ورزش اقتصاد

فرهنگ

تاريخ

درباره ما ارتباط با ما آرشيو جستجو پيوند ها
چهارشنبه، 3 ارديبهشت 1393 12:38
تبلیغات














عکس: شجریان و مجری شبکه من و تو

پس از انتشار تصاوير محمدرضا شجريان با اعضاي تحريريه شبكه معلوم الحال بي بي سي و گوگوش اين بار شجريان در راستاي سير نزولي خود با يكي از اعضاي شبكه ضد انقلابي من و تو ديده مي شود.
 

اخبار مرتبط:

 
 
 

کد خبر:105546 -
Share
نظرات کاربران

درد و بلای امثال افتخاری و علی نصیریان و دیگر هنرمندان مردمی بخورد تو سر شجریان


پاسخ

آمین

پسر شجاع

چرا؟


لیاقت نداشت محبوبیتی رو که بین مردم به دست آورده بود نگه داره، لیاقتش همین طرفدارای طاغوتی و مفسد و آشوبگرن. خلایق هرچه لایق


شجريان بخاطر هوسهاي پليدش و ماديات حاضر است كشور و هموطنانش را زير پا بگذارد


خدا اخر عاقبت مارا بخیر کند سر پیر ی معرکه گیری


مهدی

زنده باد استاد شجریان

پاسخ
رضا

خاک تو سر شجریان خائن

ننگ بر خيانت و وطن فروشي استاد شجريان!!!

امير

مرگ بر وطن فروش خائن .

حسین

کسی که درزمان جوانی محبوبیتش به خاطرقرائت قرآن کریم باصوت زیبابوداینگونه پیرانه سربه جاهلیت مدرن روکرده وبه تعالیم قرآنی پشت میکندمرگ برایش بهتراززندگیست چون روزبروزبیشتربارخویش راسنگین خواهدکرد

افسانه

آخه کجای عالم دیدی با زنده باد گفتن مرده زنده شود امروز تمام کاست هایش را توی سطل اشغال ریختم

مرگ بر وطن فروش خائن خود بزرگ بین


siamak

همه دوست دارن با استاد عکس بگیرن این که دلیل نشد ما ایرنی ها خیلی بد رفتار میکنیم نخبه کشی و کلاً اگه کسی خوشمون نیاد تا میتونیم علیه او مدرک یا جمع می کنیم یا میسازیم اسم خودمون هم گذاشتیم مسلمان شاید هزار بار قران بخونیم ولی فقط اونایش را که دوست داریم عمل میکنیم تا به ضررمون نشه در صورتی که اگه قران به معنای واقعی اجرا شود همه سود میبرن و ضرر توش نیست پس رجا حیا کن گرچه تو رسانه مردمی نیستی و حرفهایی که به نفعت نیست را نمی ذاری ولو درست باشه یا اصلاً دیدگاه باشه من تو نظر نظرم رو دادم

پاسخ
قشقائي

مشكل آقاي شجريان اين است كه با افرادي مصاحبه و مراوده دارد كه اصلا از اصالت و سوابق خانوادگي درستي برخوردار نيستند,و همين عامل باعث تنزل اعتبار ايشان نزد افراد اصيل گرديد.

سعيد

يك عادت ديگه بعضي ما ايراني ها اينه كه اگه بخواهيم از يكي دفاع كنيم هر غلطي هم كه بكنه توجيه مي كنيم . مگه نه سيامك جون؟

تو دیگه نمیخواد یاد بقیه بدی چیکار کنند

امیر

سیامک کاملا با نظرت موافقم


مجيد

همانجا پيش هم پالكي هايت در انگليس بمان. بالاخره بايد كسي سر قبر اينها بخواند. چه كسي از شجريان با لياقت تر!!؟؟

پاسخ
علی

هههههه خیلی باحال بود!دمت گرم

احسنت مجید آقا دمت گرم


اميد

خدا حلقومت را كيپ كند كه نتواني يك كلمه حرف بزني. د‘م دنيا درازه. لطف حق با تو مدارها كند * چون كه از حد بگذرد رسوا كند

پاسخ
علي

آمين


خاک بر سر شجریان خوش بگذره با خانم های اونورررر


رضایی

بابا این مرتیکه گندش رو درآورده مرده شور خودشو هنرش رو ببره، یهو زحمت فیلمهای کذایی رو هم بکش بی حیا!!! اگه مردم قبولت داشتند به واسطه ربنا و آوازهای اصیل و ... بود ولی الآن معلوم شد همه اونها از روی اعتقاد نبوده و عمری از احساسات پاک مردم سوء استفاده کردی. البته از کسی که ملعبه بی بی سی شد برای تحقیر آرمانهای ملتش غیر از این نمی شود توقعی داشت. راستی راستی حسابی عاقبت به شر شدی.


شنیدن ربنای شجریان با این تصویر دیدنی است

پاسخ

آره! واقعاً! یه احساس معنوی خاصی به آدم دست می ده!!


خوشا به سعادتش چه سعادتي خداوند توفيقاتشون رو روزافزون كنه


سبز

بهائی ها کاری جز دهن کجی به اسلام ندارند !


مهدي

اصالت اين استاد به شيعه بودنش و مدافع اسلام بودنش با صوت بسيار زيبايشان بود ولي الا ماشاءالله افراد از صدر اسلام بودند كه استعداد بسيار زيادي داشتن ولي بر عليه اسلام شدند. اميدوارم به خاطر خدمات اين برادر خداوند او را ببخشد و الان كه زنده هستن به دامان اسلام برگردند. و توصيه برادرانه به اين برادر(جناب آقاي شجريان) دارم كه زندگي محدود به اين جهان نيست و جهان ديگر وجود دارد و آنجا شهدا امام شهدا هستن كاري نكني كه اينقدر براي شادي دشمن واقعي اسلام يعني آمريكا و اسرائيل و انگليس و هم پيمانانش تلاش كني كه خدا فقط ميداند كه چه عاقبتي خواهي داشت.


ای بدبخت آخر عمری به چه فلاکتی افتادی.

پاسخ

اللهم اجعل عاقبت امرنا خیرا


خداییش ایشون اصلا اینقدر ارزش داره که اینقدر روش زوم کردین و کاراش رو رصد می کنید ؟

پاسخ

نه بخدا

محمد

1-فاسدین و فاسقین باید به مردم معرفی بشند. 2-خدا این بی غیرت و بی حیا رو لعنت کنه . 3-این جور افراد احتمالا خوششون میاد یکی هم با زنشون این کار رو بکنه !


بابك

اين وطن فروش خائن ارزش نظر گذاشتن هم ندارد.


محسن

سلام وفتي استاد اين گونه باشد واي به حال مريدان ايشان


هاتف

ایشون سر پیری با ازدواج با یک دختر جوان با پسر خودش باجناق شده


زمانی

خاک عالم و آدم توی سرت بدبخت بیچاره بدجوری به فلاکت افتادی که با این زنان خرابه و بدکاره وطن فروش عکس میندازی ؟ فردا هم برو با اسراییلی ها عکس بینداز ؟ چون مردم نمشناسندت(البته از هویت درونیت خبر ندارن) ؟؟؟ بگرد دور دنیا وبا همه خراب کاره ها عکس بنداز؟؟؟


حسین

خال بر سر احمقتون ، کاملا مشخصه این عکس با فتوشاپ درست شده....رجا نیوزی های بدبخت دین که ندارید حداقل آزاده باشید.....هزارتا از این عکس ها هم نمیتونه عشق مردم به خسرو آواز ایران رو کم بکنه...از حسادت بمیرید....

پاسخ
سعید

انشاالله خودت بمیری و با اسلاف کافرت محشور شوی

آره حتما تو راست میگی چقدرم طبیعی درست شده نه!!!!! شاید اینجا شجریان داشته یه آقا رو اینقدر رومانتیک بغل میکرده نه بلا

حسین

تو احمق حتما خودت رو توی آیینه میبینی میگی فتوشاپه ؟ نه ؟


محمدباقر

در باره ايشون از اطرافيانش شنيده بودم که آدم درگير و عصبيه اما باور نميکردم و همچنان ايشونو استاد شجريان ميدونستم. اما الان انگار آب سرد ريختن رو سرم. ايخدا ديگه نميدونم چي بايد بگم.فقط ميتونم اينو بگم اين فته خوبيي که داشت اين بود که باطن خيليا رو ظاهر کرد .خدا آخر و عاقبت مار بخير کنه


سعید

خاک بر سر وطن فروش خاین بی غیرت


امید

راستی چرا هر کس با جمهوری اسلامی در می افتد از نظر اخلاقی فاسد از اب در می آید.


احمد

ربنا......................!!!!!!!!!


شادي

از ربنا تا اين اوضاع؟ علت چيه ؟ علت عدم ثبات در عقيده است . درسته خوب مي خونه و هنرمنده اما با اين خيانتها ديگه داخل آدم نيست چه برسه به هنرمند خدايا همه خائنا رو روا و محاكمه كن

پاسخ
محمد

اون ربنا هم دروغه و فقط تمرین یک خوانندگی بود. مگر شمر نماز نمی خوند؟ مگر ابن ملجم مرادی (لعنت الله علیه) نماز و حتی نافله نمی خوند ؟ این ها همه دروغ و تزویر و ریاست . افراد رو به عملشون بشناسید. خدایا عاقبت ما را ختم بخیر بگردان و دشمنان اسلام رو به حقیقت هدایت کن و اگر نشدند ذلیلشان کن .


فرهاد

خاک تو سرش کنند من از 10-12 سال پیش که عکس شجریان را با افسار تمدن ( کراوات) در نشست با کیهان ساواکی های لندن دیدم از او متنفر شدم و نواراشو ریختم توی سطل زباله.


انقدر به او توهين كرديم تا از مملكت زده شد خاك بر سر تمام كساني كه تاب ديدن او را نداشتند

پاسخ
سعيد

ما تاب ديدن توهين به خون شهدا رو نداريم دوست عزيز

تنها

اقا سعيد چرا هرچيزي ميشه پاي شهدا رو وسط ميكشيد شما اگه جاي اين آدم خود فروخته بودي چيكار ميكردي؟ بعضي ها از كاري كه ميكنن لذت ميبرن ولي بعضي ها مجبورن كاري كه ازشون خواسته ميشه رو انجام بدن خواهشا براي هر لجني پاي خون پاك شهدا رو نكشيد وسط اين ادم ارزش نداره كه به خاطرش اسمي از شهدا برده بشه


تقبل الله آقاي شجريان به خدا ربنات منو ياد خدا نميندازه راااااست ميگم


الهی خیر نبینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یک نفر

کاری به خیانت یا وطن فروشی ندارم ولی اینکه استاد کاملا به مقابله اسلام برخاستن و برضد اسلام حرف میزنند رو من اصلا نمیتونم تحمل کنم درحالیکه تابحال آوازهای ایشون رو گوش میدادم اینکه با خانمهای آنچنانی عکس یادگاری میگیرند یا در وی او ای میگویند اسلام 1400 سال است که با هنر مخالف است را چه میشه اسمش گذاشت؟ ایشون اگر با چن تا جوون میخواستن همراهی کنن و بگن من در هر نوع اعتراضی همراه شما هستم اندازه این ایشون رو تخریب نمیکرد که بیان و سخنان ضد اسلامی بگن


اميرعلي

اميدوارم كه اين پيرمرد وطن فروش كه همه هستي خود را از انقلاب اسلامي ايران دارد در همان كثافت خانه انگليس به درك واصل شود و جنازه كثيفش هم در همانجا دفن شود تا خاك پاك ايران آلوده نكند .


معلم

یادم هست تو یکی از آهنگاش میخوند: هرکسی کو دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش


ایرانی آزاده

از کجا معلوم با فوتوشاپ درستش نکرده باشند...

پاسخ

از قدیم گفتن کسی که خوابه رو می شه بیدار کرد اما کسی که خودش رو به خواب زده نه! مثل اینکه شما هم بدجوری خودتو به خواب زدی!


پیرو ولایت

ای مردمی که بصیرت به خرج ندادید این است کسی که ربنا میخواند بله اینها گرگانی بودند در لباس میش و به حول قوه اللهی هر چه به سمت ظهور مهدی (ع) نزدیک میشویم جامعه باید از این نجس ها پاک شود به امید فرج هر چه زودتر آقا امام زمان


تهراني

شجريان از زماني كه من به خاطر دارم هيچگاه براي مردم داخل كشور نخونده استو همواره ملت را تحقير مي كند. دل او در گرو اين قماش خارج نشينه. انشالله همه ما عاقبت به خير شويم


میگه فوتوشاپه مگه اینکه کاره خدا باشه


ایرانی

قدر هنرمندتون رو بدونین . دست بردارین از این کاراااااااااااااااا

پاسخ