هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 04:01
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 17:38
دوشنبه 17 خرداد 1395 17:36 ساعت
2016-6-6 17:38:56
شناسه خبر : 244134
اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی در نامه‌ای خطاب به بان کی مون نوشتند: سازمان «ملل» متحد را اکنون باید به سازمان «یک درصدی های» متحد تغییر نام داد.
اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی در نامه‌ای خطاب به بان کی مون نوشتند: سازمان «ملل» متحد را اکنون باید به سازمان «یک درصدی های» متحد تغییر نام داد.

اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی خطاب به دبیر کل سازمان ملل، نامه‌‌ای را به شرح زیر نوشتند:

 

بسم الله القاصم الجبارین

جناب آقای بان کی مون، دبیر کل سازمان «ملل» متحد

 

از آنجایی که شما را بعنوان دبیر کل سازمانی می شناسیم که باید حامی ملتها باشد، فرصت را غنیمت شمرده و گوشه ای از فریاد ملتها را با شما درمیان می گذاریم؛ اگرچه که امید چندانی نسبت به حرکت و اقدام علیه ظالمان را از جانب شما و سازمان متبوعتان نداریم. سازمان متبوعتان را نامیدند "سازمان ملل متحد"؛ همانگونه که از نامش پیداست دولتهایی که باید نماینده ملتها باشند را گرد هم می آورد تا مشکلات، معضلات و موانع حرکت و تعالی مادی و معنوی ملتها را برطرف کند، بگذریم که کمتر کشوری را می توان یافت که همچون جمهوری اسلامی ایران، دولتش برآمده از رأی واقعی مردم باشد.

 

حواسمان هست در بسیاری از کشورها زرسالاران و صاحبان سرمایه های هنگفت به راحتی پا در عرصه سیاست و قدرت می گذارند در حالیکه سایر مردم آن کشور تنها نظاره­گرند و حق ورود به حلقه قدرت و سیاست را ندارند. جای سوال است که سازمان "ملل" متحد که باید حامی حقوق ملتها باشد چرا در برابر عدم حضور مردم در حق سرنوشتشان سکوت اختیار کرده است؟! البته اگر اندکی تامل کنیم و صادقانه بنگریم چندان جای تعجب نیست زیرا کسانی بر مسند ریاست و دبیری سازمان ملل تکیه می زنند که مورد تایید همین سرمایه سالاران و قدرتهای اقتصادی، سیاسی و کارتلهای تجاری بین المللی می­باشند که اکثر آنها نیز آبشخوری جز حلقه های زر و زور و تزویر صهیونیسم بین المللی ندارند. صادقانه می گوییم که سازمان "ملل" متحد را اکنون باید به سازمان "یک درصدی های" متحد تغییر نام داد؛

 

همان یک درصدی که گلوگاههای اقتصادی و معاملاتی دنیا را در دستان خویش گرفته اند و تجارتهای کثیف و البته پر سود اسلحه (همچون گروه مزدور و آدمکش بلک واتر)، مواد مخدر و زنان را در مناطق مختلف دنیا تحت کنترل دارند و به تبع آن در سیاست نیز دست برتر را داشته و در نهایت اهداف و اغراض خود را در قالب دولتها در کشورهای مختلف همچون ایالات متحده آمریکا بر ملتهای آنها تحمیل می کنند.

 

آری آقای بان کی مون؛ دبیر کل سازمان "یک درصدی های" متحد! اگر از این منظر بنگریم، سکوت و وادادگی شما و امثال شما در سازمان متبوعتان در جریان جنگها و کشتار ملتها که توسط دولت ایالات متحده و رژیم غاصب و کودک­کش صهیونیسم پدید آمده است چندان عجیب نیست؛ زیرا از دیدگاه شما و سازمان متبوعتان، ملتها اهمیت و اصالتی ندارند و باید منافع آن یک درصد را تامین نمود.

 

ملت ایران همواره سخن خویش را بی پرده و تنها در سایه ترس از خداوند مطرح نموده و لاغیر؛ ما جوانان امام روح الله خمینی ره نیز اینگونه با شما سخن می گوییم؛ در واقع ترجمه کلامی عملکرد شما و سازمان متبوعتان در جریان کشتار ملت بی دفاع غزه توسط «سگ هار نجس منطقه» یعنی رژیم کودک­کش صهیونیسم در جنگ پنجاه و یک روزه و در مدت پنج سال کشتار مردم و تخریب زیرساخت های کشور سوریه و بعد از آن کشور عراق، اینگونه در ذهن ملتها و مستضعفین جهان جلوه نموده است:

 

اصلا به سازمان "یک درصدیهای" متحد چه مربوط است که مردان، زنان و کودکان بی دفاع فلسطین، سوریه، عراق و یمن به خاک و خون کشیده می شوند؟!!

 

اصلا به سازمان "یک درصدیهای" متحد چه مربوط است که نیروهای وحشی تکفیری و سلفی، چه از نوع داعشی و چه از نوع بوکوحرام و امثالهم، زنان و دختران و ناموس ملتها را به یغما می برند و سرِ مردان آنان را به راحتی در برابر دوربین ها و رسانه ها از تنشان جدا می سازند و یا جگر آنها را در مقابل چشم جهانیان از سینه هاشان در می آورند و به دندان می کشند؟!!

 

اصلا به سازمان "یک درصدیهای" متحد چه مربوط است که دولت و حکام آمریکا، اسرائیل، آل سعود، ترکیه و قطر رسما از نیروهای داعش و جبهة النصرة و امثالهم حمایت می کنند و با حمایت های مالی، نظامی، اطلاعاتی و رسانه ای خود ادامه حیات آنها را ممکن می سازند در حالیکه جنایات این گروهها بر همگان خصوصا شما و امثال شما روشن است؟!!

 

متاسفانه واقعیت عصر حاضر اینگونه رقم خورده؛ سازمان ملل هیج اقدام و حرکتی در دفاع از مظلومین عالم نکرده بلکه بدتر از آن همواره حامی همین "یک درصد" مستکبر و متجاوز بوده و هست.

 

آقای بان کی مون؛ دبیر کل سازمان «یک درصدیهای» متحد!

ما همواره عرصه دیپلماسی را عرصه مبارزه دانسته و می دانیم و این سنگر را خالی نخواهیم کرد و به همین دلیل است که در عرصه های سیاست و دیپلماسی حتی در همین سازمان متبوعتان فعالیت نموده ایم زیرا عدم حضور خود را مضرتر از حضورمان می دانیم اما باید به شما بگوییم که به پیروی از امام راحل و عظیم الشأنمان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدّ ظلّه العالی این نکته را سرلوحه اهداف، برنامه ریزی ها و فعالیت هایمان قرار داده ایم که تعیین سرنوشت ملتها بوسیله اراده، مقاومت و ایستادگی آنها تعیین می شود نه توسط بیانیه های حامیِ ظالمِ سازمان "یک درصدی" متبوعتان که هیچگاه به درد "ملل و مظلومین" عالم نخورده است. والسّلام.

 

1-بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

2-بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

3-بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر

4-بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

5-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی-واحد علوم و تحقیقات

6-بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی

7-دفتر تحکیم وحدت-نماینده انجمن های اسلامی دانشجویان

8-جنبش عدالتخواه دانشجویی