هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‎های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 18 دى 1395 ساعت 10:56 2017-1-7 10:56:39
شناسه خبر : 263512
یک خبرگزاری روس، خبرسازی اخیر شبکه خبری الجزیره قطر علیه حزب‌الله در خصوص اختلافات میان نیرویی از حزب الله با نیرویی روس را تکذب کرد.
یک خبرگزاری روس، خبرسازی اخیر شبکه خبری الجزیره قطر علیه حزب‌الله در خصوص اختلافات میان نیرویی از حزب الله با نیرویی روس را تکذب کرد.
 
به گزارش فارس، اخیرا منابع رسانه‌ای مخالف سوریه، شایعه‌ای منتشر کردند مبنی بر اینکه اختلافی میان نیروهایی از روسیه و حزب‌الله در ریف دمشق رخ داده است.
 
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه با تکذیب این خبر، به نقل از یک منبع نظامی روسی نوشت: چنین اخباری درباره اینکه برخی عناصر حزب الله مانع ورود افسران روس به منطقه «وادی بردی» در ریف دمشق شده‌اند، کاملا دروغ است.
 
این منبع میدانی که نامش فاش نشد، حضور نیروهایی از حزب الله را اصلا در منطقه وادی بردی تکذیب کرد و گفت: هیچ یک از نیروهای حزب الله در اینجا حضور ندارند. همه نیروهایی که اینجا مستقرند، عضو ارتش سوریه هستند.
 
اخیرا شبکه الجزیره قطر با انتشار شایعه‌ای، تلاش کرد، بگوید میان عناصر حزب الله و روسیه در ریف دمشق اختلاف به وجود آمده است.
 
وادی بردی در شمال غرب دمشق، جایی است که یکی از منابع تغذیه آب شهر دمشق در آن قرار دارد و اخیرا گروههای تروریستی از جمله جبهة فتح الشام (جفش)، یا همان جبهة النصره سابق، مخزن آب را آلوده به گازوئیل کردند و سبب شدند آب پایتخت سوریه قطع شود.


 

 

IranDrupal.com

 

 

 

 
 

href="http://manvaketab.ir/1394/11/03/76906/%D9%88%D8%B5%D9%81-%D8%A7%D8%B5%D8%AD%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%84%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C/?v=4f74d343f26b">