای مختلف فروش طلا، بهترین خرید انگشتر طلا آنلاین را با کمترین اجرت ممکن خریداری کنند.

 

خرید آنلاین انگشتر طلا

 

 

اگر برای خرید انگشتر طلا از وبسایت گالری ربیعی سایز انگشتتان را نمیدانید، می‌توانید وارد محصول انتخابی خود بشوید و از قسمت اطلاعات محصول راهنمای سایز را مطالعه کنید. این فایل راهنما به شما کمک می‌کند تا به راحتی سایز انگشت خود را پیدا کنید و انگشتر مورد علاقه خودتان را بصورت آنلاین خرید و درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://rabieigallery.com/product-category/gold/gold-ring/

 

خرید گردنبند طلا آنلاین

یکی از محبوب ترین ارقام طلا برای هدیه دادن گردنبند است. این هدیه مخصوصا بین جوانان یا در مناسبت های دوران شیرین نامزدی بیشتر طرفدار دارد.اما همیشه در خرید حضوری نمی توان مطابق میلمان چیزی پیدا کنیم. یا همانطور که پیش تر گفتیم مدلهایی که در خرید سنتی با آن رو به رو می شویم خیلی با بودجه ما متفاوت باشد. اینجاست که باز خرید گردنبند طلا آنلاین به چشم می آید و فرصتی طلایی را برای خرید پیش روی شما قرار می دهد. شما به راحتی می توانید مدلهای مختلف را در سایتها ببینید. تنوع زیاد زنجیرهای طلا همراه با طرح های مختلف پلاک گردنی، یا گردنبندهای ماه تولد و زنجیر های آویز ساده و شیک در سایت های اینترنتی، به شما کمک می کند تا بهترین خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین  را تجربه کنید.

 

برای خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین  به چه فاکتورهایی باید دقت کنیم ؟

چه در خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین  باشید یا هر خرید اینترنتی دیگر، حتما به نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت امن آن توجه کنید. همچنین تاریخ نماد اعتماد الکترونیکی را نیز بررسی کنید که منقضی نشده باشد. بهتر است سایتهایی را برای خرید انتخاب کنید که دارای پشتیبانی و مشاوره برای پاسخ به سوالاتی که احیانا در حین خرید برایتان پیش می آید باشند. همچنین از فروشنده قبل از پرداخت، فاکتور بخواهید. ابتدا بطور دقیق فاکتور را بررسی کنید. فاکتور شما باید  دارای سربرگ اطلاعات فروشنده باشد. وزن طلای شما و قیمت پایه و کارمزد و تمامی متعلقاتی که در هزینه نهایی خرید شما تاثیر می گذارد به طور شفاف قابل بررسی باشد. اطلاعات شما به عنوان خریدار در فاکتور ثبت شده باشد تا در بررسی ها بعدی دسترسی داشته باشید. در فاکتور ذکر شود که عیار طلای خریداری شده شما 18 می باشد. 

 

خرید آنلاین طلا و جواهر

 

چرا خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین  بهتر است ؟

در خرید طلا به روش سنتی شما محدود به چند مغازه کوچک شهرتان می شوید و یا در شهرهای بزرگتر مجبورید کلی زمان برای دیدن مدل های مختلف صرف کنید. این کار نه تنها خسته کننده است بلکه ممکن است به اجبار حق انتخاب داشته باشید. دنیای وب و فضای مجازی این فرصت را به شما می دهند که درحالیکه بر روی مبل منزلتان نشسته اید و چایتان را می نوشید، با گوشی یا لپ تاپتان مدل های متنوع و جذاب سایتهای مختلف را ببینید. 

علاوه بر این شاید شما دلتان بخواهد از کارهای دست ساز یک گالری خاص طلاهایتان را بخرید، یا مدل هایی مشابه به مدل هایی که این گالری ها می سازند داشته باشید ولی امکان خرید حضوری برای طلای مورد نظرتان نداشته باشید. حتی ممکن است در خارج از ایران زندگی کنید و تمایل داشته باشید برای یکی از عزیزانتان در داخل ایران طلا هدیه دهید. با خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین  به راحتی این کار برای شما میسر خواهد بود. حتی بعضی از سایت های خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین (rabieigallery.com) امکان ارسال طلای خریداری شده شما به خارج از ایران را نیز دارند. بنابراین اگر دوستدار این هستید دستهایتان با دستبند های زیبا پوشش داشته باشند و امکان خرید حضوری ندارید خرید دستبند طلا آنلاین بهترین گزینه برای شما است. اگر از گوشواره های قدیمی خود خسته شده اید و یا برای نوزاد دخترتان به دنبال یک طرح متفاوت هستید، خرید گوشواره طلا آنلاین به شما این امکان را میدهد که زیبایی را مهمان صورت خود یا دلبندتان کنید. لذت پوشیدن یک طلای منحصر به فرد را با یک خرید طلا و جواهرات به صورت آنلاین مهمان خود و عزیزانتان کنید. اما برای خرید حتما به مواردی که گفته شد به دقت توجه کرده سپس خریدتان را ثبت نهایی کنید.