هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 30 فروردين 1403
ساعت 12:20
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394 ساعت 14:07
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394 14:02 ساعت
2015-5-21 14:07:52
شناسه خبر : 212307
پایگاه اینترنتی العالم اعلام کرد: یکی از شاهزاده های سعودی، بیعت خود با ولیعهد و جانشین ولیعهد عربستان را پس گرفت.
پایگاه اینترنتی العالم اعلام کرد: یکی از شاهزاده های سعودی، بیعت خود با ولیعهد و جانشین ولیعهد عربستان را پس گرفت.

پایگاه اینترنتی شبکه العالم نوشت: شاهزاده سعود بن سیف النصر بن سعود بن عبدالعزیز آل سعود، با اعلام انصراف از بیعت با محمد بن نایف ولی عهد و محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان، گفت: پس از تغییرات حاصل شده – به دستور پادشاه عربستان – پیامی نادرست به من رسانده شد مبنی بر این که شخصی که موافقت او با این تغییرات برای من اهمیت دارد، با این تغییرات موافقت کرده است.

وی در پستی در صفحه تویتر خود تاکید کرد: اعتراف می کنم که باید در این زمینه مشورت می کردم، به ویژه پس از آن که متوجه شدم بسیاری از عموزادگان تامل و مخالفت کردند و راه پدرمان را در پیش گرفتند که ما از راه او منحرف نخواهیم شد.

شاهزاده سعود خاطر نشان کرد: پیش از این در برابر توطئه ای که هدف از آن، کنار گذاشتن فرد شایسته و اصلح بود، ایستادگی کردم، اکنون نیز در ایستادگی در برابر هرگونه توطئه مشابه، هیچگونه تردیدی به خود راه نخواهم داد.

این شاهزاده سعودی در ادامه نوشت: مسئولیت حاکمیت، نباید به بازیچه ای در دست رقبا تبدیل شود و به پستی قابل خرید و فروش بدل شود که بشود با پرداخت چند میلیارد، آن را خرید. این گونه پست ها فقط باید با رضایت همگان به فردِ شایسته تر واگذار شود.

پس از انتشار این سخنانِ شاهزاده سعود بن سیف النصر، quotation mark مجتهد quotation mark کاربر سعودیِ معروفِ تویتر، در پستی نوشت: از این نوشته های سعود بن سیف بر می آید که وی بیعتِ با محمد بن نایف و محمد بن سلمان را پس گرفته است.


 


کلیدواژه ها »