هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 31 فروردين 1403
ساعت 05:36
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت 15:41
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 14:11 ساعت
2016-5-11 15:41:19
شناسه خبر : 241677
چرا باید مشروب‌خواری و استعمال مواد مخدر از سوی چهره معروف ورزشی علنی گردد، اما اعلام کشف حجاب یک چهره سیاسی که قرار است در مهمترین رکن قانونگذاری کشور فعالیت کند، پرده پوشی می شود؟ آیا آبروی مهرداد اولادی با آبروی مینو خالقی تفاوتی دارد؟ چرا افشاگری از منابع دیگر محکوم به دستگیری است اما با رسانه های حامی مینو خالقی که مرتکب گناه کبیره شده و هیچ صلاحیتی برای گرفتن کوچکترین مسئولیتی در جمهوری اسلامی ندارد، برخورد نمی شود؟
چرا باید مشروب‌خواری و استعمال مواد مخدر از سوی چهره معروف ورزشی علنی گردد، اما اعلام کشف حجاب یک چهره سیاسی که قرار است در مهمترین رکن قانونگذاری کشور فعالیت کند، پرده پوشی می شود؟ آیا آبروی مهرداد اولادی با آبروی مینو خالقی تفاوتی دارد؟ چرا افشاگری از منابع دیگر محکوم به دستگیری است اما با رسانه های حامی مینو خالقی که مرتکب گناه کبیره شده و هیچ صلاحیتی برای گرفتن کوچکترین مسئولیتی در جمهوری اسلامی ندارد، برخورد نمی شود؟
گروه اجتماعی - رجانیوز: 1- هفته گذشته سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری‌اش رسماً اعلام کرد که مهرداد اولادی، فوتبالیست مشهور به دلیل شرب خمر و استعمال مواد به صورت همزمان درگذشته است.
 
دادستان تهران نیز شدیداً به وزیر ورزش هشدار داد که جلوی ورزشکارانی که شرب خمر می‌کنند و یا مواد مخدر استعمال می‌کنند گرفته شود.
 
این اظهارات قضایی که مبتنی بر واقعیات عینی بود، موجب افزایش آگاهی افکار عمومی شد. رسانه‌ها نیز از این افشاگری استقبال کردند و تحلیلگری این مقامات را به ریختن آبروی مؤمن و یا شخص درگذشته متهم نکرد.
 
2- بعد از تعطیلات نوروز خبر ابطال آرای مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در انتخابات مجلس دهم توسط شورای نگهبان، موجب ایجاد بحث‌های مختلف سیاسی و حقوقی شد.
 
اصلاح طلبان و لیست امید و دولت یازدهم تمام تلاششان را برای ورود مینو خالقی به مجلس به کار بردند اما دلایل شورای نگهبان متقن و قاطع بود. 
 
دلیل ابطال آرای مینو خالقی، تصاویری بود که در آن مینو خالقی در خارج کشور کشف حجاب کرده بود. حامیان خالقی ابتدا وجود چنین تصاویری را انکار کردند، بعد از این که گروه دیگری از اصلاح طلبان این تصاویر را منتشر کردند، چند کانال تلگرامی هم این تصاویر را منتشر کردند و سپس وزیر کشور به نیروی انتظامی دستور برخورد با عاملان انتشار این تصاویر داد و در نتیجه مسئول یک کانال تلگرامی دستگیر شد.
 
3- در مقایسه این دو موضوع باید پرسید که تفاوت مهرداد اولادی و مینو خالقی چیست؟ چرا باید مشروب خواری و استعمال مواد مخدر از سوی چهره معروف ورزشی علنی گردد اما اعلام کشف حجاب یک چهره سیاسی که قرار است در مهمترین رکن قانونگذاری کشور فعالیت کند، پرده پوشی می شود؟ آیا آبروی مهرداد اولادی با آبروی مینو خالقی تفاوتی دارد؟ چرا افشاگری از منابع دیگر محکوم به دستگیری است، اما با رسانه‌های حامی مینو خالقی که مرتکب گناه کبیره شده و هیچ صلاحیتی برای گرفتن کوچکترین مسئولیتی در جمهوری اسلامی ندارد، برخورد نمی‌شود؟ 
 
در انتها باید گفت که افشای یک چهره لاقید که کشف حجاب برای او کاری آسان است و منافقانه خود را ملتزم به اسلامی می داند، کاری قابل تقدیر است نه مستحق برخورد برخورد و دستگیری. 


63
پسندیدم

دیدگاه کاربران

رای منفی!
-68
اعلام علت فوت مهرداد اولادی بازی با آبروی یک نفره و هر کس اعلام کرده باید تقصیرش رو بپذیره در مورد خانم خالقی هم کسی به خاطر افشای بی حجابی ایشون دستگیر نشد بلکه به علت افشای تصاویر شخصی اون فرد دستگیر شد و این یه کار قابل تقدیره. البته در مورد مجلس رفتن یا نرفتن ایشون نظر شورای نگهبان محترمه و اونایی که باعث و بانی بالا گرفتن قضیه بودند مثل علی مطهری مقصرن.

بله مهرداد اولادی از دنیا رفته و فاش کردن خطاش منصفانه نیست.اما تو رو خدا یکی منو از این برزخ نجات بده:طبق کدوم فرهنگ لغت به عکسای خانم خالقی مکرمه منوره که هنگام تردد در خارج از کشور ثبت شده میگن عکس شخصی؟!!!!!!!!!!!!!!!

چطور کسی که ملتزم به یکی از اولیات دین اسلام (حجاب) نیست و می خواهد وارد مجلس شورای "اسلامی"! شود؟؟

سلام برادر
خیلی تند نرو اخوی! افشای علت مرگ مهرداد اولادی و افشای عکس های مینو خالقی، هردو خلاف موازین اخلاقی شریعت بود. آبروی افراد بازیچه نسیت، پروند خانوم مینو خالقی در دست شورای نگهبان بود در دست بررسی، دلیلی نداشت این عکس ها منتشر بشه و ابروی ایشون در این سطح از بین بره، هرچه که بود شورای نگهبان ردشون کرده بود، چه اصلاح طلب ها منکرش می شدند و چه نمی شدند لازم نبود این کار و اتفاقا حرام هم بود.
این جمله هم که دیگه حرف نداشت! : چهره لاقید که کشف حجاب برای او کاری آسان است و منافقانه خود را ملتزم به اسلامی می داند!!!
مرد حسابی! جای خدا نشستی؟! جز چند تا عکس که اونم عمومی نشده بود چه مدرکی برای این حرف داری اخوی؟
اخلاق اسلامی در حوزه سیاست رو از امثال شما انتظار داریم نه گروه های لیبرال اصلاح طلب و ...

انتشارش ندادی ندادی، دوستانه یه مطلبی خواستم بگم، یه کم روش فکر کنید
یا حق برادران....

برادر عزیز، بنده به مورد اولادی کاری ندارم. مورد خانم خالقی را عرض می کنم. بیش از یک ماهه که رسانه های خاص به شکل هماهنگ دارن به شورای نگهبان و مشخصا آقای جنتی حمله میکنن و ابطال آرای خالقی را زیر سوال میبرن. دارن به راحتی شورای نگهبان را متهم به دستکاری نتایج انتخابات اصفهان میکنن. اینها به راحتی دارن با آبروی آقای جنتی بازی میکنن و دلیل ابطال آرای خانم خالقی را نمی گن. بنده فقط تقاظا میکنم گزارش روزنامه وقایع اتفاقیه را که مال خود اصلاح طلبهاست بخوانید تا ببینید خانم خالقی با اینکه می دانسته عکس متعلق به ایشان است، اما قبل برگزاری انتخابات منکر انتساب عکس به خودش شده و بعدا کاشف به عمل آمده که این عکس واقعا متعلق به ایشان بوده. با این حال سکوت نمی کنن و بر حمله و بی آبرو کردن شورای نگهبان در این قضیه مبادرت می کنند. آبروی شورای نگهبان مهم نیست؟ فقط آبروی خانم خالقی مهم است؟ این خود خانم خالقی بودن که کار را به اینجا کشاندن. ایشان و طرفداران ایشان، قضیه را رسانه ای کردن. وقتی بحث را به رسانه کشیدی، طبیعی است که مدارک ابطال آرای ایشان هم رسانه ای شود. بنده اگر با ارایه اطلاعات غلط در کنکور شرکت کنم و در دانشگاه پذیرفته شوم، در صورت کشف موضوع، از دانشگاه اخراج می شوم. آیا ورود به مجلس کمتر از ورود به دانشگاه است؟ بنده ممکنه در خیلی جاها با رجا نیوز موافق نباشم، اما در این مورد با ایشان موافقم که این نفاق است که شما برای ورود به مجلس تظاهر به حجاب کنی، در حالی که معلوم شود که واقعا به این موضوع اعتقاد نداشته ای. اگر ایشان واقعا معتقد به حجاب بوده، به چه دلیل در سفر خارج کشف حجاب کردن؟ این اگر نفاق نیست پس چیست؟؟؟

افشای یک چهره لاقید که کشف حجاب برای او کاری آسان است و منافقانه خود را ملتزم به اسلام و ارزشهاي اسلامي می داند، بايد کاری قابل تقدیر قلمداد شود است لذا مستحق دستگیری و برخورد قضائي نيست نظام بايد از اينگونه افراد حمايت كند چون به وظيفه ملي و ديني خود عمل كرده اند و جلو نفوذ نيروهاي مسئله دار را گرفته اند .

از اعلام علت فوت مهرداد اولادی کسی خوشحال نشد اما جلوی انحراف کلی جوون گرفته شد که ایشون و الگوی خودشون قرار ندن و جلوی سواستفاده برخی هم که همیشه روی بد اخلاقی ها و جرم ها و فسادها ماله میکشن تا مردم و گمراه کنن گرفته میشه

البته باید مشخص شود که این عکسها در مجالس خصوصی زنانه گرفته شده یا کشف حجاب در جای عمومی و یا به گفته رجا در خارج از کشور بوده . اونوقت باید تصمیم گیری کرد .