هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403
ساعت 13:15
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 01:01
جمعه 3 مرداد 1399 00:52 ساعت
2020-7-24 01:01:24
شناسه خبر : 338083
ساعاتی پیش، دو فروند جنگده مهاجم ارتش تروریستی آمریکا با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران، برای هواپیمای ایرانی ایجاد مزاحمت کردند.
ساعاتی پیش، دو فروند جنگده مهاجم ارتش تروریستی آمریکا با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران، برای هواپیمای ایرانی ایجاد مزاحمت کردند.

گروه سیاسی-رجانیوز: باز هم صبر استراتژیک برای دردسر ساز شد. ساعاتی پیش، دو فروند جنگده مهاجم ارتش تروریستی آمریکا با نزدیک شدن به هواپیمای مسافربری ایران، برای هواپیمای ایرانی ایجاد مزاحمت کردند. در نتیجه این تهاجم، خلبان هواپیمای مسافربری مجبور به فرود فوری در فرودگاه بیروت شده و از همین رو چند نفر از مسافران هواپیما مصدوم شده‌اند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

 

شبکه خبری المیادین در همین رابطه نوشت: هواپیمای ماهان در مسیر خود به سمت فرودگاه بیروت بوده که جنگنده‌‌های مهاجم به آن، نزدیک شده و خلبان مجبور شده است سرعت هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد که این مسئله باعث زخمی شدن شماری از سرنشینان این هواپیما شده است.

 

خبرگزاری مهر درباره آسیب دیدگان این حادثه نوشت: خلبان در اثر تهدید جنگنده ها مجبور به کاهش ناگهانی ارتفاع شد که در اثر این کاهش ارتفاع تعدادی از مسافران به دلیل نبستن کمربند دچار مصدومیت شدند ولی مسافران ایرانی میان مصدومان نبودند.

 

همچنین خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز درباره آمریکایی بودن جنگنده‌های مهاجم  گزارش داد: جنگنده‌هایی که احتمال داده می‌شود وابسته به ائتلاف به رهبری آمریکاست، هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان سوریه رهگیری کرده است.

 
طبق این گزارش رهگیری و ایجاد مزاحمت در منطقه «التَنف» سوریه (واقع در مثلث مرزی اردن-عراق-سوریه) رخ داده است.
 
هواپیمای مسافربری کشورمان پس از فرود اضطراری در فرودگاه بیروت، درحال بازگشت به ایران است.
 
 

به گزارش رجانیوز، طی هفته‌های اخیر، این اولین باری نیست که آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به ایران گستاخی می‌کنند. انفجار نطنز و برخی اقدامات خرابکارانه اخیر در کشور نشان داده که بازی دشمن با ایران وارد مرحله جدیدی شده که ارتباط به شدت مستقیمی با امنیت ملی دارد.

 

بیشتر بخوانید: تئوری «صبر استراتژیک» از حادثه نطنز خطرناک‌تر است/ آیا «خویشتن‌داری منفعلانه» پاسخ مناسبی به تهاجم دشمن است؟

 

حالا که تروریست‌های آمریکایی آنقدر گستاخ شده‌اند که برای هواپیمای مسافربری کشورمان مزاحمت ایجاد می‌کنند، انتظار می رود که مقامات کشور صبر استراتژیک را پایان داده و پس از اقدامات دیپلماتیک و حقوقی به منظور اعلام اعتراض رسمی جمهوری اسلامی نسبت به گستاخی اخیر آمریکایی‌ها، پاسخ درخوری نیز به یانکی‌های تروریست بدهند تا دیگر خیال تعرض به هواپیمای ایرانی به فکرشان خطور نکند.

 



دیدگاه کاربران

یادتان نرود
آقا فرمودند
"دوران بزن در رو تمام شده است"
اگر جوابشونو ندیم
بدتر می کنند