ورزش اقتصاد

فرهنگ

تاريخ

درباره ما ارتباط با ما آرشيو جستجو پيوند ها
پنجشنبه، 4 ارديبهشت 1393 04:42
تبلیغات














شجریان با گوگوش عکس انداخت + عکس

به گزارش خبرگزاری دانشجو، در عكس زير "فائقه آتشین" ملقب به گوگوش و محمدرضا شجریان در کنار هم و دوشادوش هم ديده مي شوند.

اخبار مرتبط:

کد خبر:105517 -
Share
نظرات کاربران
مجيد

انشاء الله با همين خانم!!! گوگوش محشور شود. لياقتش همين فاسدها هستند.

پاسخ
علي

اميدوارم كه در جهنم با يكديگر كنسرت اجرا كنند و وطن فروشان فراري هم برايشان برقصند و دست بزنند .

پارسا

ما که جای خدا نیستیم ایشالا ما مثل بعضی ها منحرف نشیم و تا آخر ثابت قرم بمونیم خدا هم شاید این ها رو بخشید و عاقبت بخیر شدن


mjrabany

وقتی بهش می گویند: مطرب! بدش می آید... بر اساس آیه کریمه استدراج بدتر از این را نیز از این آقا خواهیم دید...مگر اینکه توبه کند...

پاسخ
ناصر

پس معلوم شد تازگی ها چرا این همه فیگور روشن فکری میگرفت و مردم مردم میکرد. من همون موقع که به خاطر پخش ربنا از صدا و سیما شکایت کرد فاتحه مطربی به نام شجریان را خوندم. راست میگن خدا آدم رو عاقبت به خیر کنه.


حسين صديقي

خلايق هرچه لايق


راز

فکر کنم جایی که عکس انداختن داخل دستشوئی یا آشپز خانه قسمت شستشوی ظرفها باشد.

پاسخ
رضا

پس خونه شما خیلی باکلاسه که دستشویی اون اینقدر مدرنه///


زیاد تعجبی نداره به هر حال هم پیاله هم هستند و از نظر فکری هم کفوی هم


مجيد

لياقتش هميش فاسدين هستند. اميداوريم كه با وي نيز محشور شود.


المنافقون والمنافقات بعضهم من بعض


سیدعلی

کبوتر با کبوتر هرکی هرکی

پاسخ
Hossein

کبوتر با کبوتر باز با باز کند پرواز . بله این درست.


مهسا

خداوند با هم محشورشان کند!!!

پاسخ
محمد

آمین


سید شهاب

سلام.در اخرالزمان خیر و شر از هم جدا میشوند.بگذارید خوش باشند و منتظر ما هم منتظر میمانیم.یدالله فوق ایدیهم


خوش به حال ما که ماه رمضان افطارمون باصدای این اقاست انشا ا... یه مناجات دو نفره واسه دم افطار سال بعدبخونن

پاسخ
مجيد

ربنايش كمرش را بزند. از اين به بعد بايد در افطاري هاي بوش پسر كه در كاخ سفيد ميدهد بخواند.


اتش

تا چشم شما کور بشه . عشق است استاد شجریان و گوگوش عزیز و شجاع . مردین منعکس کنین

پاسخ
رضا

همچین میگی شجاع!! هر کی ندونه فکر می کنه چه خبره!! اونور آب مانور شجاعت دادن فکر نکنم شجاعت باشه ها! این قسمت "مردین منعکس کنین" هم جوک قضیه بود. دمت گرم کلی خندیدیم!

به پای هم پیرشین ننه که خیلی دوستشون داری

محمد

شما یه محبتی کن شجاعت و عزت رو معنی کن!!! اینم مد شده هر کی هر چرت و پرت و چرندی که مینویسه میگه مردین منعکس کنید. پیش خودت فکر میکنی دیگه آخرشی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی

خاک تو سر شجریان خائن و منافق

ما خواستیم استاد شجریان را استاد شجریان ببینیم ولی خودش می گوید که من شجره نامه ام به همین طیف آدمها بر میگردد. کسی که ضد انقلاب مردم بخوانه و برای نظامی که مردم را قبل از انقلاب به ستوه در جلسات خصوصی و عمومیشان بخوانه برای من و تو تره ای خورد نمی کنه. پس گول اسمها را نخوریم به فرآیندها و معیارها نگاه کنید.

منصور

زور نزنین شما هم یکی هستین عین این دوتا

ماشالا به این اعتماد به نفس!!!!!!!!!!!!

ايراني

كمكم داره تيم ابليس تكميل ميشه، اين استاد و اربابانش و اين فاحشه رقاصه و عاشقانش با هم محشور ميشن انشاء ا...

مهدی

الهی گوگوش عزیز و شجاع به همراه استاد شجریان 2 تایی زوتر برن اون دنیا

امير

خاك بر سر وطن فروششان كنند كه آبروي هرچه ايراني را برده اند .

راست گفتی باید چشمانمان کور شود که نبینیم شجریان که روزی افتخار بود این چنین به دریوزگی افتاده، شجریان یک روزی عزیز بود ، اما نمیدانم شجاعتش را از کجا فهمیدی اینکه دخترش را این چنین در معرض قرار داده ، یا ما مجریان مسأله دار عکس میندازه؟ اینها که شجاعت نمیخواهد هر احمقی میتواند از این کارها انجام بدهد.

سامان

آقایان و خانومای محترم کمترین کاری که می تونید بکنید اینه که ادب رو رعایت کنید و تهمت نزنید،


عادل مكطاعي زاده

پناه بر خدا از ضلالت و گمراهي .خواننده دعاي ربنا در كنار يك فاحشه.با چه افتخاري هم پيش هم ايستادند.واقعا كه شرم اوره


شجريان با اين حركت خود ديگر جايي در دل طرفدارانش ندارد من كه تمام نوارهاي كاست او را از قديم تا جديد شكستم كسي كه بر عليه ملت ايران و بخاطر پول حركت زشت انجام دهد از دل ملت ايران براي هميشه افتاده است.


نیما

آشغال ها کم کم دارن دور هم جمع میشن . ساعت 9 بذارینشون دم در حیاط !!


دیده شوند


رضایی

کبوتر با کبوتر باز با باز. چرا زودتر از اینها خیال خودت و مردم را راحت نکردی، استادددددد!!!! واقعاً شرم آوره، حسابی گند زدی...


علیکمال

چقدر به هم میان! به پای هم پیر بشن


زارع

پيري و معركه گيري لااقل از سن وسالت خجالت بكش


سید

ای وطن فروش پس بیجهت خودت رو جر نمی دادی میخوادی خواهان آزادی عیاشی بودی.نکبت رذل


با هم کنسرت بذارین چقدرم به هم میاین لیاقت احترامی که بهت میذاشتن رو نداری


احمد

زدی به سیم آخر استاد (سابق)، هرچه باداباد!!؟


meysam

حیف - حیف - حیف انگار همین دیروز بود منتظر ربنا تو ماه رمضون بودیم تا روزه ها رو افطار کنیم. چرا آدما یه دفعه دینشونو به دنیاشون می فروشن؟؟؟ چرا واسه به به و چه چه کردن های عده ای در خواب اینطور جو زده می شن؟؟؟ به امید فرج آقا امام زمان - آقا بیا تا دیگه از بس از این صحنه ها دیدیم دگه ذهن توان فکر و خیال نداره...

پاسخ
علي

حيف نيست كه در لحظات ملكوتي افطار صداي گنگ و تودماغي اين خائن وطن فروش را بشنويم ؟


سید رضا محدث

حیف اون قران وربنا ننگم میاد بگم همشهریمه ابرو هر چی مشدی بود برد

پاسخ
سیدمهدی

مشهدی بود ولی دلش مشدی نبود. برونسی مشهدی بود.


اسحق

به شجریان خان بگویید خاک عالم توی سرت اینقدر به فلاکت افتادی که جهت معروف شدن ؟؟؟ با کارکنان BBC و این آخر با این وطن فروش عکس میندازی؟؟؟؟؟؟


ناشناس

اون گوگوشه که با شجریان عکس انداخته


حسین

این که دلیل نمیشه ایشون یه هنرمنده هیچ ربطی هم نداره با کی عکس می گیره

پاسخ