هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403
ساعت 09:17
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 17:28
يكشنبه 24 مرداد 1400 17:19 ساعت
2021-8-15 17:28:46
شناسه خبر : 350429
سید احسان خاندوزی گزینه پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم، برنامه‌های اولویت دار در وزارت امور اقتصادی و دارایی را ارائه کرد.
سید احسان خاندوزی گزینه پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم، برنامه‌های اولویت دار در وزارت امور اقتصادی و دارایی را ارائه کرد.

گروه اقتصادی-رجانیوز: سید احسان خاندوزی گزینه پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم، برنامه‌های اولویت دار در وزارت امور اقتصادی و دارایی را ارائه کرد.

 

در مقدمه این برنامه آمده است: «دولت سیزدهم در شرایطی پا به عرصه گذاشته است که در بعد داخلی کشور از توانمندی های عظیم مدیریتی و سرمایه انسانی از جمله وجود رهبری حکیم، جوانان عالم و بصیر، مدیران متخصص، متعهد و علاقه مند به خدمت و ظرفیت ها و زیرساخت های فراوان اقتصادی برخوردار است.»

 

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی، فعال کردن ستاد اقتصادی دولت در جهت ایجاد هماهنگی بین دستگاهی، اصلاحات نظام مالیاتی و گمرک، اصلاحات در نظام تامین مالی (بانکی)، بازار سرمایه و بیمه، اصلاحات محیط کسب وکار، شفاف‌سازی و ارتقای بهره‌وری در مدیریت دارایی‌ها و شرکت‌های دولتی، مدیریت تعارض منافع، مدیریت بدهی‌های دولت، اصلاحات خزانه داری کل و اصلاحات مربوط به مناطق آزاد است.

 

برنامه گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارتخانه امور اقتصادی و امور دارایی را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

 

سایر پیوست ها