ورزش اقتصاد

فرهنگ

تاريخ

درباره ما ارتباط با ما آرشيو جستجو پيوند ها
شنبه، 11 مرداد 1393 02:58
تبلیغات












مستند تولیدی رجانیوز از توان موشکی ایران/
فیلم: موشک‌های ایرانی چگونه ناوهای امریکایی را هدف قرار می‌دهند!؟/ تصاویر جدیدخروج موشک قیام از جو زمین

 تحرکات اخیر امریکا در منطقه خلیج فارس که با اعزام چند ناو هواپیمابر به این منطقه تشدید شده و روز گذشته نیز با تیراندازی به سمت یک قایق اماراتی و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن وارد فاز جدیدی شده است، این سوال را پیش آورده است که در شرایطی که نیروی هوایی امریکا قوی‌ترین نیروی هوایی دنیا به حساب می‌آید به نحوی که نیروی هوایی کل اتحادیه اروپا نیز توان برابری با این نیرو را ندارد، پس ایران چگونه مدعی مقابله با امریکا خصوصا در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز است؟

تصاویر موجود در مستند تولیدی رجانیوز به این پرسش به خوبی پاسخ می‌دهد. این مستند که حاوی تصاویر پایگاه شبیه‌سازی شده از پایگاه‌های دشمن توسط نیروهای نظامی ایران و تصاویر واقعی خروج موشک قیام از جو زمین است، می‌تواند بسیاری از حقایق توان موشکی ایران برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای را روشن کند.
 
Get the Flash Player to see this player.
 
شلیک موشک‌های برد بلند، کوتاه و متوسط اتفاق جدیدی نیست، چنانکه این موشک‌ها در رزمایش پیامبر اعظم 1 و2 نیز با موفقیت آزمایش شده‌اند. اما آنچه رزمایش اخیر موشکی سپاه را با دیگر رزمایش‌ها متمایز کرده است، وجود یک پایگاه شبیه‌سازی شده از روی پایگاه‌های کشورهای فرامنطقه‌ای است، این پایگاه در ابعاد یک به یک و با لحاظ همه جزئیات ساخته شده است و این یعنی آنکه ایران به توانایی رصد کامل پایگاه‌های دشمن بدون دیده شدن دست پیدا کرده است.
 
بر این اساس اصل غافلگیری برای مهاجم از بین رفته و در این شرایط همه پایگاه‌های امریکا در تیررس حملات ایران هستند. یعنی به طور دائم تعداد زیادی موشک‌های سوخت مایع از درون سیلو‌های متعدد و پراکنده به سمت این اهداف نشانه رفته‌اند و پهپادهای شناسایی، پرواز مستمر را بر روی این پایگاه‌ها انجام می‌دهند.
 
 
بر این اساس به محض اولین درگیری بارانی از موشک به سمت این پایگاه‌ها باریدن خواهد گرفت. اما سوال اینجاست که ایران چگونه خواهد توانست از سد سپر موشکی دشمن فرار کند؟
 
سیستم سپر دفاع موشکی تا کنون در هیچ درگیری آزموده نشده و از نتیجه بخش بودن آن اطلاعی در دست نیست ولی موشک‌های در اختیار ایران، ترکیبی از موشک‌های برد کوتاه که می‌توانند با شمار بالای خود سیستم دفاع موشکی را به خود مشغول کنند تا موشک‌های برد بلند و بالستیک مجهز به کلاهک‌های بارانی یا قدرت تخریب بالا، بتوانند بعد از خروج از جو شیرجه موفقی را روی اهداف دشمن داشته باشند.
 
 
این موشک‌ها قدرت تخریب عمیق ممترکز یا سطحی عمیق را دارند که باعث از بین رفتن هواپیماهایی خواهد شد که روی باند آماده پرواز هستند. این موشک‌ها می‌توانند هم به صورت متحرک سوخت جامد و هم به صورت پرتاب از سیلوها، با سوخت مایع عمل کنند و در یک زمان تمامی پایگاه‌های امریکا را زیر آتش بگیرند.

کد خبر:132077 -

نظرات کاربران

نام:
ايميل:
نظر
کد امنيتی كد امنيتي تغيير تصوير
 
ارسال
نظرات کاربران
مصطفی زنجانی

الله اکبرسلام برروح امام وشهدا وسلام برامام خامنه ای

پاسخ
علی

زنده باد بصیرت شما جوانان مجاهد


یک مسلمان

خدا قوت دلاور مردان


يك مسلمان

مرگ بر امريكا

پاسخ
من هم یک مسلمان

آمریکا اگر به سوالات خود که: 1- جنگ با ایران را چه وقت تمام می کند؟ 2-طرف مقابل خود در جنگ با ایران کیست؟ 3-منظقه جنگی تا چه محدوده ای است؟ و ... اگه به این سوالات خود پی میبرد، برای حمله، شب را به صبح نمی کشاند. اینها فقط یک نوع زهرچشم گرفتن است. ای استکبار ما دیر یا زود با تو وارد جنگ خواهیم شد اما اگر دست از پا خطا کنی، دستاوردت نابودیت خواهدبود والسلام نقطه


علیرضا آریا

انشا الله دندان آمریکا را خرد خواهیم کرد. انتقام شهدای مان را میگیریم


تابلو ساختگی بود.فقط یه احمق میتونه این بازی های کودکانه را باور کنه

پاسخ
رضا

بیدارشو الان وقت خواب نیست. اینجا ایران هسته ایست صدای ما را از دیار غیرتمندان ایران زمین میشنوید. اینجا مهد پرورش بوعلی سینا، رازی، فارابی و .. است که غربیها و پیشرفته ترین های امروز الفبای علم را محتاج نوشته های صدها سال پیش آنانند. اینجا ایران است ، سرزمین خواستن و توانستن . سرزمین چمران ها و همت ها که دشمن فوق پیشرفته در مقابل عزم و اراده مردان فولادین ایران زمین هیچ غلطی نتوانستند بکنند. اگر علم در ثریا باشد مردانی از ایران آن را تسخیر خواهند کرد.

تابلو ه که فقط یه احمق نمی تونه باورکنه 33 سال مقاومتو چی باز باور نمی کنی؟؟

سيد

كافر همه را به كيش خود پندارد شما چون خودت احمقي باور نميكني افرادي در اين كشور هستند كه دست به چنين كارهاي بزرگي زده اند تو وامثال تو باور كنند يا نكنند مهم نيست اونهايي كه بايد باور كنند باور ميكنند

علیرضا رزمنده دفاع مقدس

ای کسی که معلوم نیست از کجا آمدی و بکجا میخواهی بروی اگر امثال شما وطن فروشان در این مملکت اسلامی نبودن ایران الان گلستان بود . شما زوذتر بروید پهلوی همان پدر امریکائیتان

احمق تر اونه که فقط حرفهای بی بی سی رو باور میکنه

احمق همه را به کیش خود پندارد.

محمدحسین

فقط یه احمق می تونه خودشو اینقد به نفهمی بزنه. اونی که باید بفهمه چه خبره فهمیده. به فهمیدن امثال شما نیازی نیست.

امیر

دوستان لطفا به ادبیات توهین رو از رفتارتون حذف کنید. حضرت علی علیه السلام فرمودند حتی به دشمنان خود نیز توهین نکنید این دوست عزیزمون با اینکه اشتباه میکنه اما آیا از دشمن ما نیز دشمن تره؟؟ بی شک چنین نیست

محمد مهدی نصیری

عزیزم! این فیلم هارو نمی خواد باور کنی.فقط شک نکن همون با غیرتایی که هشت سال با دست خالی جلوی دنیا ایستادن، الان هم آماده اند تا جونشونو فدای اسلام و ایران و رهبر عزیزمون کنند

محسن سراج

اینجا ایران است/صدای مارا از کشور غیرت میشنوید/اونهایی که خوابن بیدارشن/ما داریم میریم/هرکی جا موند ضرر کرد پای خودش

فرهاد

فقط یه احمق میتونه این جوری واقعیتو کتمان کنه !

سید مهدی

نمی دونم از کجای این عالم مخاطب منی! ولی فکر نمیکنم ایرانی باشی شایدم باشی ولی به ایرانی بودنت شک داری! مگه به نظرت آمریکا قویترین نیروی نظامی نیست؟ پس چرا مثل سگ میترسه؟ بعد پیروزی انقلاب 33 ساله که آمریکا مخالف ایرانه، اگه میتونست همون اوایل به ایران حمله میکرد چه برسه به الان که از ترس ایران دور تا دور ما رو سپر موشکی گذاشته! سلام بر رهبر عزیزمان که با اقتدار او اینچنین عزتی پیدا کرده ایم. و الله الهادی

علی

به نظر بعضی ها هرچی خارجی ها بگن درسته ولی کارای ما همش دروغه عزیز دلم اینطوریا هم نیست واقعیت جلو چشم همه جهان هست چرا باورش نمیکینی؟وقتی هلیکوپترهای اسرائیلی لحظه اصابت را فیلم برداری میکردن تو کجا بودی؟

عليکمال

احمق جان؛ فقط يک احمق ميتواند برخلاف نظر اربابانش اين قدرت را ساختگي بداند!!! حداقل با اربابانت هماهنگ ميکردي!

محمد

شما بخواب عزیزم

تبريزي

بله ما هم مي‌گيم ساختگيه ساخت دستهاي پرتوان و قدرتمند بچه‌هاي سپاه غيور ايران بدون وابستگي به کشورهاي بيگانه و يه احمق نمي‌تونه اين را درک کنه

ابوالفضل

دوستای باهوش شما چی؟ اونا چرا باور کردند؟ که اگر باور نکرده بودند تا الان 100باره حمله کرده بودند!!!!

باقر

فقط در پاسخ به آق رضا ... دوست خوب اینجا ایران بود با همه اونهایی که گفتی . همین

محب از تهران

یه معتاد چند ساله وقتی شنید قهرمان وزنه برداری چند صد کیلو وزنه را یه ضرب بالا سرش برده با همان لهجه که دندان هم نداشت گفت بابا خیاله 10 کیلوشه شخته اینا الکی میگن بده بینیم وافورو ...

شیعه

دوست عزیز سلام این خیلی زشته که ما خودمون رو باور نداریم وخودمونو جدی نگرفتیم شاید زیاد از حد شیفته غرب شدیم و یا بیش از حد از قدرت تو خالی اونا ترسیدیم درسته که سلاح های اونا پیشرفته تره اما ما که از سلاح های استرازیکمون که خبر نداریم درثانی ما چیزایی داریم که اونا ندارن مثلا خدارا که قرت محض است داریم اراه داریم عاشورا داریم صاحب ومولا امام عصر عج داریم و...دوست عزیز در آخر ما چه خودمونو باور کنیم چه نکنیم دشمنان ما را باور کردند و الا حتی یک لحظه هم ما را تحمل نمی کردند یا علی

مرتضی جلالی

این بازی ها رو،اربابهای احمق اسرائیلی و آمریکائیت باور کردند

ابوالفضل

اگه باور کردن همت وغیرت ایرانی حماقته آهای ایها الناس من احمق ترینم. اما تو چی؟ از ترس داری انکار میکنی یا حس وطن فروشی داره خفه ات میکنه؟بسوز که حالا حالاها باید بسوزی.

بنده گنهكار!

چه خبره بابا؟؟!! چرا انقد احمق احمق ميكنين؟! درسته كه حرف اشتباهي زده ولي آيا ما هم بايد با احمق احمق گفتن مثل ايشون صحبت كنيم؟؟!! بيايم همه به تربيت اسلامي برگرديم عزت زياد


اگر يك ناو آمريكاهي در منطقه مورد هدف طراحي مي شد و هدف قرار ميگرفت و تصويرش پخش مي شد آمريكا حساب كار خودش را دو چندان ميكرد.

پاسخ
علیرضا

موافقم طرح جالبیه خوبه سپاه یه همچین مانوری هم در دستور کار خودش بزاره حال میده !!


با این وصف، آدم دلش قنج می ره برای جنگ با آمریکا و اسرائیل!

پاسخ
العبد المسکین

آره راست میگی. خدائیش ما از این بازی ها خسته شدیم. بیان دیگه ببینیم چه غلطی میخوان کنند؟!


روح الله

ای ول. خدا قوت


ناشناس

خیلی عالیه واقعا امریکا رو تارومار میکنن دمشون گرم


علی

هرایرانی بادیدن این صحنه ها به خودش وکشورش می باله که با دست خالی و این همه دشمنی وتحریم به جایی رسیده که هیچ قذرتی حتی فکر تعرض و دست اندازی به کشورش رو در ذهنش هم نتونه بیاره. خدا قوت دلاورا


خوش خیال!

پاسخ
irani

خیلی خود کوچک بینی . دروغ رفتن آمریکا به ماه رو باور کردی ولی این همت بلند مردای مرد سرزمینتو نه . چی باید گفت؟ یا علی

به ما میگن خوش خیال چون با همین خیال راحت پدر عراق رو در آوردیم و امریکا و امثال تو هم به همین خاطد از ما بدشون میاد چراکه با همین آرامش و بی خیالی پدر شون رو در آوردیم و الن موندن که با ما چیکار کنن

e.akhbari

اگه این خوش خیالیه پس شما رو آمریکا از خیال فراتر برده الان تو توهم غربی

رحیم

عاقبت نگاه کردن به بی بی سی و صدای آمریکا میشه همینی که دیدی . خوش خیال میدونی طرف چی فکر میکنه . معنی جمله اش یعنی ما تو سری خور و بدبخت و ذلیل هستیم و هیچ وقت به هیج جا نمیرسیم . خب کسی که مغزش از مزخرفات بی بی سی پر شده باشه دیگه جمله ای بهتر از این به ذهنش راه پیدا نمیکنه . آمریکا بهش گفته هیچی نیستی و باور کرده که واقعا هیچی نیست و هیچ قدرتی نداره . حتما شبا فیلم هالیوودی میبینه از همینایی که نقش اولش هیچ وقت نمیمیره و همیشه پیروزه . اینم یه نوع بدبختیه که سراغ آدم میاد . دوستان شما از این دسته آدما نباشید که هلاک می شوید .


توکلت علی الله فهو حسبهو خداوند با ماست .


حاجی

واقعا دمتون گرم

پاسخ

دم خودت گرم...


هموطن

ببینید خداوند برسر سپاه قدرتمند اصحاب فیل چه کرد بارانی از سنگ ریزه حواله آنها کرد یقین دارم اصحاب کفر جهنم را تجربه خواهند کرد درود بر ایران سلام بر رهبر . مرگ بر آمریکا


نهضت جهانی صلوات

بسمه تعالی با صلوات بر محمد وآل محمد ودرود وسلام بر امام وشهئای اسلام بخصوص شهدای عزیز وبزرگواری چون شهید کاظمی تهرانی مقدم ورشادی وسایر شهدای هوا فضا که احیا گر نهضت جهانی صلوات بوده اند وعرض تبریک به پیشگاه اقا امام زمان (ع) وفرماندهی کل قوا وتمامی نیروهای مسلح بویژ ه سر دار حاجی زاده که خود جهادگر ومخلص ومبلغ صلوات میباشد برای پیروزی اسلا م عزیز بر استکبار جهانی 14 صلوات هدیه مینمائیم اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم نهضت جهانی صلوات


مصطفی

احسنت،ماپیروزیم انشاءالله،قدرت مقابله با مارو ندارند بخاطر موشک خیر،فقط بخاطر سلح ایمان رزمندگان اسلام

پاسخ
علی

احسنت زدی تو خال ایمان تو شکر داره


عادل

ایران واقعا توانایی تغییر معادلات نظامی رو داراست .به زودی خیلی چیز ها از تواناییهای نظامی ایران برای جهانیان آشکار خواهد شد . برخورد نهایی نزدیک است . فان حزب الله هم الغالبون


محمد

ان تنصرالله ينصركم و يثبت اقدامكم خداقوت و خداوند نگهدارتان اي دليرمندان و اي دانشمندان ايران اسلامي به وجود شما به خود مي بالد


حسین

پس چرا باید صبر کنیم. دو تا ناو که بیشتر دو خلیج فارس نیست. با دو تا موشک بزنیمشون. مرگ بر آمریکا


پیرانی

با عرض سلام همانطور که مشخصه این گوشه ای از توانایهای کشور عزیزمونه که حالت بازدارندگی داره قدرتی که با تلاش شبانه روزی در تمام زمینه ها به دست آمده ایران ما کشور بی نظیری که با همت همه ما به قدرتی بزرگ تبدیل خواهد شد انشالله


سید

این قدرت ا لهی است درود بر رزمندگان


میثم

و اعدوا لهم ماستطعتم من قوه


امیرحسین

اللهم عجل لولیک الفرج افـــــرِیــــن...خـــــدا قـــــــوت ما لشکر بسیج مردمی چشم امیدمان به همین قدرت نمایی های سپاه جمهوری اسلامی ایران و نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران ... هست... مطئن باشید اگر جنگ شد از هر 10 نفر 9 نفر لشکر مردمی خواهد بود...چون ما ایرانیان تشکیل دهدنده لشکر سید خراسانی سردادر سپاه امام زمان عج موعود اخرالزمان هستیم

پاسخ
طاهر

احسنت بر شما زیبا وروان بیان کردید.خدایا به خود می بالیم به این افتخاری که نصیبمان کردی وشکرت مکنیم اگر در زمان رسول خدا ص -یا درعصر عاشورا نبودیم اما امروز را پیش رو داریم واندک زمانی انشالله باقی نمانده تا چشمان گنهکارمان به دیدار روی غریب فاطمه تطهیر گردد.اللهم عجل لولیک الغریب المظلوم الفرج امیننننننننننننن


محمد میرزایی

الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر


جالب بود.فکر کنم اولین بار بود که فیلم خروج موشک از جو رو سپاه به بیرون داده.


جواد

سلام خسته نباشید شما چه فکر کردید ؟ فکر کردید همش همینه ؟ ایران دست خودش رو رو نمیکنه . این چیزایی که به نمایش میگذارن چیز خیلی کوچکی از حقایق بزرگه که اگر رو کنن .... واقعا نمی دونم چی میشه فقط اینقدر میدونم ایران خیلی از قدرت هاشو به رخ نمیکشه فقط در حدی که یه پاسخی باشه به فک زنی های شیطان بزرگ و نوچه هایش ... همیشه و در همه زمان ها ایران در این حد جواب میده نه در آن حدی که بیانگر قدرت اصلی است در ضمن اینها همش اسلحه هست دشمن یه چیزی رو هرگز نمیتونه درک کنه قدرت ایمان هست و توکل بر خدا اون چیزی که ما رو در 8 سال دفاع مقدس پیروز کرد اون چیزی که حزب الله چندهزار نفری لبنان رو در برابر مجهزترین لشکر جهان در طی 33 روز به پیروزی رساند هرچند عده ای کور دل نمی توانند اینها را ببینند ولی اصل ماجرا این است نصر من الله و فتح قریب (فتح و پیروزی اصلی، ظهور نزدیک است) به کوری دجال و دشمنان و منافقان

پاسخ
محمد تقی

با ید میگفتی به کوری اون تک چشم دجال!!!

عیسی

خیلی خوب بود.مرگ بر شیطان حکومت انگلیس وامریکا.

e.akhbari

البته که خدانکنه جنگ بشه چون خیلی خرابی به بار میاد درسته ما هم اونا رو می زنیم ولی تو کشورمون خرابی زیادی به بار میاد

موافقم.قطعا ایران برگ های برنده ای داره که بنا نداره رو کنه


سلام تاکنون خاک آمریکا از همه درگیری ها به دور بوده ضروری است سیستم دفاعی به نحوی طراحی بشه که در درگیری احتمالی کل سرزمین آمریکا و تمام مردم آمریکا درگیر بشن ولو با بمب گذاری تو خاک آمریکا و...!

پاسخ

شیشه عمر آمریکا همانا اسرائیل هست که در دسترس موشکهای ما هست. بقیه ش مهم نیست.


بنده خدا

نصر من ا... وفتح قریب


یکی یه دونه

@علیرضا آریا فقط یه احمق می تونه به قدرت ایران شک کنه و بهش حمله کنه :))


در هر صورت ما پیروزیم یا دشمن را له میکنیم یا شهید میشویم!


مرتضی

احساس خوبی بهم دست داد


سلام خیلی عالی بود و افتخار آمیز فقط صدای خبرنگارتون خیلی جالب نبود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ