هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403
ساعت 12:46
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 17 اسفند 1398 ساعت 18:34
شنبه 17 اسفند 1398 18:24 ساعت
2020-3-7 18:34:50
شناسه خبر : 335368
بي هويتي، خاصيت اپوزيسيون‌ها است، گاهي زير پرچم سازمان از آزادي ‌مي‌خوانند و گاهي در مهد تروريسم و خشونت، از دنياي بدون جنگ.
بي هويتي، خاصيت اپوزيسيون‌ها است، گاهي زير پرچم سازمان از آزادي ‌مي‌خوانند و گاهي در مهد تروريسم و خشونت، از دنياي بدون جنگ.
اينکه تقريبا همه هنرمندان ضدانقلاب که عمري است دارند به عرب و اسلام و به اسم بربريت و خشونت فحش مي‌دهند،رفته‌اند عربستان سعودي کنسرت اجرا کنند به کنار. وقتي شادمهر روي سن داشت آهنگ مشترکش با ابي يعني "روياي ما" که توليد سال نود و دو است را مي‌خواند و از دنياي بدون جنگ و همراه با آزادي مي‌گفت و فرياد مي‌زد:
 
 دنیایی که بمب و موشک نمیسازه
 موشک روی خواب کودک نمیندازه
دنیایی که تو اون زندونا تعطیلن
 آدمها به جرم پرسش نمی میرن
ياد مرضيه افتادم. 
 
مرضيه در سال‌های قبل از انقلاب، خواننده معروفی‌ بود که بعد از انقلاب خوانندگي را کنار گذاشته بود و در ايران زندگي‌اش را مي‌کرد وکسي هم به او کاري نداشت. متين‌دفتري‌ها که دوستان خانوادگي‌اش بودند وسوسه‌اش کردند که برود پاريس و به منافقين بپيوندد و دوباره مشهور شود. پيرزن 71 ساله هم گول خورد و رفت پاريس با مريم رجوي ديدار کرد و اعلام کرد که به سازمان پيوسته است. بعد هم رفت قرارگاه اشرف در عراق و اولين کنسرتش را روي تانکهاي منافقين در اشرف برگزار کرد و سرود معروف ايران زمين" را خواند. 
 
خلاصه که آقاي شادمهر! تو و ابي و اندي و شهرام شب‌پره و بقيه رفقايتان فکر نکنيد براي اولين بار چه حرکت ابتکاري جالبي زده‌ايد! اتفاقا بيست و چند سال دير آمديد! بيست و چند سال قبل از اينکه شما با دستمزد کلان بياييد زير بليط عربستان که حامي مالي و تئوريک القاعده و طالبان و داعش بوده، ديکتاتورترين نظام سياسي جهان را دارد و چندسال است دارد يمن را بمباران مي‌کند؛ از روياي دنياي بدون جنگ و بي موشک بخواني! مرضيه با کلي تبليغات رفت عراق زير سايه صدام و آنجا هم رفت روي تانک مجاهدين خلقي که کلي از مردم ايران را کشته‌اند از ايران زمين و مردم ايران و آزادي خواند! بي هويتي، خاصيت اپوزيسيون‌ها است. گاهي زير پرچم سازمان از آزادي ‌مي‌خوانند و گاهي در مهد تروريسم و خشونت، از دنياي بدون جنگ.
 
محمدامین فرج‌اللهی
مجری برنامه تلویزیونی سرچشمه و فعال رسانه‌ای