هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 03:31
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت 17:39
شنبه 25 ارديبهشت 1395 17:38 ساعت
2016-5-14 17:39:52
شناسه خبر : 241945
 باید از جناب آقای هاشمی پرسید که چه کسی باید شرمنده باشد؟ کسی که از طرفی فرزندانش مجرم بوده و وکیل مدافع حقوق بهاییان شده است، و از سوی دیگر در مناقشه تسلیحاتی میان ایران و غرب سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می شود، یا کسانی که واقعیت آن چه را که در برجام به وقوع پیوسته است را دلسوزانه گوشزد می کنند؟
باید از جناب آقای هاشمی پرسید که چه کسی باید شرمنده باشد؟ کسی که از طرفی فرزندانش مجرم بوده و وکیل مدافع حقوق بهاییان شده است، و از سوی دیگر در مناقشه تسلیحاتی میان ایران و غرب سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می شود، یا کسانی که واقعیت آن چه را که در برجام به وقوع پیوسته است را دلسوزانه گوشزد می کنند؟

گروه سیاسی-رجانیوز: حامیان دولت یازدهم روزهای سختی را پشت سر می گذارند. چرا که از یک سو در کارنامه سه ساله دولت تدبیر و امید دست آوردی به غیر از برجام وجود ندارد و از سوی دیگر نیز برجامی که بنا بود به عنوان ناجی و معجزه به مردم معرفی شود، دیگر چهره واقعی خود را آشکار کرده است. همین مساله نیز موجب شده است که حمله به منتقدان برجام را به عنوان مسکنی برای آلام ناکامی خود استفاده نمایند.

آقای اکبر هاشمی رفسنجانی نیز که در سه سال گذشته در نقش پدر معنوی دولت یازدهم ظاهر شده بود، این روزها حال و هوای متفاوتی با فرزندان معنوی اش ندارد. او که بر روی برجام سرمایه‌گذاری حیثیتی کرده بود این روزها دیگر نمی‌تواند اذعان کنند که برجام درحال تبدیل به خسارت محض است. و از سوی دیگر عدم وجود دست آورد قابل اعتنایی توسط دولت یازدهم باعث شده است که او نیز بار دیگر سیاست حمله به جای دفاع را در پیش بگیرد و پای منتقدان را به سخنان خود باز کند.

 اکبر هاشمی‌رفسنجانی 23 اردیبهشت  در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار داشت:‌ «اگر دولت لیست مشکلات حل‌شده به واسطه برجام را منتشر کند، این افرادی که می‌گویند برجام دستاوردی نداشته به واسطه این دروغ بزرگ نزد خانواده خود نیز شرمنده می‌شوند».

با این وجود در حالی هاشمی رفسنجانی این روزها از شرمنده شدن سخن می گوید که پیش‌بینی‌های منتقدان قبل از برجام این روزها به درستی تعبیر شده است و در مقابل این دولت یازدهم است که باید به صراحت بگوید که در برابر از دست رفتن سرمایه ها و دست‌آوردهای هسته‌ای کشور چه چیزی را کسب کرده است.

اما هاشمی رفسنجانی در حالی تلاش می کند تا زمین بازی را تغییر دهد و مدعی شده است که «اگر دولت لیست دست آورد های برجام را منتشر کند منتقدین پیش خانواده خود هم شرمنده می شوند» که بهتر است ابتدا به چند سوال باقی مانده درباره عملکردش را پاسخ دهد.

1.«دنیای فردا دنیای گفتمان هاست، نه دنیای موشک ها»؛ این توئیتی بود که حساب کاربری منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی در اوج چالش موشکی میان ایران و غرب منتشر کرده بود و اسباب ناراحتی دلسوزان انقلاب و در رأس ایشان، رهبر انقلاب اسلامی را در پی داشت و ایشان در اقدامی کم‌سابقه به صراحت در قبال این تعبیر، موضع گیری داشتند.

در این میان، هرچند انتظار می‌رفت موضع هاشمی در قبال این توئیت پیش از واکنش رهبر انقلاب مشخص شود اما در روزهای بعد از موضع گیری هاشمی نیز اطلاعیه یا گفتار رسمی از هاشمی منتشر نشد و صرفاً رسانه‌های نزدیک به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، موضع گیری‌های متناقضی در این رابطه داشتند که دامنه‌اش از عدم ارتباط این حساب توئیت با دفتر هاشمی و اداره‌اش توسط یکی از دوستداران هاشمی تا اداره این حساب توسط معاون سردبیر سایت هاشمی و بدون هماهنگی با هاشمی ـ در خصوص متن‌های منتشره ـ را شامل می‌شد.
همه این تلاش ها برای حل و فصل این ماجرا در حالی انجام شد که دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت اگر مدعی بود که جمله وی تقطیع شده است، به صورت رسمی جمله درست را برای مردم بیان کند. نکته قابل تأمل آنکه تا پیش از سخنان رهبر انقلاب، هیچ تکذیبه ای چه در مورد صفحه توئیتر و چه در مورد تقطیع جملات از سوی دفتر  ویا شخص آیت الله صورت نگرفته بود

2.شاید بهتر باشد که هاشمی رفسنجانی به جای نگرانی برای شرمنده شدن منتقدان برجام نزد خانواده‌شان، نگاهی به خانواده و فرزندان خود داشته باشد تا شاید بهتر مشخص شود چه کسی باید شرمنده باشد. چرا که علاوه بر محکومیت مهدی هاشمی به جرائم مالی از جمله اختلاس و ارتشاء است و همچنین وجود جرائم امنیتی در کارنامه قضایی او، فائزه هاشمی نیز اوضاع بهتری ندارد. فائزه هاشمی در سال 91 به جرم تبلیغ علیه نظام به شش ماه حبس محکوم شده بود. وی در آن مقطع با بيان اظهارات خارج از ادب و منطق گفته بود :

«در زمان شاه اين شعبان بي‌مخ و دار و دستهاش بودند كه مثل همين اراذل و اوباش با رفتار وحشيانه و جمع كردن رجّاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشون برخورد مي كردند. حالا هم متاسفانه همون ادبيات و همون روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و اين حرفها انجام ميشه. اداره مملكت الآن با همين رجّاله‌ها و اراذل و اوباش است. آدم چي مي‏تونه به اين جريان بگه و چه انتظاري ميتونه داشته باشه؟».

این روزها نیز فائزه هاشمی در نقش حامی حقوق فرقه ضاله بهایت ظاهر شده است و به دیدار خانواده آنها رفته و با آنها عکس یادگاری می اندازد.

حال باید پرسید گه چه کسی باید شرمنده باشد؟ کسی که از طرفی فرزندانش مجرم اقتصادی و امنیتی بوده و وکیل مدافع حقوق بهاییان شده است، و از سوی دیگر در مناقشه تسلیحاتی میان ایران و غرب سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می شود، یا کسانی که واقعیت آن چه را که در برجام به وقوع پیوسته است را دلسوزانه گوشزد می کنند؟



دیدگاه کاربران

واقعا جای سوال است .این خانم پیش این افراد چه میکند .اگر شخص عادی چون من بودم باید صد جا جواب میدادم .پس چگونه است این خانواده مستثنی هستند . چرا کسی با اینها کاری ندارد .کجایند نهادهای امنیتی . یادتان باشد چه انسانهای پاکی فداشدند وهنوز هم در ردای مدافعان حرم جان فشانی میکنند .کجاست مدعی العموم قوه قضائیه .اینها به پشوانه پدر که خود ایشان هم مشکل دارد دست به چنین کارهایی میزنند . متاسفم نمی دانم چه بگویم .

بسم الله الرحمن الرحیم
با شناختی که بنده از این خانواده در طول این سی و اندی سال پیدا کرده ام تا کنون برای رضای خدا دست نوازش بر سر یتیمی نکشیده اند تا چه رسد به دوستی هایشان با گرگ و سگ و شغال!
بطور قطع و یقین این دوستان قدیمی که در خفا بوده اند وامروز علنی شده اند برای رسانه ای کردن ماجرایی پشت پرده هستند و به احتمال زیاد درخواستی است که از خارج کشور بر خانواده هاشمی تحمیل شده است به عبارت ساده تر اگر خانواده بهرمانی امتیازی از غرب میخواهند باید بطور علنی از این گروه ها اعلان حمایت کنند.
در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 هم اگر به خاطر داشته باشید این آقا اعلان کرد" مقابله با اسرائیل به خود عربها مربوط است و ایران هیچ نزاعی با اسرائیل ندارد!"
با توجه به کهولت سن و بیماری این فرد تمام تلاشش برای سهم خواهی فرزاندانش است و آنچه امروز اینها به دنبالش هستند جای پایی است که غرب برای آنها ایجاد نماید تا بتوانند در آینده سیاسی کشور نقشی داشته باشند. غربی ها هم احمق نیستند و از این آب گل آلود بیشترین بهره برداری را خواهند کرد که نمونه اش به لجن کشیدن اینهاست تا هیچ راه بازگشتی نداشته باشند. شیوه شیطان این است که افراد خائن را تا قعر جهنم خواهد برد و اکنون همه شاهد همین سقوط هستیم.
البته برای حکومت کردن این خانواده دست به هر کاری می زند و ایران و اسلام و مردم برایشان پشیزی ارزش نداشته و ندارد.

دیروز گوگل تحریماشو علیه ایران برداشت.. اگر تنها و تنها همین یک دستاورد برجام باشه هم از دید من مهندس کامپیوتر به تمام چیزایی که دادیم میرزه.. ممنون آقای روحانی :)

عزیز دل برادر یه نخود بده آش به همین خیال باش. همین الان این آدرس را بزن ببین تحریم گوگل برداشته شده؟ https://360suite.google.com
گیریم هم برداره خاک بر سر اونی که این را دستاورد میدونه. اصلا صنعت و مهندسی و رشد تکنولوژی را نمیفهمه و فقط یه کاربر عوام هست.

چقدر دنیات کوچیکه،امثال شما بیشتر نیاز به دلسوزی دارند تا بحث منطقی یا سرزنش!

برادر مهندس کامپیوتر، بنده که اطلاعاتم از کامپیوتر در حد روشن و خاموش کردنه، تا حالا نشده که یک نرم افزار یا کتاب بخوام و نتونم تو اوج تحریم گیر بیارم.
حالا مثلا گوگل تحریماتشو برداشته، همه جا گلستان شده؟
مهندس عزیز، سعی کن حداقل اگر نمیتونی خودت نیاز نرم افزاری خودت رو برطرف کنی، راه های دور زدن تحریم های نرم افزاری رو پیدا کنی.
تو اوج تحریم های علمی و نرم افزاری، سربازان گمنام امام زمان، RQ170 را بدون کوچکترین خللی در اطلاعاتش به زمین نشوندن و در عرض کمتر از دوسال از روش ساختند.
فقط کافیه از یک مهندس هوا فضا بپرسین تا بهتون عظمت این کار را توضیح بده.
فقط به ذکر همین نکته اکتفا میکنم که دوست خود بنده قسم میخورد که دوسال تمام در سایت های مختلف دنبال یک عکس ساده از این پرنده بوده و نتونسته گیر بیاره.
نکته اساسی، این نظر شما چه ربطی به این خبر داشت؟

سلام برادر، برجام در دنیای حقیقی اتفاق افتاد نه دنیای مجازی که برداشته شدن تحریم توسط گوگل اینقدر ذوق داشته باشد!!!! توجه کنیدبه نام خلیج فارس در گوگل.

منم ابتدا خبر رو خوندم به عنوان یه برنامه نویس خوشحال شدم. بعد که رفتم قسمت اندروید دولوپر دیدم فقط محتویات متنیش بازه و قسمت developer console تحریمه یا وقتی میخوای اندروید استودیو رو دانلود کنی میزنه کشور شما غیر مجاز. پس اتفاق خاصی نیوفتاده چون باز کردن اون صفحات که با *** هم ممکن بود.
اگر امکان فروش نرم افزار های ایرانی رو در گوگل پلی و اپ استور و فعالیت در سایت های فریلنسر رو بدن اونوقت میشه گفت در زمینه کامپیوتر برجام دستاورد خوبی داشته.

نازی یک موقع خسته نشی اینقدر از عقل و منطقت استفاده میکنی - صد ها کارشناس دارن راجع به این ننگ صحبت میکنن اقا برگشته میگه از نظر من میچربه برو بابا تو نمیدونی کشور در چه پله ای قرار داره که این مزخرفات رو بلغور میکنی

بنام خدا . برادر ، یک کمی جلوتر از دماغ مبارکتان را ببینید . ایراد اینجاست که دولتی ها هم ، برد مفید دیدشان ، مثل حضرتعالی تا نوک دماغشان است . و نهایتا تا ته آبنبات چوبی که در دهان دارند . وامصیبتا از تحصیلکرده های بی بصیرت .

سلام دوست عزیز
من یه لحظه از دیدن این خبر خوشحال شدم چون حتی این کوچکترین دست آورد هم برجام برای ما نداشت ولی همین الان چک کردم این خبر درست نبود. در همین لحظه ای که دارم این کامنت را می نویسم چک کردم ببینم میشه محیط برنامه نویسی آندروید را که متعلق به گوگل هست (android studio) دانلود کنم گفت امکان دانلود این محصول در کشور شما وجود نداره
This product is not available in your country


Thanks for your interest, but the product that you're trying to download is not available in your country.

آقااااااااااااای مهنننننننننندس ....
من نمیدونم ربط افاضات شما به این مطلب چه بوده ولی امیدوارم خداوند شما را با گاگول ..... ببخشید گوگل محشور بفرماید و ان شاء الله سایه جامعه مهندسی کشور بخصوص از نوع کامپیوتری اون را بر سر گوگل مستدام بدارد .
آقای مهندس !!!!!! حتما الان اگه توی گوگل سرچ کنیم " اتل متل توتوله" این عبارت را نشون میده "راه های شکاف هسته های اتمی به یغما رفته ایرانی ها از منظر مهندسین اون طرف آب "
خداوند چشم بینا ، گوش شنوا ، عقل سلیم و درایت کافی به همه عنایت بفرماید ...
الهی آمین

به امید روزی که عقل جای خود را به جهل و منطق جای خود را به تعصب بدهد.آمین

حالا یکی بگه چه ایرادی داره این دیدار خانم هاشمی؟؟؟؟؟؟؟؟

هیچ ایرادی نداره
شما راحت باش
التماس دعا

بهتر برود روی سر قبر هویدا بهای هم یک فاتحه و پوزش بمالد وبخواهد تا شایدی جبران کند

هیچ ایرادی ندارد و بسیارهم خوب است. ماهیت باطنی خودش را خیلی راحت و آشکار نشان می دهد. از اول ایشان اینجوری بوده است، اما مردم خبر نداشتند. کار بسیار خوبی کرد که باطن خودش را نشان داد و کار رجا نیوز هم بتهر از آن. این ماهیت باطنی او را به همه نشان داد.

هاشمی پدر باید از رفتار دخترش اعلام عمومی برائت و بیزاری نماید و همانطور که خداوند متعال به نوح میفرماید يَا نُوحُ إِنَّهُ لَيْسَ مِنْ أَهْلِكَ إِنَّهُ عَمَلٌ غَيْرُ صَالِحٍ فَلاَ تَسْأَلْنِ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنِّي أَعِظُكَ أَن تَكُونَ مِنَ الْجَاهِلِينَ. لذا بایستی آقای هاشمی را موعظه کرد که از جاهلین نباشد چون دخترش عمل غیرصالح است و از خانواده او نیست.
از طرف خانواده شهدا (عمو و پدر خانم بنده جزو سرداران شهید هستند و پدرم جانباز 50 درصد) این اعلام را میکنم که این کارها ننگ است و مصداق پایمال کردن و بی احترامی به خون شهیدان و کج دهنی به گفتار امام راحل که جانمان را به اشارت او نثار کردیم. این بی احترامی به خون مصطفی بدرالدین است.
باید این کارها پیگیری قضایی بشود چون تایید فسق و کفر است و تبلیغ آن. امام خمینی در پاسخ به استفتاءات بازرگانان و اصناف قم مورخ 30/9/41 فرمودند: ... استقلال مملکت و اقتصاد آن در معرض قبضه صهیونیست هاست که در ایران به حزب بهائی ظاهر شدند و مدتی نخواهد گذشت که با این سکوت مرگبار مسلمین، تمام اقتصاد این مملکت را با تأیید عمال خود قبضه کنند.(صحیفه امام، ج1،ص108)
لذا معلوم میشود چه کسانی با اسراییل هم صدا و هم پیمان هستند.

اين سالها خاندان رفسنجانى و همفكرانش ودر راس ان خود اقاى هاشمى حتى به يك راى هم نياز دارند حتى اگر از رجوى باشد ايشان را درك كنيد

ننگ بر خانواده آقای هاشمی

با سلام
از رجا نیوز انتظار بیشتری داریم و نشان دادن صور قبیحه این قوم الظالمین کار خوبی نیست

می بینم که یه سری بسیج شدن به کامنتا رای منفی بدن!! خخخخخخخخ

ایشان که گفته بود دیگر می توانم راحت بمیرم ولی با این همه شرمندگی که نمی شود راحت مرد. خدا به فریادش برسد.

به مقصود رسیدن تابلو مشخصه انحراف دینی (بهاییها)می شود الگو وغایت ومنظور از هدایت و انحراف ستیزی ! واخر دفاع از بها ییها که بعد از رِژیم ستم شاهی و اعدام هویدا تبدیل به عقده وغم جانکاه این آقا زاده ها عالی جناب شده بود

هاشمی به کجا چنین شتابان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من فکر می کنم این عکس باسیاست خاص برای جلب توجه اقلیت های دینی و طرفداران برهنگی در کشور گرفته شده است با این عکس خانواده هاشمی و اصلاح طلبان می توانند رای این گروه و مخالفان نظام را بگیرند، آنان خوب می دانند که در میان وفاداران به نظام و انقلاب جایگاهی ندارند بنابراین بهترین گزینه جلب نظر افراد بی تفاوت و مسئله دار است و به هدف خود هم می رسند و ازپخش این تصاویر نه تنها ناراحت نمی شوند که خیلی هم خوشحال هستند.

من به عنوان یک تولید کننده فقط میدونم شما اصولگرایان ما را بدبخت کردید. من ورشکسته شدم. و از وقتی روحانی اومد حداقلش اینه که تونستم برم سر کار دوباره!باز بازار رونقی گرفته و تورم کم شده. روزی بود در دوران شما جاهلان که صبح تا عصر قیمتها دو برابر می شد. ما کاری فائزه و فائزه ها نداریم. ما طرفداااار سرسخت روحااااااانی و برجامیم

حالت خوبه عمو؟ نکنه داداش دکتر روحانی هستی؟ طرفدار سرسخت برجامی؟ باش تا اموراتت بگذره.

راست میگی کسی که دغدغش تو دنیا فقط اب و نان باشد بیش از این انتظاری از او نیست خوش باش با دنیا و دنیاپرستان ما به فکر عقبایمان هستیم!!

عزیزم مطمئنی وارد کننده نیستی شایدم عقبی گلم
البته ممکنه داری خو
ابهای خوب میبینی خخخخخخخخ
با
بارتی رفتی رفتی سرکار






اصن داد میزنه شما تولید کننده ای!!!!!
جون خودت
اون روز که تورم بود تورم موجب این بود که ریسک هم در بازار باشه لذا خرید و فروش بود چون طرف میگفت امروز گرون میشه فردا ارزون میشه و ...
ولی الان رکوده یعنی عمدتا نه کسی میخره نه کسی میفروشه برادر
این که شما یه نفر تو این دولت اشتغال زایی شدین دلیل بر استقرای تام نیست خوش به حالت درود بفرس به روحانی ولی ما که نه کار بهمون رسید و هر روز هم از یه مشته آمریکایی عوضی تحقیر شدیم ...

چرا علی مطهری لالمونی گرفته

یکی نیست بگه حاج آقا سی سال پیش اگه یه نفر کاری که فائزه کرد رو انجام میداد، بازم تکیه میدادی بگی کار بدی کرده باید جبران کند

یا اینکه هفت پشت طرف رو از تو گور میاوردی جلو چشاش

این آقایان تو اون جلسه خانم ها با اون ظاهرشون!!!!!!!!

اقای علی اقای مطهری مدافع هرچه ردصلاحیت وفراری و.......لطف فرمایید موضع خود را شفاف در مورد این دیدار و بها ییت بیان کن و دفاع از انان ونامه نگاری به قوه قشاییه و مرا جع شروع کن حیف است با فا یزه برخورد شود وچشم اصلاح طلبان هم روشن