هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 30 فروردين 1403
ساعت 13:26
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 22 مهر 1399 ساعت 17:57
سه شنبه 22 مهر 1399 17:01 ساعت
2020-10-13 17:57:21
شناسه خبر : 340839
وزیر نفت پس از سی سال وزارت در دولت‌های مختلف گفت: البته بازنشستگی برای سیاست‌مدار معنا ندارد، اما حضور من در این دوره دولت تمام شود دیگر ان‌شاالله هرگز وارد کار دولتی نمی‌شوم.
وزیر نفت پس از سی سال وزارت در دولت‌های مختلف گفت: البته بازنشستگی برای سیاست‌مدار معنا ندارد، اما حضور من در این دوره دولت تمام شود دیگر ان‌شاالله هرگز وارد کار دولتی نمی‌شوم.
گروه سیاسی-رجانیوز: روز گذشته بیژن زنگنه در حاشیه مراسم اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران کرونایی به بیمارستان‌های مناطق نفت خیز در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال نامزد شدنش برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، گفت: با خودم عهد کرده‌ام دیگر وارد کار دولتی نشوم.
 
وزیر نفت افزود: البته بازنشستگی برای سیاست‌مدار معنا ندارد، اما حضور من در این دوره دولت تمام شود دیگر ان‌شاالله هرگز وارد کار دولتی نمی‌شوم.
 
زنگنه درحالی پس از سی سال وزارت می‌گوید «دیگر وارد کار دولتی نمی‌شوم» که در طول هفت سال گذشته، در کسوت وزیر نفت دولت یازدهم و دوازدهم، خسارت‌های چند صد میلیارد دلاری را بر اقتصاد کشور وارد کرده است.
 
حذف از بازار نفت و گاز و محکومیت‌های مالی ایران، معطل نگه داشتن توسعه میادین نفت و گاز به امید غربی‌ها، حذف سهمیه‌بندی بنزین، بی توجهی به ساخت پالایشگاه، بازگشت شبانه کارت سوخت برای مدیریت مصرف، بی‌اعتنایی به تنوع‌بخشی سبد سوخت و غفلت از گسترش CNG، حذف تدریجی ایران از بازارهای نفت و گاز و بی‌اعتنایی به پیمانکاران داخلی تنها بخشی از کوتاهی‌ها و سومدیریت‌های ژنرال در هفت سال تکیه بر مسند وزارت نفت می‌باشد.
 
رجانیوز در گزارش‌های متعددی به تصمیمات خسارت‌بار زنگنه برای کشور پرداخته است: 
کاش زنگنه هفت سال پیش تصمیم می‌گرفت که دیگر وارد کار دولتی نشود تا چنین خسارت‌های جبران ناپذیری بر پیکره نحیف اقتصاد کشور وارد نمی‌شد.
 
در طول چهار دهه گذشته بسیاری از مشکلات مردم ناشی از کوتاهی‌های مسئولان در انجام وظایف قانونی خود بوده است؛ به همین جهت پیگیری قضایی ترک فعل مسئولان در صیانت از «حقوق عامه» اهمیت بسیاری دارد. همچنین آیت الله رئیسی از بدو ورود خود به قوه‌قضائیه همواره بر احقاق «حقوق عامه» و پیگیری قضایی ترک فعل‌های مسئولان تاکید داشته است. حال انتظار می‌رود بیژن زنگنه بخاطر هفت سال کوتاهی و سومدیریت خود در کسوت وزارت نفت که برای مردم ایران خسارت محض بود در محضر دادگاه محاکمه شود.

 



دیدگاه کاربران

پسندیدم
22
لیاقت نداشتی ازقیافه ات پیداست

نه اینکه شق القمر هم کردی . بیا یه بیست سال دیگه هم باش اون بالا بالاهای دولت. خجالتم نمیکشه.

نه تورو خدا یه جایی برو مشغول شو بیکاری خوب نیس

توبه کردم که دگر می نخورم درعمرم، بجز از امشب و فرداشب و شب های دگر!!!

سلام
بابا دیگه تودولت چپی ها هم بهش کارنمیدن از بس گندهای بزرگ زده ودیگرون جمع کردن