ورزش اقتصاد

فرهنگ

تاريخ

درباره ما ارتباط با ما آرشيو جستجو پيوند ها
جمعه، 2 آبان 1393 20:18
تبلیغات












حمایت رفسنجانی از دروغي که فتنه‌گران هم جرات تکرار آن را ندارند/ کلیدواژه«انتخابات آزاد» جايگزين «صيانت از آرا»شد

هر چقدر برخی از سیاسیون تلاش می‌کنند تا عملکرد هاشمی در جریان فتنه 88 را کمرنگ کنند و آن را از خاطره افکار عمومی حذف کنند، خود رئیس مجمع تشخیص مصلحت با سخنرانی‌های پرتعداد خود همچنان بر مواضع حمایت‌آمیزش از براندازان و فتنه‌گران تاکید می‌کند و صراحتا از دروغ بزرگ تقلب دفاع می‌کند تا نشان دهد که هاشمی 91 همان هاشمی 88 است که در آخرین نماز جمعه‌ای که در تهران خواند، جماعت برانداز برایش سوت کشیدند و کف زدند.

به گزارش رجانیوز، هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه در دیدار اعضای شورای انجمن اسلامی دانشکده فنی دانشگاه تهران با تأکید مجدد بر مواضع چندی قبل خود گفت: «برگزاری انتخابات آزاد، شفاف و منطبق بر قانون اساسی می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات کشور را حل و علاوه بر افزایش اعتماد مردم و دوستداران نظام، دشمنان خارجی کشور را در بسیاری از زمینه‌ها خلع سلاح و مأیوس گرداند.»

هاشمی روز ۲۵ تیرماه هم در دیدار جمعی از اعضای انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز، همین مواضع را بیان و عنوان کرده بود: «برگزاری قانونی، شفاف و آزادانه همه مراحل انتخابات آینده ریاست جمهوری، اعتماد و امید را بیش از پیش در عرصه عمومی، گروه‌ها و نیروهای وفادار به انقلاب و قانون اساسی جاری خواهد ساخت و از این طریق می‌توان امیدوار بود تا دشمنان نظام اسلامی در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گردند.»

اگر چه برخی فعالان سیاسی معتقدند که اینگونه سخنان هاشمی نوعی "غُر" سیاسی است که به دلیل رویگردانی مردم از وی به دلیل عملکردش بیان می‌شود اما به نظر می‌رسد نباید از رویکرد این روزهای هاشمی و دوستانش به سادگی گذشت؛ زیرا اصرار رئیس مجمع تشخیص مصلحت بر پیش کشیدن موضوع «انتخابات آزاد» و زمینه سازی برای بازگشت آرام فعالان فتنه ۸۸ از پروژه‌ای حساس حکایت دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان، فعالان سیاسی و دانشجویی و رسانه‌های در این باره است. خلاف ادعای آقای تکیه‌گاه، به نظر می‌رسد راهکار بهتر برای تقویت اعتماد مردم، عزم وی و دوستانش به اصلاح رفتار و رویکرد خود در چند سال اخیر است که اعلام برائت علنی از فتنه ۸۸ از مهم‌ترین آن هاست.

این نطق انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در حالی از سوی او صورت گرفته که با توجه به اقدامات سران اصلاحات در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم، طبیعی بود که فرد شاخصی از این جریان نمی‌تواند بار دیگر به عرصه سیاسی کشور به ویژه جایگاه مهمی مثل ریاست جمهوری بازگردد اما شکل‌گیری یک جریان سیاسی جدید تحت رهبری هاشمی رفسنجانی، اقدامی است که پیش از این بار‌ها از سوی برخی کارگزارانی‌ها نظیر عطاء‌الله مهاجرانی بیان شده بود و اکنون به نظر می‌رسد مورد قبول اصلاح‌طلبان قرار گرفته است.

پررنگ شدن حضور چهره‌هایی نظیر علی عسگری، قدرت‌الله علیخانی، مصطفی هاشمی‌طبا و اسحاق جهانگیری در رسانه‌های این جریان را هم می‌توان دلیل دیگری برای اثبات صحت این سناریو دانست. به نظر می‌رسد هاشمی رفسنجانی همانطور که در انتخابات سال ۸۸ تلاش کرد تا با کلید زدن پروژه «نه به احمدی‌نژاد»، همه طیف‌های سیاسی کشور را زیر پرچم خود و البته به نام میرحسین موسوی جمع کند، اکنون شخصا وارد میدان شده تا با منجی نشان دادن خود، مجددا سیاسیون اصلاح‌طلب از طیف‌های مختلف افراطی تا معتدل را پیرامون خود جمع کند.

البته هاشمی برای تکمیل این پروژه، موانع سختی را در پیش رو دارد که اصلیترین و مهم‌ترین آن‌ها، افکار عمومی و مردم هستند؛ مردمی که هنوز خاطره اقدامات و مواضع او در جریان فتنه ۸۸ را از یاد نبرده‌اند. مردم در اکثر تجمعات انقلابی بعد از انتخابات که برای مقابله با آشوبگران برگزار می‌شد، هاشمی رفسنجانی را پدرخوانده این جریان می‌نامیدند و خواستار تصحیح مواضع او بودند که این مساله در راهپیمایی تاریخی ۹ دی به اوج خود رسید و مردم با پلاکاردهای دست نویس خود که حجم اصلی آن‌ها را اعتراض به هاشمی و فرزندانش اختصاص داده بودند، وی را مسبب شعله‌ور شدن آتش فتنه و رسیدن آن به خیمه امام حسین (ع) در روز عاشورای ۸۸ معرفی کردند. حضور مهدی و فائزه هاشمی در لندن و مطالبه عمومی از دستگاه قضایی برای برخورد با آن‌ها نیز از دیگر زمینه‌های اصطکاک جدی هاشمی با مردم است که به نظر نمی‌رسد به همین سادگی قابل ترمیم باشد.

اما نکته مهمتری که در دل رویکرد سیاسی این روزهای هاشمی وجود دارد و هدف اصلی سخنان اوست، زمینه سازی برای برگرداندن بدون شرط دست کم بخشی از فعالان فتنه ۸۸ – که ارتباط نزدیکی با وی دارند- به صحنه سیاسی کشور است؛ با این توجیه که انتخابات آزاد موجب جلب اعتماد عمومی و حمایت مردمی می‌شود و لازمه آن هم حضور همه گروه‌های سیاسی حتی سردمداران داخلی فتنه آمریکایی-صهیونیستی ۸۸ است. در همین راستاست که او به مانور ویژه بر موضوع «انتخابات آزاد» مشغول است. معنی دیگر «انتخابات آزاد و شفاف» - پس از شبهه افکنی درباره سلامت انتخابات - تاکید بر حضور همه سیاسیون از جمله همه اصلاح طلبان در انتخابات است.

از سوی دیگر، نباید از تکرار ادعای تقلب در انتخابات از سوی هاشمی به عنوان یکی از مسئولین نظام گذشت؛ چرا که این روزها حتی سرمداران جریان فتنه و اصلاحات هم دیگر رویی برای بیان این دروغ خنده‌دار ندارند و برای تضمین حضور خود در عرصه سیاسی کشور تقلا می‌کنند اما هاشمی رفسنجانی انگار پس از مشاهده حضور دختر خود در لندن حتی پس از محکوم شدن به زندان، از مصونیت قضایی کامل خود مطمئن شده، اینچنین نقش سخنگویی ضدانقلاب را برعهده گرفته و این دروغ را تکرار می‌کند.

کد خبر:137419 -

نظرات کاربران

نام:
ايميل:
نظر
کد امنيتی كد امنيتي تغيير تصوير
 
ارسال
نظرات کاربران
امير

بازهم ايشان؟!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ

سیلی ملت به هاشمی مزه کرده و شرطی شده. هر انتخابات بک سیلی به گوش هاشمی.

فرهاد

کلا انتخاباتو باید داد دست ایشان و خانواده شان اجرا کنند تا شک شبهه ای به انتخابات وارد نشه !!!!!

نظری

یکی از شیوه های مهم آقای هاشمی برای القای شبهه این است عموما به جای نفی مستقیم سلامت انتخابات و در واقع سلامت نظام، تأکید می کنند که چه خوب است انتخابات آزاد باشد تا اعتماد از دست رفته مردم برگردد. ما هم به شیوه خودشان بیان می کنیم: چه خوب است آقای هاشمی از فرزندانشان بخواهند لقمه حلال بر سر سفره ببرند. چه خوب است آقای هاشمی روابط مشکوک خود با بیگانگان را کمتر کنند. ای کاش آقای هاشمی پیروی از رهبر و ولی امر را که پیروی از حضرت ولی عصر (عج) است سرلوحه عمل خویش قرار می دادند. ای کاش آقای هاشمی در ترازویی که منفعت شخصی و قدرت خواهی و جاه طلبی، در برابر مصالح اسلام و ایران قرار می گیرد، به سود اسلام و ایران عمل می نمودند... که اگر این گونه می شد، مردم هم دیگر به ایشان و پسرشان و دخترشان القابی نظیر ...... و ..... و ..... را نمی دادند ... یک نکته مهم را هم بگویم. این که ایشان برای انقلاب زحمت کشیده اند و شکنجه شده اند را رد نمی کنیم. اما انصاف و مخصوصا قواعد روز حساب را هم نمی توانیم کنار بگذاریم. کی گفته است منفعت آقای هاشمی برای این جامعه، بیشتر از منفعت فلان کشاورز و کارگر ساده در دورترین جای این سرزمین است؟


سحر

آقاى هاشمى مردم به نظام اعتماد دارند ، مردم دوستدار نظام هستند ،در انتخابات قانون بدرستى اجرا شد،دشمنان هميشه مأيوس تر از قبل ميشوند،و... همه چيز حله فقط يه مشكلى هست اونم شمايى بابا دست از سرمون وردار ولمون كن تروخدا ، عمر سياسى شما ديگه تموم شد والسلام


سحر

آقاى هاشمى مردم به نظام اعتماد دارند ، مردم دوستدار نظام هستند ،در انتخابات قانون بدرستى اجرا شد،دشمنان هميشه مأيوس تر از قبل ميشوند،و... همه چيز حله فقط يه مشكلى هست اونم شمايى بابا دست از سرمون وردار ولمون كن تروخدا ، عمر سياسى شما ديگه تموم شد والسلام


ایران

آقایون لطف کنن هاشمی رو خراب نکنن، ملت هنوز بهش ایمان دارن، کاندیدای ریاست جمهوری بشه همه چی معلوم میشه.

پاسخ
محمود

بیشین بینیم بابا...

امین

این ملتو خوب اومدی حالا اهل کجا هستن؟

معلوم میشه اما بالعکس

محمدعلی

چه اعتمادی ؟ کسی که صریحا با ادعای کاندیداتوری در انتخابات شرط سنی موجود در قانون انتخابات زیر پا می زاره و فرزندانش مصونیت قضایی دارن و هرچقدر بخوان قانون زیر پا می زارن چی جوری می شه بهش اعتماد کرد

امجد

مطمئن هستم تو از همونایی که تا سال 88 به آقای هاشمی فحش می دادین و حالا طرفدارشون شدین ، نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پدری که نتونه بچه تربیت بکنه پدر نیست . قابل توجه دوست عزیزمون.

رضا

سلام آقا یا خانم ایران بنده خودم روزگاری برای آقای هاشمی خودمو می کشتم و ازش حسابی دفاع می کردم ولی آنچه که امروز من را از ایشان زده کرد مواضع غیر منطقی و رفتار خارج از اخلاق ایشان در قبال خانواده شون است کمترین ایرادی که به ایشون می توان گرفت همین مواضعی است که ایشان در قبال انتخابات قبل و بعد از آن می گیرد است که حداقل پای دخالت خارجی ها و خوراک تبلیغاتی آنها را فراهم می کند . بنده با 31 سالی که دارم در حدود 16 سال در مسائل برگزاری انتخابات به عنوانهای مختلف در شبکه اجرایی و نظارتی کار کردم و کاملا دروغ بزگ تقلب را درک می کنم و ولله قسم برای ما چیزی جز سلامت انتخابات وصیانت از آرا مهم نبود حتی اگر به فردی دیگر رای می دادیم و تازه ساز و کار انتخابات به گونه ای فراهم است که جلوی هر گونه تقلب را می گیرد که اگر خواستید درباره آن مفصلا توضیح خواهم داد

از کدوم ملت حرف میزنید؟ امت خدا جو؟

parsa

ایران جون شما سبزی هاتو پاک کردی باباجون!!! اخه یه کم هم واقع بینی بد نیس...

امیر

راستی از آقا مهد یو فاءزه خانوم چه خبر - شما که با ابیشون ارتباطت نزدیکه خبری ازشون نداری - یه خورده نگرانشونیم


از قدیم گفتن تا 3 نشه بازی نشه! سیلی محکم مردم به هاشمی و دارو دسته اش در انتخابات 84 .... 88 .... 91 ( بزودی )


مردم ایران مثل همیشه منتظر هستند تا هاشمی بگوید به فلانی رای دهید و مردم خلاف آن عمل کنند. اتفاقا بذارید کاندید بیارن و شکست رو با چشماشون ببینند!


آیا هاشمی 92 عبرت میگیرد؟


sharmandeh

با این توجیه که انتخابات آزاد موجب جلب اعتماد عمومی و حمایت مردمی می‌شود و این حما یت مردمی هم که رفسنجانی از آن مدام دم میزنه همون واژه جامعه بین الملل هست که نتین یاهو نخست وزیر اسراییل و سردمداران امریکا دائم از آن دم میزنند و البته منظورشون به تعبیر امام فقط خودشون هستند و چند کشور نوکر دیگه بنده گمانم که اعتماد عمومی رفسنجانی هم منظور خود ایشون و خانواده و چند بادمجان دور قاپ چین دیگه باشه


بارها از خودم پرسیدم که چرا طلحه و زبیر حضرت رسول ص را درک کردند و برای اسلام از جان و مال گذشتند و تازه بعد از فوت حضرت رسول ص به جانشینی امیرالمومنین ع قائل بودند و با این همه مبارزه بعد از رسیدن حضرت علی ع به عنوان خلیفه جنگ جمل را ایجاد و بر روی امام علی ع شمشیر کشیدند. با این تجربه و سابقه؟ عاقبتشان؟ شیطان قسم خورده؟ و امروز دشمنان این مرز وبوم برای که و چه هورا میکشند؟


ممكن است چند نسل آينده باور كنند كه در جمهوري اسلامي انتخاباتي آزاد نبوده است يا مثلاً در انتخابات پنجم يا ششم رياست جمهوري تقلب هايي شده باشد!


علی

من برایم خیلی تعجب آور ه که شما از کدام مردم حرف می زنید ؟ آیا مردم ایران فقط آن چند صد هزار نفری اند که در نماز جمعه ها و راهپیمایی ها دولتی شرکت می کنند . رجا نیوز چرا یک بار نظر تمام مردم ایران را بیان نمی کنید . بذار صادقانه بگویم اگر هاشمی و خاتمی یکی از آنها برای شرکت در انتخابات از فیلتر شورای نگهبان رد شوند بیشتر از بیش از 30 میلیون رای می آورند . شما جرات ندارید با این واقعیت روبرو شوید .

پاسخ
جواد حیدری

سلام. بابا ای مردم! ای سی میلیون رای! تا حالا کجا بودی؟؟؟ حرفای جذاب میزنیا پسر! آخه رای خاتمی که همون رای معین بود تو سال 84 از 4 میلیون تجاوز نکرد، رای هاشمی هم که دیدیم چی شد. میگم میخوایی تا نبافی؟ - چی رو؟ - منظورم خیالات بود.

رهگذر

در انتخابات 84 و88 عده ای خود را پ... کردند،تمام امکانات را به میدان آوردند،هزینه کردند، از خارج وخوارج کمک گرفتند ولی نتیجه ای عکس نظر فوق الذکر گرفتند،علی شما وخانواده محترم تمام نظام نیستید تصمیم گیرنده اصلی ملت هوشیار ایران هستند.راستی به چه کسی در انتخابات مردم 16 سال نه گفتند؟


عبرت

آقای هاشمی قصه نخورید ان شاءالله اتفاقی نخواهد افتاد وانتخابات ریاست جمهوری با عنایات ولی عصر(عج)وهوشیاری رهبری عزیز،به کوری چشم دشمنان اسلام ونظام مثل انتخابات 84 و 88 ،آزاد، شفاف و منطبق بر قانون اساسی برگزار خواهد شد وقضیه 76 دیگر تکرار نخواهدشد،چون ملت همچنان هوشیارند ومادران تقلب در لندن بسر می برند واز دست اندرونی های پیر نیز کاری برنمی آید.


احمد

از بس که دروغ پراکنی سم پاشی لجن پراکنی می کنید بهتر که اسم سایت بذارید دروغ نیوز الحق که روی بی بی سی سی ان ان رو سفید کردید خدایش دل رهبر عزیزمون از شما تفرقه افکنا خون گریه می کنه خجالتم خوب چیزی بابا این اقای رفسنجانی هم مثل من شما ادم خدایش چقدر برای نظام زحمت کشید ؟ رقم عمرتون ضربدر تعداد نفسهاتون بکنید میشه تعداد زحمات اقایی رفسنجانی خوب حالا ببینم زمانی که سر مردم بمب موشک خمپاره بود شما کجا بودید هان کاسه داغ تر از اش می دونم که جرت گذاشتن این کامند ندارید

پاسخ

ایشون فقط زحمت کشید پس نظر خانواده شهدا و جانبازها و رزمندگان که از این خاک دفاع کردن هیچه. بهتره تاریخ بهتر مرور کنین با اینکه از طلحه و زبیر زیاد گفته شده ولی انگار شما ماجراشونو نشنیدین

مصطفی

سلام قدر پیرها را باید دونست،


رجانیوز عقده ای


مرتضی

لعنت بر منافق


رضا

خب بزار حرف بزنه بالاخره آزادی بیانه دیگه


ابراهیم

حقیر از سال 86 به هر مسئولی که دست رسیده عرض کردم که بابا بخدا قسم بزرگترین چالش آینده نظام طیف هاشمی و شخص خود هاشمی رفسنجانیه...اما کو گوش شنوا ؟؟ همین الان هم بسیاری از بحرانهایی که در حوزه های مختلف در کشور اتفاق می افتدا از نوسان نرخ ارز تا قیمت کالاها...اگر سرنخش را تا آخر کاوش کنید به هاشمی و طیفش بر خواهید خورد...شاید شما بگید این توهم توطئه است!! اما گذشت زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد! در انتخابات آینده خواهید دید که چگونه اصحاب فتنه دست در دست دشمنان قسم خورده ی این کشور خواهند گذاشت و در زمین بازی آنها بازی خواهند کرد!!!

پاسخ
امیر

باشما کاملا موافقم آقا ابراهیم


محمد

بنظر میرسد مردم بازیچه دست دولت ها هستند. وضع کنونی بازار ارز و طلا و ... نشان دهنده اینست که کسی قدر مردم را نمی داند و هر گروهی مصر بر مواضع خویش می باشد و برایشان آرامش مردم اهمیتی ندارد .


سید

از تخریب ها و بهانه جویی های شما برای له کردن رقیب به خدا پناه می برم ... اگر انتقادتون وارد بود این را نمی گفتم ... این یه حرف منطقی و بدیهی است که انتخابات آزاد منجر به بازگشت خیلی ها به نظام و جلب اعتماد عمومی مردم و کسانی که از نظام به هر دلیلی قهر کرده اند ... آِیا بر این حرف خدشه ای وارد هست ؟


آلا ای انصاف!ای اعتدال!کجارفتی که افراط و بی انصافی به عنایات خاصه برخی از رسانه ها در بسیاری از تفکرات عمومی جایگرفته چراانتخابات ازادش را می بینیم اما قانون مداریش را نه؟؟چطور آزادش بار معنایی دارد و قانونش نه؟؟؟؟؟فأین تذهبون


مهدی

سلام احمداقاطلحه وزبیر اوایل رسالت پیامبر(ص) یه زحمتهایی برای اسلام کشیدندولی آخرشونودیدیدچی شدبه قول فرمایش رهبرمعظم وضعیت حال ادمهاروبایددید.هاشمی خودشواز صحنه خارج کرده به نظرمن حرفاش برای مردم بی اهمیته


پيوند

تا وفتي آقاي هاشمي و دارو دستش تو انتخابات راي نياره يعني تقلب شده و قتي راي اورد يعني انتخابات سالم بر گزار شده . اينم منطق اين آقاست

پاسخ

جالب گفتبد


سیدحسینی

هاشمی === عشق بی بی سی


شوکران

فتنه را به راه انداخته اند و کوتاه هم نمیایند حالا سایت رجا نیوز شده تفرقه افکن؟ زبان به دهان بگیریم و همچنان برای آبرو داری سکوت کنیم که هرچه میخواهند بکنند؟ خب کردیم چه شد؟ خودشان رسوا کردند خودشان را طبل رسوائیشان افتاد از بام جانم 30میلیون رای؟ بگو 3میلیون پرویی هم حدی داره چقدر نگران رهبر هستم، دلشان خون است از دست امثال اینها مطمئنا کاری نمیتوانند بکنند اما آزارشان که میرسد خرابکاری که میکنند چوب لای چرخ میگذارند، بگذارند، رسوائی دارد برای خودشان


بهزاد

وای خدا نکند دوباره رفسنجانی بیاید دوباره بر میگردیم به دهه70 خایا بما رحم کن و صبر ما عطا کن

پاسخ
کیان

دهه ی هفتادم آرزوست


علیرضا

شعارهای نمازجمعه تهران درسالهای نه چندان دور:هاشمی قهرمانی/مصلحت نظامی... حمایت ازهاشمی حمایت ازرهبرست/مخالف هاشمی دشمن پیغمبرست.


فرخ

سلام - دوستان ، توجه داشته باشیم که آقای هاشمی رفسنجانی انسان شناخته شده و بزرگی است و امام خامنه ای (مدظله) هم همیشه در پی حفظ ایشان بوده است و ما ضمن یادآوری زحمات ایشان برای انقلاب و نظام و قدردانی از ایشان باید ادبیات آقای هاشمی رفسنجانی در قبال برخی مفاهیم را هم به استحضار برسانیم: 1- وفا داری به انقلاب ---- وفاداری به اصول من 2- مردم------------------- من( هاشمی رفسنجانی) 3- انتخابات آزاد------------انتخابات کنونی ناآزاد است 4- مردم در انتخابات شرکت کنید-------ماهم هستیم خلاصه 5- نیروهای وفادار به انقلاب-------------شرق گراها و غرب گراها انتلکتوئل ها، اصلاحطلبان و ملی گراها، اغتشاش گران،حلقه لندن و بالاخص کروبی و در کل هرکی با منه 6- سه تیر84-----------------در تقویم چنین روزی موجود نیست 7- عدالت--------------------- (شب، سکوت،کویر) 8- توسعه--------------------- نسخه درد بشریت در هر زمینه ای ( مانند توسعه ی دانشگاه آزاد، توسعه فرهنگی اقتصادی و...) 9- توصیه به تقوی------------- توصیه به وحدت (روابط)بین آمریکا و جمهوری اسلامی 10- احمدی نژاد سال 88----------------بنی صدر 11- احمدی نژادسال 91---------------- آیِ امدی نژاد 12- نظام جمهوری اسلامی------------ نظام هاشمی رفسنجانی 13- دوستان ما---------------------------- نوکران ما 14 - تبعیت از ولایت فقیه------------------- عمل به مسائل تحمیل شده ی حاصل از اصرار و ور رفتن از طرف ما به رهبری و در نهایت عمل به امر ما 15-تبعیت مطلق از ولایت فقیه----------------- تبعیت مطلق از شورای رهبری و در نهایت خودم- 16- عمل به قانون ------------ عمل به آنچه حکمیت بگوید و......جهت هرگونه رمزگشایی از سخنان ایشان کلمات بالا کارساز می باشد.در ضمن لطفا هیچگاه زحمات ایشان را فراموش نکنید. ( صرفا جهت تشکر )


امجد

آقای هاشمی نمی دانند که به راحتی می توان تهمت تقلب در انتخابات را به دولت ایشون در سال 76 نیز نسبت داد؟؟؟؟ ما هم بگوییم هاشمی، خاتمی را با 20 میلیون رأی رییس جمهور کرد؟ و بگوییم خاتمی در انتخابات 80 تقلب کرد تا دوباره رییس جمهور شود؟


حسین

آقای هاشمی چرا رک وپوست کرده نمی گویید منظورتان از انتخابات شفاف این است که یا خودتان ویا افراد مورد نظر شما رای بیاورند والا هرکس انتخاب شود انخابات شفاف نبوده! راستی بگویید فرد مورد نظرتان درانتخابات آینده کیست واز الان حدس بزنید که انتخابات شفاف خواهد بود یا نه !!!


رجانيوز : شما اينقدر به هاشمى حسودى نكنيد. هاشمى در قلب ملت ايران جاى دارد.

پاسخ
ناصر

پس چرا با لنگ کفش او را در راهپیمایی ها می زنند ایشان در همین راهپیمایی روز قدس از دست مردم فرار کرد وگرنه مردم او را تکه تکه می کردند مردم از فتنه گران وسران آنها بیزارنند


آقاجری

آقای هاشمی با چه زبانی به شما بگوییم دیگه از عملکردتان خسته شدیم وما نمیخواهیم به دهه70برگردیم


علی تجرد

من در این سخنان آقای هاشمی ادعای تقلب ندیدم. شما دیدید؟


بنده خدا

اصلا اقای رفسنجانی به انتخابات اعتقادی ندارد مگر یادمان رفته دوستان این اقا ساز رییس جمهور مادام العمر سر می دادنداصلا به مردم اعتقادی ندارداگر اعتقاد داشت به رای مردم احترام می گذاشتن واز دو حالت خارج نیست یا اینکه درزمان خودش تقلب کرده ومعتقد است هنوز ادامه دارد یا اینکه دورغ می گوید

پاسخ

حرف حساب


مهگانه

از شما بخاطر این افشاگری انقلابی و دقیق سپاسگزارم . حقیقت اینست که درست برعکس تعبیر ( انتخابات آزاد ) که این فرد اصرار بر القای آن بعنوان یک ضرورتی که انگار سالهاست از صحنۀ سیاسی کشور پرکشیده دارد ، انتخابات سال 88 یکی از آزاد ترین انتخابات در تمام تاریخ و جغرافیای جهان بوده است که حتی صحت اینرا بسیاری از کارشناسان خبره خبری غرب نیز بعدها اذعان نمودند. از فحوای کلام هاشمی رفسنجانی اینطور می توان استنتاج نمود که ته دل ایشان حتی بیشتر از مصر ترین عناصر فتنه 88 ، به دنبال زنده کردن ( دروغ بزرگ ) است چراکه خیلی از فتنه گرها در چند صباح اخیر با توجه به رنگ باختن حنایشان دیگر چندان پیگیر آن نشده اند و رویکرد ها و راهکار های دیگری در مخیله دارند . ضمناً مهم ترین نکته ای که از سخنان هاشمی قابل نتیجه گیری است اینکه همانگونه که خودتان در سطور آخر اشاره کرده اید ایشان از مصونیت قضائی صد در صد خود و وابستگان ، اخیراً بسیار مطمئن تر گردیده اند که با اتکا بدان ، سخنان بی پرده تری بیان می فرمایند


امیر

تاریخ همیشه در حال تکرار است اما کو عبرت گرفتن از آن! این تذهبون ؟


رضا

من با خوندن صحبت های آقای هاشمی یاد صحبت های بوش کوچک افتادم که می گفت که هر که با ما نیست دشمن ماست... یادتون هست؟؟؟؟ ایران را مظهر شرارت می خوند؟ آقای هاشمی هم هرکسی رو غیر از دوستان عزیز و خاص خودش دشمن خودش می دونه. باور ندارید؟؟؟؟؟؟؟ فقط کافیه یخورده به دقت کنید. رمز ورود؟؟؟ رمز ورود در دستان قدرت مالی و اقتصادی ایشان و اطرافیون محترمشان است. اگر دقت کرده باشید دیگه ایشان دست راست آقا نیستند. چرا؟ در افتتاحیه ی اجلاس سران دقت کردید کجا ایستاده بودند؟ آقا هم می دونه که آقای هاشمی با اصل نظام همراه نیست. برای آقای هاشمی خانواده به نظام و آرمان انقلاب و خون شهدا ارجحیت داره. بازم دلیل می خواین؟ بابا دختر این بزرگوار توی فتنه های بزرگ سال 88 چکار می کرد؟ آقا مهدی چطور؟ ای کاش بهشت زهرا وسط شهر تهران بود تا مردم و تمام کسانی که در این نظام جایگاهی دارند هر روز چشمشون به پرچم های سرخ یا حسین مزار شهدا می افتاد و خجالت می کشیدند از این همه بی وقایی به خون شهدا. اصلا تا حالا فکر کردید چرا مرقد امام (ره) رو انقدر دور در نظر گرفتند؟ وصیت امام بود؟ ای بابا!!!! خواستند جلوی چشمشون نباشند تا هر روز یاد صحبت های آن پیر خسته ی جماران نیافتند. گفتم جماران دلم خون شد. راستی از جماران بوی فتنه میاد. این بار به جای گریه های شهدا خنده های مسموم معاندین به گوش می رسه... آقای هاشمی به جای کمک به آقا در مقابل رهبر جهان اسلام ایستاده. باز هم دلیل می خواین؟ فقط کافیه دو تا خطبه های سال 88 رو مقایسه کنید. کی واسه چی گریه می کرد. آقا برای فدا کردن جان خود برای انقلاب و اسلام و امام زمان (عج). و آقای هاشمی برای یک عده آدم از خدا بی خبر و دشمن امام و نظام... ای قوم به حج رفته......... ملک عبداله هم رفتنی شد. بیدار شوید. لطفا


رضا قربانی

درود خدا بر هاشمی مظلوم . از سایت رجا نیوز هم ممنون که عکس این بزرگوار را در سایتش قرار داد تا چشممان به جمالش روشن شود . رای ما همیشه هاشمی مرگ بر مخالفین نظام و مخالفین هاشمی رفسنجانی

پاسخ

کلی خندیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سرباز ولایت

آقای قربانی خیلی جالب هست که شما مرگ بر ضد ولایت فقیه را برنمی تابید ! اما برمخالفان هاشمی .....!!!!؟؟ کمی اندیشیدن و بعد حرف زدن خوب است !!؟ انشاالله در قیامت با دوستان خود ( هاشمی و خاتمی و کروبی و کدیور و مهاجرانی و ...) مهشور شوید. اللهم احفظ امامنا و قائدنا و مرجعنا و نائب المهدی(عج) امام خامنه ای


فاطمه

دست ازسرمون برداراقای هاشمی کی میخوای بفهمی ملت ازتوو بچه هات...


هاشمی رو دیگه وللش، سوخت


چرا سعی دارید حوادث 88 رو امریکایی-صهیونیستی جلوه بدید؟ هم رهبران و هم افراد حاضر در اون ایرانی بودند و به بخصوص رهبرانش که به ایران بسیار خدمت کردند. حالا شما هر چه میخواهید بنویسید... مردم ایران اگاهند و میدانند فتنه گر اصلی کیست! اقای هاشمی قدرت و جایگاه بالایی در نطام دارند و خود شما خوب میدانید و با نوشتن این اکاذیب سعی دارید چهره ایشان را مخدوش کرده و قدرت او را که از مخالفانتان است از بین ببرید اما ایشان اگاهانه سخن میکند و از عرصه سیاسی کنار نمیرود. البته در این مطلب شما ماهیت خود را نشان دادید و در پاراگراف اخر علنا گفتید که انتخابات ازاد بی معنی است! یعنی فقط اصولگرایان و اصلاح طلبان خیالی در این دوره حضور میابند... بگذارید انتخابات ازاد باشد صیانت از ارا پیشکشتان!!


کشور ما از فتنه 88 اسیب ندید . اسیب ما از دولتی است که با آن تقلب و فتنه روی کار دولت درست این آمد . دعوا بر سر این بکنید که از این منجلابی که کرده چه جور بیرون برویم


چه عجب این آقا(از بنیانگذاران انقلاب) اقرار کرد که ریاست جمهوری ویترین است


صادق

چقد شیطان طرافش داره جولان میده بیدار هم نمیشه دعا کنیم براش حیفه


تیتری که زده اید نشان میدهد که ایشان جزء فتنه گران نیست و حال آنکه ایشان راس تمامی فتنه ها از اول انقلاب تاکنون هستند و هر فتنه ای که برپا شده اثر پایی از ایشان در آن نمایان است امیدوارم روزی بیاید که بتوان واقعیتها را با شهامت تمام فریاد کرد لعنت بر همه فتنه گران مخصوصا راس فتنه خدایا تا راس فتنه را مفتضح در دنیا نکردی او را از ما نگیر.


چرا حقیقت نمی گویید .بابا سنگ فتنه احمدی نژاد در ترازو گذاشت حالا حرفی زدید خودتان هم توش ماندیید هاشمی هم مظلوم دیگری است مثل بهشتی

پاسخ
پارسا

خودت تنهایی فهمیدی؟!!×!


ع.ا-صدیق

با سلام آقای هاشمی سخن از برگزاری انتخابات آزاد، شفاف و منطبق بر قانون اساسی می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات کشور را حل و علاوه بر افزایش اعتماد مردم و دوستداران نظام، دشمنان خارجی کشور را در بسیاری از زمینه‌ها خلع سلاح و مأیوس گرداند.» نمیدانیم ما بیسواد ها و عامی چرا اینقدر برداشتمان ضعیف است این علما و سیاسیون اینقدر عمیق و دور اندیشانه فکر میکنند . سئوال این است که آیا دستاورد فتنه 88 و مصائب آن که دل هزاران خانواده شهید را رنجاند و آنچنان در مقابل رهبر کریم مان خود نمائی و کرنش کرد و دشمنان قسم خورده و جلاد مردم ایران در پشت سر اینها مشغول کوک کردن شان بودند را چگونه میخواهند توجیه کنند . آیا خجالت نمیکشید علیرغم حفظ آبرویتان توسط رهبر عزیز ، مجددا ادعای فضله میکنید و ... مثل اینکه میخواهید کاری بکنید که از مردم ...


امید

روزگاری شهر ما اینقدر تاریک نبود... جای شهداء واقعا احساس می شه... فقط آقا(رهبری )هستند که ما را بیاد امام غائبمان می اندازد... یا صاحب الزمان غصه نخور خودمون می آییم و نمی گزارییم یارت(رهبری) تنها بماند


محمد

قوه قضائیه هم باید همه افراد مظنون به جرم که ارتباط تنگاتنگی با خانواده هاشمی دارند از جمله فائزه و مهدی را در دادگاه محاکمه کرده و به اشد مجازات برسانند تا اعتماد مردم به قوه قضائیه بیش از پیش گردد.


سربار سازندگی

کافر همه را به کیش خود پندارد ازبس به تقلب بخصوص در دوره دوم ریاست جمهوریتش که با صندقهای پراز آرای تقلبی از پشت کوه ها به بهانه آرای روستا های صعب العبور بوسیله ایادیش بطرف مراکز شمارش آرا سرازیر میشد عادت کرده که خود و بادمجان دور قاب چینهای متقلب و فریبکارش حق دارند کمیته صیانت از آراتشکیل دهند و دم از انتخابات آزاد بزنند .آنموقع کارگزارانش آمار دستشان بود واگرخاطرتان باشدخود رفسنجانی میگفت دولت من دولت آمار است خوب چطور از روستاههای خالی از سکنه ویا حداکثر 2تا20 خانوار هزارهزار رای بیرون میامد صدای کسانی از این جماعت پررو شکم از مال حرام پرکرده در نمیامد ولی مقداری آرای مثلا مازندران بالا وپائین شد یکدفعه آمار چی هاخود را لو داده با حماقت بعدازانتخابات 88 وزارت کشور را بازخواست کردنند که چراآرای بیشتری نسبت به جمعیت دارد مازندرانی که قطب گردشگریست.ضمنا" جهت اطلاع آن دسته از عزیزانی که معتقداند رفسنجانی به اندازه موهای سرمان به این انقلاب خدمت کرده کسی منکر نیست ولی قبول کنید ایشان مثل گاو نه من شیرده را پیداکرده که دوشید دوشید آخرسر بایک لگد زدن همه شیر ریخت زمین(درمثل مناقشه نیست)


نیکنام

ضرب المثل ایرانیست که گفته توبه گرگ مرگ است مگرابوجهل توبه کرد چه ساده اندکسانیکه باشعار جذب حداکثری دنبال امثال هاشمی هستند جذب حداکثری یعنی حررادراغوش بگیر نه شمروخولی عمرسعدرا


مكتبي

سلام سايت شما كلا مثل اين كه راه اندازي شده با برنامه ضد رفسنجاني باشه من بي طرفم فقط ميل يتم

پاسخ