ورزش اقتصاد

فرهنگ

تاريخ

درباره ما ارتباط با ما آرشيو جستجو پيوند ها
شنبه، 4 مرداد 1393 01:05
تبلیغات










پایان مبتذل داستان محمدرضا شجریان + عکس

محمد رضا شجریان بهمراه دخترش مژگان و تیم همراهش، در پارتی شبانه سه شنبه شب هفته گذشته کارمندان بی بی سی فارسی حضور یافتند . گفتنی است وی بعد از اجرای کنسرت در لندن نیز با گوگوش خواننده لس آنجلسی و معلوم الحال شبکه مبتذل "من و تو"، عکسهای یادگاری انداخته و در فضای مجازی آن را انتشار داد.

 

 

 


شجريان در كنار صادق صبا رئيس بخش فارسي بي بي سي و فرناز قاضي زاده مجري بهايي اين شبكه 

 


مژگان شجريان در كنار تعدادي از دوستانش در منزل سبا خويي (گوينده شبكه مبتذل من و تو)


مژگان دختر شجريان و فرن تقي زاده مجري شبكه ضدانقلاب بي بي سي

 

 

فرن تقي زاده مجري شبكه بي بي سي فارسي در كنار شجريان

 


شجريان در محل شبكه بي بي سي فارسي پيش از مصاحبه با اين شبكه

 


علي همداني خبرنگار مخصوص بي بي سي در امور حمايت از بهائيت در كنار شجريان

 


سبا خويي مجري شبكه مبتذل "من و تو" در كنار شجريان

 

 


شجريان و تيم كنسرتش در كنار گوگوش

 

کد خبر:105606 -
نظرات کاربران

صد رحمت به گوگوش وای به حال شجریان

پاسخ

احتمالا شجريان هم يكي از نيروهاي اطلاعات شده!!!!!!داره بازيشون ميده....ايول خرشون كن~~!!!~~

مرتضی

چه ذوقی کرده که زنه بغلش کرده


چه بی غیرت دخترشووووو


استاد به چه قیمتی به ملت خودت پشت کردی؟ایا آنها لیافت آن را دارند؟

پاسخ
مهدی

از کی این آوازه خوان با ملت همراه بوده که حالا پشت کرده باشه؟!

لقب «استاد» شایسته این خائن وطن فروش نیست.

ناصر

اگربي حجابي تمدن است حيوانات متمدن ترند( استاد شهيد مطهري)

زهرا

ربنا با صدای شجریان : رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا ........ ترجمه فارسی: بارالها، دل های ما را به باطل میل مده پس از آنکه به حق هدایت فرمودی یک عمر ربنا خواندی و آخر به باطل میل کردی !!!!!!! خاک بر سرت بیچاره


درد و بلای استاد تو سر هرچی خر عقب مونده مغز گندیده

پاسخ
ایرج عبدیل زاده

از کی تا حالا همپیاله شدن با اراذل اوباش و وطن فروشان نماد تمدن وپیشرفت شده که عکس العمل غیرتمندانه ملت شریف و عزتمند ایران اسلامی اینچنین این دوست عزیز را به هزیان گویی وهوچیگری افکنده است!!

ایرانی

خر و عقب مونده مغز گندیده اونایی هستند که ادای روشنفکری و تمدن رو در میارند.

دمت گرم.گل گفتی

محمود

اگر منظور از استاد : شجریان است که انصافا" لیاقت آن را دارد ولی فقط در آواز نه در شرافت و نه در غیرت ونه در حب وطن هیچ جایگاهی ندارد اگر هم خر عقب مونده مغز گندیده : منظورت ما هستیم که اولا" زنده باد مخالف من یعنی کشک در ثانی اگر بی ایمانی و بی غیرتی و مخالف نظر اکثزیت بودن نشانه مغز سالم است مبارک شما و استادتان

عقب مانده شما هستید که از کسی دفاع میکند که راحت مملکتش را فروخته ونوکری رسانه های انگلیسی را میکندو با کسانی عکس میگیرد که اربا بانشان بیشترین غارت را از کشور ماکردند

ناصر

واقعا همین درد وبلاش بخوره تو سر هرچی مغز گندیده در 65 سالگی توبغل گوگوش رفتنو مجری های ترگل ورگل رو بغل کردن هم مغز گندیده هست دیگه

سعيد

شما هميشه وقتي كم ميارين ادب رو كنار ميزارين؟ عزيزم دفاع از شجريان به چه قيمتي؟

سهیل

سلام ایشان زحمات بسیاری برای اعتلای موسیقی اصیل ایرانی کشیده اند و این امر بر کسی پوشیده نیست بهتر بود بجای برخوردی متعصبانه و خارج از تعقل، کمی به کشورتان تعصب داشتید. دوست عزیز استادتان اکنون هم نفس و هم صدا با کسانی شده است که دشمنی دیرینه با ایران و ایرانی داشته اند. دولت فخیمه انگلیس!!! آیا خیر خواه ملت ایران است که برایش شبکه ماهواره ای راه می اندازد؟ آیا این همان استادی است که مناجاتش تا چندی پیش قبل از اذان صبح از ماذنه های حرم امام رضا(ع) شنیده می شد؟ برای ایشان چه اتفاقی افتاده است که صدایشان از رسانه های انگلیس و حامیان بهاییت شنیده می شود؟!!! کمی تعقل کنید! برای ایشان متاسفم!

خسته

آفرین آفرین , دنیا به افرادی مثل شما هم نیاز داره .. درد و بلای استاد علیرضا افتخاری هم بخوره تو سرِ هرچی خرِ عقب نمونده ء مغز نگندیده

محمودهلالیجولا

عقب افتاده تویی و اون شجریان

درد و بلای همه مردم مسلمان ایران تو سر هر چی خائن وطن فروش و بی دین مثل شجریان و دار و دسته اش

مصطفی فیضی پور

خوشم میاد همه طرفداراشون اخر ادب و نزاکتن. هر جا به کامنتاشون نگاه می کنی تو فضای مجازی جز فحش و کلمات رکیک نمی تونی چیز دیگه ای پیدا کنی. خوب به هر حال اساتید و مرادان اونطوری شاگردان و مریدان این چنینی باید داشته باشند دیگه.

والا من هم با شما موافقم که پس از گذشت 32 سال از انقلاب این مطرب لب حوضی از همه مردم عقب مانده تر شده واحتمالا با تحلیل شما در راسته خران مغز گندیده طبقه بندی می شود

بنده خدا

آره پسره خوب -مامان وخواهرت را هم بفرست با شجريان عكس يادگاري بگيرند /شما كه مغزت سالمه

به اين ميگن عاقبت به خيري ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آدم امروزی کلاسیک مغز.... بحث این حرفها که م و تو میگیم نیست اگه این شجریان به ربنایی که خونده اعتقاد وایمان داشت که البته بعید میدونم، از حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) نقل است از کتاب سفینه البحار هرمردی که ناموسش آرایش کرده واز خانه بیرون رود دیوث است و کسی که آن مرد را دیوث بنامد گناهکار نیست وزن چون آرایش کرده وبا عطر خودرا خوشبو کند واز خانه بیرون رود و شوهرویا پدرش بدین کار راضی باشد برای آن شوهر و یا پدر بعوض هر گامی که زن بر میدارد خانه ای در آتش جهنم ساخته میشود

احسنت

خاك تو سر تو با اين استاااااااااااااااادت

اگه فقط یک بار به عاقبت بی بند و باری و لا ابالی گری فکر کرده بودی می فهمیدی که عقب مونده و مغز گندیده کیه! شیطان قسم خورده که انسان رو گمراه کنه و فقط "هرچی خر عقب مونده مغز گندیده" مثل شما رو می تونه گمراه کنه!

رضا

درد و بلای هرچی مسلمان ایرانی توسر استادتون که پشت به دین و کشورش کرد

رضا

کلی کاست و سی دی از این وطن فروش و دین گریز داشتم همه رو سوزوندم و هروقت اسمش را میشنوم لعن میفرستم

جانم استاد چه طرفدارای با ادب و متانتی داره دیگه بالاخره این همه سال به شعر و ادبیات خدمت کرده

بگذريم

آها فكر كنم شما اشتباه فهميديااااااااا داستان بي ناموسي با روشنفكري فرق داره عزيزم پس تو هم اگه ميخواي مثل استاد مخت سالم شاداب بمونه ناموستو...........

سيروس

درد بلاش بخوره تو سر خودت هر چي نوكرصفته انگليسيه !

اين صفات لايق وطن فروشاست

man

ساکت شو عزیزم

م

آقای مغز نگندیده . اگه لخت شدن رو نماد فرهنگ و پیشرفت می دونی اول از خانواده خودت شروع کن. حرفی نزن که خودت رو در مقام اتهام قرار بدی

محمودهلالیجولا

ادم چقدر می تونه بی مغز باشه که این حرفا رو می زنه

مجید

اگر ما مغز گندیده هستیم شما و اربابت که بی مغز هستین!


شقشقیه شناس

ای ایران ای مرز پر گهررررررررررررررررررر...شَ جَ ریان شدهِ در بدرررررررررر


کورش

شجریان دیگه راهی نداره جز این کار:D تو ایران که دیگه راهش نمیدیم.باید بره دورگردی شبکه های صهیونیستی


شكوه

خا ك برسرت به اين غيرتت.""""


سر پیری ومعرکه گیری برو آقا دلت خوشه برو یکم به اندازه سند و سالت رفتار کن فکر میکردم این چه آدم باشخصیته نگو دست همه رو از پشت بسته

پاسخ

جالب اینجاست که این خائن وطن فروش قبلاً قاری قرآن هم بوده!!


شكوه

خا ك برسرت به اين غيرتت.""""

پاسخ
خالد

او را مردم ایران زمین بلند آوازه کردند . اما او چون ریشه درستی ندارد و بی ریشه است این جور به دوره گردی افتاده است . خاک برکاسه سر بی غیرتش./


امير

واي بر آدم بي غير ت و وطن فروش


حمید وظیفه

بسم رب الشهداء والصدیقین واقعاً باید تأسف خورد به داشتن چنین افراد بی غیرت و کلاً بی دین و ایمانی که به اسم هنرمند هم آبروی هنر و هنرمند واقعی رو میبرند و هم اینکه به کشور و وطن خودشون پشت میکنند. این آقای به قول خودشون استاد نه تنها در این 2 سال اخیر(بعد از فتنه) و با انتشار آهنگ تفنگت را زمین بگذار بلکه از همون اوایل انقلاب تا بحال همیشه و همه جا اعتراض خودش رو در مورد پخش آهنگهاش از صدا وسیما اعلام کرده بود. و حتی گفته بود که راضی نیست دعای ربنا هم در ماه رمضان پخش بشه. ولی خوب خداروشکر بعد از فتنه دیگه فکر نکنم کسی باشه که نسبت اعتقادات و باورهای این آقا و خراب بودنشون شک و تردیدی داشته باشه. خیلی عجیبه که ایشون یا اصلاً نمیدونه که چیکار داره میکنه و یا اگر هم میدونه، راه خوبی و رو برای ابراز اعتراضاتش نسبت به نظام وانقلاب انتخاب نکرده. چون دیگه کسی که میاد و با بی بی سی فارسی مصاحبه میکنه و با خواننده ی معلوم الحالی همچون گوگوش عکس یادگاری میندازه، یا باید خودش هم مثل اونها بهایی باشه و یا باید بگیم که مغغز این آقا حتماً یه تکونی خورده که ایمپنقدر داره آبروی نداشته ی خودشو بدتر از قبل می بره. در کنار ایشون آقای شهرام ناظری هم کم کم داره حرفهایی رو میزنه که نباید بزنه. و گل سر سبد این افتضاح بازار هنرمندان،اقدام عجیب خانه ی سینما در حمایت از افراد دستگیر شده توسط سربازان گمانم امام زمان(عج) بود که داشتن به بی بی سی جاسوسی میکردند. یعنی باید بگیم که خانه ی سینما هم با این اقدامش ذات و باطن اصلی خودش رو نشون داد. حالا که ایام حج هست،خوبه که یه اشاره ای هم به بازیگران معلوم الحال سینمای خودمون داشته باشیم که توسط آقای الف - م بدون نوبت به مکه اعزام شدند و الان باید بهشون الحاجیه خانم بگیم. حرف آخر: اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ
محمودهلالیجولا

احسنت


نفسای آخرشه بیچاره !!

پاسخ

بابا هنوز اول جوونیشه


هادی

خواننده بی غیرت نمی خوایم نمی خوایم


مهدی

واسه شجریان متاسفم خودشو ارزون فروخت


بیننده

سلام، دوستان محترم رجانیوز، اصلا این آقا اینقدر اهمیت داشته که دو صفحه عکس از ایشون توی سایت گذاشته اید ؟ ما که قبلا به ایشان فکر هم نمی کردیم چه برسد دنبال او باشیم ببینیم با کدوم ...... عکس انداخته. شما با این اخبار بیش از اندازه بزرگش می کنید که اصلا لیاقت چنین مطلبی رو ندارد. البته در عالم خوانندگی هنرمند است فقط برای سرگرمی مردم. نه اینکه الگوی ما بشود در سیاست و زندگی.


محمد

یاد طلحه و ربیر افتادم


اسکندر رستمی

چه استادی که در کنار کارکنان بنگاه سخن پراکنی دشمن مردم ایران ایستاده است. این کار را هم برای آبرو داری رجوی تا به حا نکرده. بود.


ایرج عبدیل زاده

مارا باش که دعای ربنا را از حلقوم چه کسی می شنیدیم !!!ودرود بر بصیرت صدا وسیما با این آدم شناسی که داره!!آقای ضرغامی مواظب باش بیش از این کلاه سرت نرود وسفره مومنان با آواز خوانی هنرمندان وطن فروش؛ بی غیرت ولا مذهب به سخره گرفته نشود!مدیران صدا وسیما با دیدن این تصاویر که چگونه آنتن صدا وسیما را در اختیار مشتی اراذل واوباش ضد انقلاب قرار دادند ؛آیا احساس شرمندگی در پیشگاه ملت بزرگ ایران اسلامی را دارند؟


حسین

وقتی کسی از میهن خود دور شود. دچار بی دینی شود .این طوری می شود. لعنت بر بهایی


حالا معنای آن همه آوازی که میخواند میفهم ، چقدر پیشرفت کرده !! خدا عاقبت ما را و ایشان را به خیر کند.


بالاخره ماه همیشه زیر ابر نمی ماند و چهره واقعی افراد به مرور زمان آشکارتر می شود.


بالاخره ماه همیشه پشت ابر نمی ماند و چهره واقعی افرادبه ظاهر علاقمند به ایران به مرور زمان آشکارتر می شود. و هنر دخترش را در کشف حجاب که یک کمبود روانی در داشتن شخصیت به نظر می رسد به نمایش گذاشته تا خیانتش را به وطن کامل کند.


بی غیرت اولن وطن رو فروخت بعد هم دینش رو


اگر صدای داود نبی هم داشتی با این کا ها از شریعت اسلام خارج شدی و به نکبت خواهی مرد حالا میبینی بدبخت شجریان


عجب گندي زد اين پيرمرد - اين همه گند بطور يك جا !


سید مهدی

استاد دارم می بینم که شاگرد شدی و رفتی کلاس درس مدرسه بریتانیایی کبیر نمی دانم بین بم و بی بی سی چقدر فاصله است راستی استاد اگر قرار باشد ربنا از صدا و سیما جمهوری اسلامی پخش شود و یا از بی بی سی کدام را راضی هستید راستی چرا تعجب می کنید ایشان با گوگوش عکس انداخته است مگر این ها با هم فرق می کنند هر دو استاد هستند و هر دو خواننده زمان طاغوت بودند اما یکی مرد بود و دیگر زن به نظر من بین گوگوش و شجریان هیچ فرقی نیست تازه آقای شجریان به خود می بالد در کنار گوگوش عکس انداخته از قدیم گفته اند خلائق هر چه لایق


این عکس هاراباید کسانی ببینند که به این مردک مجوز البوم میدهند این مردک وطن فروش راحت با دست اندرکاران بی بی سی عکس می گیرد ودر رسانه های بیگانه به امام توهین میکند بعد راحت به ان مجوز میدهند


محسن

ایول...خوب رسواش کردید آقای باشخصیتو!!!!!!!!!! آقای شجریان ریزمیبینمت...


هیس استاد اصلا سیاسی نیستند، تنها در شبکه کودکان بی بی سی شرکت کرده اند، :)


سیّد

استاد؟ اینقدر با این القاب اینهارو باد کردند که خودشونو گم کردند


مهدی

راستش تقسیر خودمونه تو ایران که بود کسی تحویلش نمیگرفت . خوب حق داره بره اونور آب نه؟


عافیت

بنام خدا .اگر این استاده !! وای بحال شاگردها .بیجهت نیست موسیقی و خانه موسیقی ما دچار فلاکت شده .آقای شجریان مفهوم اشعار حافظ و سعدی و دیگر مفاخر ادبی ایران را درک نکرده . این مصداق بارز لقلقه زبان است . آدم تا این سن و سال در ادبیات غوطه ور بشود و کلی شعر از ادبای مختلف دیده و خوانده و زمزمه کرده باشد ولی عاقبت الامر چنین رفتارهای سخیفی سر بزند ، صد البته اثبات لقلقه زبان است . آقای شجریان ، معنی "می" و "میگساران" و " خم ابرو " و " میکده " و . . . . این نیست که حضرتعالی برداشت کردید . در کل ، بایستی از خداوند خواست که قبل از شهرت و مقام ، ظرفیت آنرا عطا بفرماید .


نعمت سوری

سلام.به نظر من برای همیشه باید به فرزندانمان یاد بدیم که گوششان را بر صدای چنین حقیرانی ببندند.آی شجریان آن ربنایت کو/این دختر عریانت در برابر بیگانانت چی/برلحظات اندکی از عمرم که به صدای این شخص گوش داده ام تاسف میخورم وسنگ سراچه ی دل را به الماس آب توبه میشویم


حسین

خداآخر عاقبت همه را ختم بخیر کند آخه یه کسی بگه باباجون تو از درو دیوار صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران بالا رفتی و شجریان شدی .


بی خیال!!!

هرچی باشه بهتر از بعضی از کاسه لیسهای داخل کشور است که بخاطر فروش آلبومهایشان به دست و پای مسئولین می‌افتند و خودشان را کوچک عام و خاص میکنند!!!

پاسخ
محمودهلالیجولا

تو اصلا تو باغ نیستی!!!!!!!!!


مسعود

آقای شجریان نمک را خورده و نمک دان را شکسته. اگر انقلاب نمی شد په کسی به خواننده گی این آقا توجه می کرد. وقتی انقلاب شد و بساط موسیقی مبتذل برچیده شد ، همه توجه ها به سمت هنر شجریان جلب شد . اگر صدا و سمای نظامی اسلامی سروده های شجریان را پخش نمی کرد این آقا به هیچ جا نمی رسد. خدا هدایتش کند.


قلقلی

شجریان دانش آموز دبیرستان آقا مصطفی در مشهد بوده و ابتدا قاری قرآن ولی وقتی قرآن رو رها می کنه و وارد مطرب بازی میشه پدرش عاقش میکنه و امروز شاهدیم که این فرد چطور سقوط کرده.کسی که دعای پیش از افطار ماه رمضانش معروف بوده حالا با زنان نامحرم اینجور عکسها میگیره و با افراد معلوم الحال ارتباط داره و وطن فروشی میکنه.خدا عاقبت مارو ختم به خیر کنه


قطع اين مرحله بي همرهي خضر مكن ظلمات است بترس از خطر گمراهي متاَسفانه اين بنده خدا مطاع عزيز و يوسف خود را بدراهيم قليل فروخت


تائب

آخ آخ آخ.بخدا من نمیدانستم این مرتیکه اینقدر بی غیرته.از سنین کودکی مثل خدا دوستش داشتم.بخاطر "ربنا"ش و "برادر غرق خونه"و ... .خدایا توبه میکنم.چقدر انسان میتونه پست باشه که به مملکت خودش خیانت کنه.به تو هم میگن ایرانی و مسلمون.


اصغر

خیلی عقب موندهایدهرکه ازجلگه شمابره وبله قربان شما نباشه محلوم الحال ومبتذل و...میشه شماواقعامردم راچی میپنداریدخودتون هستین

پاسخ
رضا

اصغر جون! اگه از جلگه ما بره و بله قربان گوی ما نباشه مشکلی نیست...مشکل اونجاست که بله قربان گوی دشمنای دیرینه ما شده...راستی اگه این کارا ابتذال نیست پس ابتذال چیه؟!!!


حسين

هر چند كه اينن كارهاش اصلا توجيهي نداره خصوصا حضور كسي مثل گوگوش ، اما يه طوري نوشتيد كه انگار اينها در طي چندين سال گذشته مهموني هاشون اصلا اينطور نبوده !!!


آقا اسم علی همدانی رو به علی ه تغیر بدین، آبروی شهر ما رفت


آقا اسم علی همدانی رو به علی ه تغیر بدین، آبروی شهر ما رفت


سجاد

همون بهتر سیمین سی دی شجریان رو با خودش برد


سارا معتمدی

واقعاً متاسفم به حال خودم که چه رمضان هایی به ربنای تو گوش کردم. ربنا گفتی اون وقت میری با بهایی ها پارتی شرکت می کنی؟ خدایا ما نمی دونستیم این چجور آدمیه، خودت همه رو به راه راست هدایت کن.


سيد ابراهيم

نظر خاصي ندارم


اين استاد ؟؟!!! است يا نوكر حلقه به گوش اجانب و صهيونيستها .لعنت خدا بر ايشان باد


مجید

از کوزه همان برون تراود که در اوست


مهدي

حيف اون ربنا، واقعا"خدا كنه عاقبت آدم ختم به خير بشه ،پناه ميبريم به خدا


be shoma che????


نوروزی

عاقبت کسانی که در برابر امت اسلامی و امام امت سرکش هستند همین است و بس!!!


ربنا با صدای شجریان : رَبَّنَا لاَ تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَیْتَنَا ........ ترجمه فارسی: بارالها، دل های ما را به باطل میل مده پس از آنکه به حق هدایت فرمودی یک عمر ربنا خواندی و آخر به باطل میل کردی !!!!!!! خاک بر سرت


دل سوز

حیف لقب استاد دادن .این در حقیقت یه بچه ی هوس باز بیش نبوده.چون بخاطر چندتا مترسک از داخل گندیده ی لعاب زده شده کل مردم ایران رو فروخت. تمام خاک ایران برسرتان باد.


هنر

برای شجریان با آن همه شهرت متاسفم ، عکس گرفتن با افراد نیمه لخت جز لکه دار کردن شهرت شجریان چیزی دیگر ندارد . شجریان نباید خودش را به حراج بگذارد . خیلی ها آواز های شجریان را دوست دارند و قطعا بیشتر ها این مدل عکس گرفتن شجریان را نمی پسندند . در واقع هنر و هنر مند نیاز به لختی بازاری ندارد


مهدخت

خیلی حالم گرفته شد من عاشق این مرد و صداش بودم و براش دعا می کردم . عجب دنیاییه . یعنی اینا دلشون واسه ایران نمی تپه ؟. یعنی نمی دونن صدای امریکا هدفش چیه و کی بودجش رو تامین میکنه؟ این همه هنرمند بالغ . کو یه ذره شم ساسی !!!


لاله فراهانی

تو ننگت را زمين بگذار كه من بيزارم از ديدار اين خناس ناهنجار که سازدست تو يعني زبان روبه مکار تو اما پيش ما اهريمني که مترب دلال ندارم جز زبانِ لعن -دلي شاد از هویدای حقیقت تو اي با هرزگی مانوس زبان فتنه گوی تو زبان سبز مسموم است زبان قرق در یاوه بيا، بنشين، بگو، از همنشینی های مستانه فروغ آدميت راه در قلب تو نگشاید تو گر ایرانی! مي خواني مرا، بنشين ای ابله همانجا و نعشت را زمين بگذار دیانت را زمين بگذار تا از جسم تو یک ديو انفس کش برون آيد. تو از آيين قرانی چه مي داني؟ اگر عزترا خدا داده ست چرا بايد تو بستاني؟ چرا بايد كه ب غفلت، تو مردان وطن را با زبان پر ز تهمت و سراسر افترای خود برنجانی گرفتم در همه احوال تملق گويي و هم فتنه جويي که الحق ذات توست ولي حق را زمان کرده هویدا ای غلام حلقه گوش غرب به زور اين زبان فتنه افروز نبايد جست هیبت اگر اين بار شد وجدان خواب آلوده ات بيدار تو ننگت را زمين بگذار... والا از خدا خواهم که نعشت در زمینی غیر ایران بر زمین افتد

پاسخ
رضا

آفرین. فقط اگه یه جای دیگه این شعرتون رو می نوشتید با فاصله درست و حسابی بهتر بود. می تونستیم بهتر بخونیم.یاعلی

سید جواد حسینی

سلام خدا خیرت بده جگرم خنک شد اشکمو درآوردی

ان شاء الله


خفه شین لطفا عوضیها

پاسخ
رضا

اوووه! چه با غیرت!! ای کاش یه ذره از این غیرت رو اون استادتون داشت...

سعید

چه سزتون گرفته؟اگه استاد آدمه مهمی نیست چرا اینقد آتیش گرفتین به قول اون یارو آب بریزین اونجایی که سوخته.چیه تحویلتون نمیگیره میسوزین نه؟آی بسوز آی بسوز


طاهري

پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد محمدرضا شجريان فرزند ناخلف خانداني كه نسل قبلشان همه اهل قرائت قرآن و زائر اما رضا بودند اما به جايي آن كه از شكر نعمات الهي را در راه اهل بين خرج كند كمر پدرش را شكست و همه را ارزان به يزيديان واگذار كرد. باش تا صبح دولتت بدمد اين هنوز از نتايج سحرست


محسن

به قول حاجی:به خاطر همینه امام صادق گفته بگید ((اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا))


محمد

عکسها را کمی سانسور کنید


از ابتدا انتها معلوم بود


سید فرهاد

قربون خودم که از اول من از این مردک شجریان تنفر داشتم و همه کارهاش ریا و منافق گونه بوده و هر گز در زندگیم از این مردک بی ارزش خوشم نیم آمد و این هم از حال احوالش بین عده ای خمره خوار افسوس در فرهنگمان برای این گونه افراد بهائی میگذارند شرمت باد شجریان بی غیرت از یک هوا دار جلبک بیشتر از این هم انتظاری نمی توان داشت


خاک بر سرش کنند لیاقت محبت مردم ایران رو نداشت و به مردم خیانت کرد


علی

خاک عالم تو سرش


مهدی

چرا انقدر ممیزی تو انتخاب نظر هاست... متاسفم... به هر حال استاد دمت گرم. تو از بس بوی خوب می دادی نمی تونستی تو این منجلاب بمونی... حداقل اونجا معنی روابط اجتماعی رو میشه فهمید.

پاسخ
محمودهلالیجولا

خاک تو سر تو یکی کنند که انقدر احمقی

رضا

بوی خوب!منجلاب! روابط اجتماعی!! بابا انگار همه شاگردای استاد خواهان روابط اجتماعی اونم از نوع مجری های تر گل ور گل هستندا!! راستی شما کی میخای از این منجلاب بری و بوی خوبت رو هم ببری و بتونی بفهمی "روابط اجتماعی" را؟!!!

مسعود

چقدر خوب میشه تو هم ناموست را بفرستی اونجا تا کمی روابط اجتماعی تمرین کنند


دوستان رجانیوز انتشار این عکس ها خودش ترویج فساد است . بهتر است شما مطلب را کار نمایید اهلش عکس ها را از سایت های دیگر می یابند . انتشار این عکس ها در شان رجا نیست . یا علی


امیر

پدر شجریان مخالف بودند با اینکه شجریان آواز بخواند به او توصیه کرده بود که صدایت را در راه دین (قرائت قران و اذان) صرف کن شاید اگر به توصیه پدر گوش کرده بود الان این وضعش نبود شیطان:ان کیدی متین


خاک بر سر شجریان که آخرش رفت قاطی بهایی های مزدور.


اقا اين bbc خبرچاق كنه يا پارتى خونه


کسی که با دست علی بیعت نکنه با پای معاویه بیعت می کنه


مهدی ....

و این است پایان شجربان در داخل و آغاز او در فرنگ ......


اول خیلی بهش ارادت داشتم ولی الان با این کارش سراسر وجودم پر از تنفر از این استاد هرزه است ! بره همون جا بمیره !


حسن مبارز

زير نويسيي كه در مورد عكس مزدور علي همداني گذاشتيد اشتباه است. به نظر مي رسد عكسش را جا انداختيد. عكس درست در وب سايت باشگاه خبرنگاران جوان هستhttp://www.yjc.ir/portal/NewsDesc.aspx?newsid=527018


سعید

الهی عاقبتمان راختم به خیر ورضایت خودت قراربده . خاک پای ایران زمین !!!!


مصطفی فیضی پور

استاد شدن چه آسان *** انسان شدن چه مشکل


سید مهدی

خدایا به حق بزرگی و جلالت عاقبت همه ما را به خوبی پایانی بخش


لاله

تو ننگت را زمين بگذار كه من بيزارم از ديدار اين خناس ناهنجار که سازدست تو يعني زبان روبه مکار تو اما پيش ما اهريمني ای مترب دلال ندارم جز زبانِ لعن برایت ولی دل شاد ازنور حقیقت تو اي با هرزگی مانوس زبان فتنه گوی تو زبان سبز مسموم است زبان قرق در یاوه بيا، بنشين، بگو، از همنشینی های مستانه فروغ آدميت راه در قلب تو نگشاید تو گر ایرانی! مي خواني مرا، بنشين ای ابله همانجا و نعشت را زمين بگذار دیانت را زمين بگذار تا از جسم تو یک ديو انفس کش برون آيد. تو از آيين قرانی چه مي داني؟ اگر عزت را خدا داده ست چرا بايد تو بستاني؟ چرا بايد كه با غفلت، تو مردان وطن را با زبان پر ز تهمت و سراسر افترای خود برنجانی گرفتم در همه احوال تملق گويي و هم فتنه جويي که الحق ذات توست ولي حق را زمان کرده پیدا ای غلام حلقه گوش غرب به زور اين زبان فتنه افروز نبايد جست هیبت اگر اين بار شد وجدان خواب آلوده ات بيدار تو ننگت را زمين بگذار... والا از خدا خواهم که نعش ننگینت در زمینی غیر ایران بر زمین افتد لطفا این شعر ثبت شود


مرتضي

عاقبت جدائي از دين و خدا و پيامبر همين است اين آقا کجا !! پدر روحانيش کجا وَاتْلُ عَلَيْهِمْ نَبَأَ الَّذِيَ آتَيْنَاهُ آيَاتِنَا فَانسَلَخَ مِنْهَا فَأَتْبَعَهُ الشَّيْطَانُ فَكَانَ مِنَ الْغَاوِينَ : و خبر آن كس را كه آيات خود را به او داده بوديم براى آنان بخوان كه از آن عارى گشت آنگاه شيطان او را دنبال كرد و از گمراهان شد : 175 اعراف


متأسفیم برایت آقای شجریان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به آب خوردنی به ملت خود پشت کردی و چند نفر دور و بر خود را یک ملت فرض میکنی.


يادش به خير ربناي ماه مبارك رمضان


حسین

اینم از ربنا خوان ایران و قاری قرآن خاصیت انقلاب خاصیت دریاست کف و اشغالهارو کنار میزنه و رسوا میکنه انهاییرو که درشون غش باشه


استاد ! تفنگت را زمین بگذار غیرتت را به دوش بگذار!


دل خون

خدایا عاقبتمومنو ختم بخیر کن


احمد

استاد احمق گفته بود من سیاسی نیستم ولی در پارتی شبانه شبکه ضد ایرانی bbc شرکت می کنه . خاک بر سر وطن فروشش.


از اول معلوم بود این چکارهست


علي اكبر

يخرجونهم من النور الي الظلمات اولئك اصحاب النارهم فيها خالدون صدق الله العلي العظيم


نا شناس

این ادم رو مگه دعای ربنایش نجات دهد در غیر این صورت با همین اقایان و خانمهای بهایی محشور خواهد شد حیف نبود ایا مردم مسلمان کشورد ننگت بودند که دردامن یه مشت اشغال جا گرفتی خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند


سلام راستی که آبروی چند ساله خودرا برد


علی از قم

خدایش بیامرزاد...


محمد

خداوند همه ما را عاقبت و خير كند لطفا سعي كنيد حرفهاي ناجور نزنيد دعا كنيد خداوند همه ما را عاقبت به خير كند


علي قلم

هو شجرة خبيثة ....


حقا که مطرب مطربه رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز آدمی که تو روز خوبش به طرفداراش می گفت من اروغ هم بزنم اینا می خرند همینه دیگه


خالد

او خود باخته ای است که ریشه دار نیست این حرکات گفته مرا تائیید می کند .


منتظر

كجان اونايي كه دم از ربناي شجريان مي زدن و به اون مي نازيدن؟؟!!!


این نامردهایی که دم از ربنای این آدم کثیف میزدند ببینند0


حافظ

آیا باید خواننده غزلهای حافظ وسعدی باآن مایه های عرفانی به این ابتذال بیفتد واقعا متاسفم ولخدای غفارالذنوب راه را باز گذاشته امیدوارم شجریان خودرااز دست هوای نفس و شیاطین انس وجن نجات دهد


حیف استاد که به این آدم بگی شایدم استاد وطن فروشی یا بی غیرتی باشه


حيف از سايت شما نيست به چنين اشخاصي مي پردازيد اينها اگه غيرت داشتند كه حالا هفت كفن پوسونده بودن


مجيد

اين آدم فاسد در ايران هم كه بود سعي در بي بند و باري در دفترش داشت ولي آنقدر زبون است كه در ايران نتوانست عقده هاي خود را خالي كند. خاك بر سر تو كه گول صدايت را خوردي. امتياز ديگري كه نداري و بقولي الحمدلله عاقبت بخير شدي!!!! با بهايي ها، صهيونيست ها و مفسدين و خائنين و .. مردم شرافتمند ايراني آدم خائني مثل تو را نمي خواهند كساني هم كه هنوز طرفدار تو هستند مثل خودت هستند و در ايران آب نمي بينند وگرنه شناگر خوبي هستند ولي نهايتا مثل استاد!!!؟؟؟ غرق خواهند شد.


عماد

خداحافظ استاد!!! خیلی بی معرفتی


رضي

وقتي هنر متعهد نباشد در پيري سر از اينجاها در مي آورد بهر حال او انساني است كه فقط از داشتن يك حنجره برخوردار است و هيچ مزيت ديگري ندارد و نبايد او را بيش از حد بزرگ كرد .ناگفته هاي زيادي از رفتار بد او وجود دارد بنظرم اگر رسانه اي نشوداز باب نهي ازمنكر و اجتناب ازاشاعه منكر بهتر باشد .


مجيد

به لطف خدا خوانندگاني با غيرت و خوش صدا در كشور زياد داريم. كشور نياز به تو خائن را ندارد. ميخواستي در ايران اين ... ها را بخوري نتوانستي. زير پرچم بهائيت، صهيونيستها، وطن فروش ها و بي هويت ها عقده ها و انحرافات و چهره واقعي خودت را نشان دادي. البته مردم صاف و ساده كشور نيز ترا بيشتر شناختند. انشاءالله با همين ها محشور خواهي شد.


راز

چرا بد وبیره میگین اون بدبختها تو صف دستشویی ایستادن، شجریان یک کمی وضعش حاد تره بیشتر عجله داره ؟


اگر چند وقت دیگه توی تلو آویو با نتانیاهو عکس بندازه بعید نیست


حامد

واقعا كه نشون دادي از قماش فتنه گراني استاد ابتذال


lanate khoda bar har chi bi gheirate


سيمين

متاسفانه ايشان ادعا می کنند حافظ و قاری قرآنند کاش آيه حجاب را يک بار برای دخترشان مرور می کردند. و پدرشان نيز از علما بی جهت نبود خودش رو برای موسوی و فتنه 88 داشت ميکشت چون فکر می کرد در جامعه ايران هم بتواند در پارتی های مختلط و برهنه همانند حيوانات عريان گشت و گذار نمايد


من تا ديروز نوارهاي او را گوش مي كردم. فكر مي كردم توي قضيه فتنه اشتباه كرده و بر ميگرده! اما از امروز با ديدن اين عكسها به هيچ عنوان ديگه به صداش گوش نمي كنم. بدبخت نفهميده بود كه طيفي كه نوارهاش را گوش ميدن جوانهاي هرزه نيستند و دوستداران موسيقي اصيل ايراني اند. اما طوري نيست. انگار كه شجريان مرده است و تمام نوارهايش خراب شده و به درك رفته است. مگر خواننده قحطه؟!!


محمود

نوکر انگلیس


ابدام

این هم سرانجام بصیرت نداشتن واصالت انسانی وازادگی حتی ایرانی بودن است ای کاش ایشان ساعتی بدون تکبر به ربنا خود گوش داده وتفکر میکردند شاید اتفاقی دیگر می افتاد


سيروس

سلام واقعا تن محمد تقي خان اميركبير و مصدق از اين حيوانات انسان نما در گور مي لرزد. آيا شرم نمي كنيد كه با كشندگان و دشمن حتي ملي گرايان ايران اين انگليسيهاي كثافت اينطوري هم كاسه شده اند. مثل اينكه موسيقي مغز اين نا استاد را هم خراب كرده است. اميدوارم خون شهيد انمان دامن اين خائنها را بگيرد. مرك بر خان نوكر صفت انگليس


ولايتي علي

در امتحانات افراد خودرا خوب نشان خواهند داد آيا درايران مي شد سرشت وي را شناخت خداوند هركه را خواهد رسوا مي كند


سید ایرانی

ای وطن فروش پست.آزادی که ازش دم میزدی از این نوعش بود.


سحر

خاک بر سرت شجریان از ملت ایران جدا شدی و به دشمنان ملت ایران رو کردی .


آدم حالش به هم میخوره وقتی میبینی این آدم برات سر سفره افطار ربنا میخونه، غزلهای عرفانی و معنوی عمیق حافظ رو میخونه. اون وقت به جای التزام به شرع اسلام از چه کثافاتی سر در میاره! واقعا چقدر دین فروش و وطن فروش و بی غیرته این یارو. اگر فرهنگ و هنر نمادش حافظ و سعدی هستند پس این یارو این وسط کیه؟!


رزمنده

خاک بر سر بی شرف بی غیرت بی وجدانش کنن- حالم از این جور ادم های بی شخصیت به هم می خوره خدا لعنتش کنه


علیکمال

قابل توجه لجنهای سبز که میگفتن فتوشاپیه


بهرام

خاک بر سرت شجریان وطن فروش لیاقت تو همان بی بی سی است

پاسخ
zahra

شجریان با این کارش خودشو تو نظرای خیلی از ایرانی ها که سال ها دوستش داشتند خراب کرد یکی نیست بگه اخه آدم عاقل تو چی کار به کار دولت و سیاست داری؟برو خوانندگیتو بکن بعد از یه عمر حافظ قرآن بودنو ربنا خوندن زحماتتو هدر نده !!!!خودش ارزش کاراشو میاره پایین


این استاد اواز (نه ببخشید)استاد ابتذال و وطن فروشی بالاخره ذات و جوهره اصلی خود را بروز داد . شاید این تلنگری باشد به کارگزاران نظام که قبلانها چقدر امثال این اقایان را از هر لحاظی که فکر کنید تقویت کردند و خیلی ها مثل من وامثال من در شهرستانهای دور این سرزمین از حداقال امکانات محروم بودیم .........و.هستیم

پاسخ
نعمت سوری

سلام.شما درست نوشتید :از کوزه همان برون تراود که دروست


حسین

کسی که نون مطربی میخوره بهتر از این نمیشه


از همون اول از این شجریان بدم میاد. حالا هم حالم ازش بهم میخوره.


بسمه تعالي همه حواسشون جمع باشه.شيطان و نفس تا لحظه آخر دست بردار نيستند.


جاسمین

سلام خیلی بده بعضی از دوستان ادب رو رعایت نمی کنند ، حالا اون کارش بد هست ،ولی هتاکی و بد دهنی هم بد هست ، و بدتر از اون این است که به خاطر اشتباه فردی ، ما حرفی بی ادبانه بزنیم که بعدا بازخواست بشیم .فمن یعمل مثقال ذره شرا یره .. هرکس در کلام خودش باید مواظب باشه..بی ادب محروم ماند از لطف رب


حسین

محمد رضا تو دیگه چرا؟!!


استاد دردت بخوره تو سره رجانیوز و سلحشور.زنده باشی ایشالا

پاسخ