هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 9 فروردين 1403
ساعت 17:15
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 12 آبان 1397 ساعت 17:12
شنبه 12 آبان 1397 10:31 ساعت
2018-11-3 17:12:43
شناسه خبر : 297722
 درحالی رضاپهلوی از مبارزه با فساد می گوید که فارغ از فسادهای سیاسی-اخلاقی و اقتصادی نیم قرن حکومت پهلوی او هیچ گاه از اموال دزدیده شده ملت ایران در زمان فرار خانواده اش از ایران صحبت نکرده است،
درحالی رضاپهلوی از مبارزه با فساد می گوید که فارغ از فسادهای سیاسی-اخلاقی و اقتصادی نیم قرن حکومت پهلوی او هیچ گاه از اموال دزدیده شده ملت ایران در زمان فرار خانواده اش از ایران صحبت نکرده است،
گروه سیاسی-رجانیوز: انتخاب بین انزوا یا خودکشی. این سرنوشت فرزندان محمدرضاپهلوی آخرین دیکتاتور ایران بعد از فرپاشی رژیم پهلوی و قیام مستضعفین علیه سلطنت طلبان وابسته به بیگانه است. اما تنها یک نفر از این رژیم باقی مانده که با کمک پول های به غارت رفته مردم ایران توسط پدر و مادرش، خود را به عنوان اپوزیسیون جمهوری اسلامی معرفی کرده و با پول های اربابان خود به مترسک خیمه شب بازی آنها تبدیل شده است.
 
به گزارش رجانیوز: شبکه بدنام ایران اینترنشنال که در هفته های اخیر به جهت حمایت از  منافقین و گروه های تروریستی علیه مردم ایران به شدت مورد انتقاد قرارگرفته است اینبار با دعوت از رضاپهلوی که نماد قرن ها دیکتاتوری و سلطنت ظالمانه در ایران بازهم ماهیت خود را به نمایش گذاشت. رضاپهلوی در حالی با ایران اینترنشنال مصاحبه کرده که روز گذشته گاردین فاش کرد این رسانه با بودجه کلان 250میلیون دلاری خود به طور مستقیم از سوی رژیم بن سلمان در ریاض کنترل می شود.
 
این اتفاق یادآور وابستگی ممتد پهلوی ها به بیگانگان است با این تفاوت که موسس سلطنت پهلوی یعنی رضاشاه و محمدرضا پهلوی با کمک انگلیسی ها قدرت گرفتند و با با کودتای انگلیسی-آمریکایی 28مرداد دیکتاتوری خود را بر مردم ایران را تضمین کردند اما بازمانده این سلسله تحت لوای پست ترین حکومت در منطقه به شوآف رسانه ای می پردازد. صاحب نظران معتقدند رضاپهلوی به قطعیت می داند که مردم ایران هیچ گاه به گذشته سیاه دوران سلطنت برنمیگردند و فعالیت سیاسی اخیر وی با طمع دریافت دلارهای هنگفت نفتی از جانب سعودی ها انجام می شود.
 
 
رضاپهلوى با حاضر شدن در این شبکه سعودی به بیان دیدگاه هایی از خود پرداخت که اگر در دیکتاتوری پدرش در ایران زده می شد هزینه آن را باید نزد ماموران آمریکایی در ساواک پرداخت می کرد. او در این مصاحبه فرمایشی از مبارزه با فساد، آزادی و دمکراسی سخن گفت! درحالی وی از مبارزه با فساد می گوید که فارغ از فسادهای سیاسی-اخلاقی و اقتصادی نیم قرن حکومت پهلوی او هیچ گاه از اموال دزدیده شده ملت ایران در زمان فرار خانواده اش از ایران صحبت نکرده است، طلا و جواهرات و دلارهای نفتی مردم ایران که در روزهای پرتنش ایران در سال57 توسط پهلوی از کشور دزدیده شده است. 
 
درست در روز 23 دی‌ماه 1357دستور پر کردن و بستن چمدان‌ها توسط شاه و فرح صادر شد. فرح دستور داد 384 عدد چمدان و صندوق همراه با یک تیم از افراد مورد تایید فرح جمع‌آوری و بسته‌بندی همه‌گونه عتیقه، جواهرات و الماس‌های گرانبها، ساعت‌های تمام‌طلا، تاج و نیم‌تاج‌های تمام زمرد را بر عهده یگیرند.
 
فقط یک نمونه کوچک از غارت این خاندان مورد حمایت عربستان سعودی، تاج شاهنشاهی با 3380 قطعه الماس و 50 قطعه زمرد، 368 حبه مروارید و با وزن 2 کیلو و 80 گرم و از نظر قیمت غیرقابل تخمین و تاج ملکه با 1646 قطعه الماس و تعداد معتنابهی از جواهرات دیگر و طلا به ارزش ده‌ها میلیون دلار بوده است. با این وجود او به خود جسارت می دهد در تلویزیونی که خود ساخته شده از کوه فسادهای سعودی هاست به شعارهای این چنینی مشغول شود.
 
رضاپهلوی قبلا اما در مصاحبه ای فاش کرده بود که هیچ شغلی ندارد و هنوز پای سفره ای نشسته که پدرش آن را از جیب مردم ایران برای خود دوخته است.
 


شغل رضاپهلوی.mp4 | دانلود فیلم 

وی در صحبت های بالا می گوید شغل خود و همسرش اپوزیسیون بودن است اما درآمدی هم از آن ندارد! وی در پاسخ به این سوال که درآمد خود را از کجا می آورد به پول هایی اشاره می کند که مادرش از ایران به یغما برده است.
 
رضا پهلوی اکنون با همین اموال در شهر potomac ایالت مریلند (محدوده شهر واشنگتن) زندگی میکند . در حالی  که متوسط قیمت خانه در آمریکا  206000 است، متوسط ارزش املاک در شهر پوتومک 899000 دلار براورد شده است.  به عبارتی ربع پهلوی در منطقه ای بسیار اعیان نشین با ارزش بیش از چهار برابر متوسط امریکا زندگی می کند! ارزش عمارت مسکونی ربع پهلوی تقریبا دو میلیون سیصد هزار دلار برآورد می شود. این ارزش بیش از یازده برابر متوسط ارزش املاک مسکونی در آمریکاست!
 
میانگین مساحت خانه ها در آمریکا 130 متر مربع تخمین زده می شود. درمقایسه، عمارت بازمانده پهلوی با بیش از شش و نیم برابر مساحت متوسط، 866 متر مربع می باشد. 
 
این عمارت در زمینی به بزرگی بیش از ده هزار متر مربع بنا شده است! با توجه به اطلاعات فوق، و اذعان شخص ربع پهلوی به نداشتن حتی یک روز فعالیت اقتصادی، این سوال مطرح می شود: چگونه فردی می تواند زندگی خصوصی را در سطح چندین برابر مردم یک کشور پیشرفته برای خود و خانواده اش تامین کند؟!
 
وی با چنین کارنامه ای مخاطبین خود را فاقد شعور تلقی کرده و روی پول های به غارت رفته ایرانی ها و دلارهای نفتی سعودی بیش از چهار دهه است که خود را حامی ملت ایران معرفی می کند تا شاید بتواند رژیم جنایت کار پهلوی را تطهیر کند.
 
نکته جالب آنکه جمهوری اسلامی درحالی وارد دهه پنجم خود می گردد که آمریکا، انگلیس، سعودی و صهیونیست ها از هیچ اقدامی در مقابله با مردم ایران کوتاهی نکرده اند، از جمله حمله نظامی، فشار اقتصادی و بازی روانی و رسانه ای با بودجه های بسیار سنگین در شبکه های مختلف. بده بستان های این شبکه ها نیز تا حدودزیادی مشخص است که خود از یک جبهه عظیم جنگ رسانه ای علیه افکار عمومی ایرانیان خبر می دهد. نمونه آن را می توان در مهاجرت مجری شبکه بهایی من و تو به شبکه سعودی اینترنشنال دید. اما تاکنون آرایش جنگی این رسانه ها نتوانسته مردم ایران را فریب دهد و گروه های ضدانقلاب فقط اسباب زحمت خود را فراهم کرده اند.